 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem ze sprzęgłem po wymianie |
Autor |
Wiadomość |
Kredan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-03-2018, 18:33 Problem ze sprzęgłem po wymianie
|
|
|
Witam. W związku z tym że skończyło mi się sprzegło, postanowiłem je wymienić. Zamontowałęm zestaw z exedy(tarcza, docisk, łożysko) Problem jest taki, że sprzęgło bierze bardzo nisko i agresywnie tuż przy podłodze. W związku z tym ciężko zmieniać biegi bez szarpania, zwłaszcza przy ruszaniu i z 1 na 2. Wymieniłem płyn w układzie bo stary był juz praktycznie czarny, układ odpowietrzałęm metodą grawitacyjną czyli odkręciłem odpowietrznik i lałem do zbiorniczka tak długo aż zaczął lecieć czysty płyn po czym odpowietrznik zakręciłem. Dodam że pedał chodzi bardzo sprężyscie, nie zawiesza się ani nie wpada. Pompka była zakładana nowa ABE pięć lat temu, a wysprzęglik miał zamontowany zestaw naprawczy. Tak wynika z faktur poprzedniego właściciela. Jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-03-2018, 20:02
|
|
|
na pompce sprzęgła masz regulację to raz
a dwa, że pewnie układ jest - mimo wszystko - zapowietrzony |
|
|
|
 |
Kredan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-03-2018, 21:04
|
|
|
Bawiłem się ta regulacja kilka dni temu. Faktycznie moment brania mogłem przenieść wyżej, ale nie zmieniło to "agresywnego" brania sprzęgła. Ustawiłem w połowie pojezdzilem tak trochę ale kilka godzin pozniej gdy silnik ostygł nie mogłem na postoju wbić żadnego biegu. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-03-2018, 21:18
|
|
|
Kredan napisał/a: | Bawiłem się ta regulacja kilka dni temu |
Aby nie za duzo wykręcić bo nie będzie pobierać płynu z zbiorniczka
Krzyzak napisał/a: | że pewnie układ jest - mimo wszystko - zapowietrzony |
Na pewno
Kredan napisał/a: | układ odpowietrzałęm metodą grawitacyjną czyli odkręciłem odpowietrznik i lałem do zbiorniczka |
Nie zawsze to skuteczna metoda ,pompowanie i odpowietrzanie cisnienie w układzie szybciej wygoni powietrze |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Kredan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E54A 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 17 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-03-2018, 21:30
|
|
|
Okej. Spróbuję odpowietrzyć jeszcze raz, tym razem klasycznie i dam znać czy pomogło:)
[ Dodano: 10-03-2018, 17:58 ]
Problem rozwiązany. Okazało się że układ jednak był zapowietrzony. Podłączyłem pompkę podciśnieniową do odpowietrzania, przepompowałem pół litra płynu i teraz sprzęgło działa jak należy. Przede wszystkim chodzi dużo płynniej i nie szarpie już przy zmianie biegów. |
|
|
|
 |
|
|