Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie przy ruszaniu na ciepłym silniku L200 2.5d 136 2011
Autor Wiadomość
zuzusklep 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 2
Skąd: b-b
  Wysłany: 09-03-2018, 09:19   Szarpie przy ruszaniu na ciepłym silniku L200 2.5d 136 2011

Drodzy Mitsumaniacy, prosze o pomoc w diagnozie!!

L200 2.5d 136 2011 Szarpie przy ruszaniu na ciepłym silniku!
Generalnie problem pojawia sie na trasie, 100-200km i zaczyna szarpac przy ruszaniu,
samochód ma przebieg około 90000, niestety z drugiej reki po lisingu wiec sprzęgło mogło byc dojedzone!

Czy obstawia ktos sprzegło czy moze olej w moscie?!
Czy wogule ten model ma dwumas czy zamachowe?!

Pozdrawiam i dzieki za pomoc !!!
 
 
Papaj 
Forumowicz
Eksplorator


Auto: L200 KB4 190 KM 2008r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: Woyanow
Wysłany: 09-03-2018, 21:28   

Cześć, trochę już znam to forum... Powoli. 136KM nie ma koła zamachowego 2masowego. Odpowiedzieć najprędzej może Zbyszek, mamy tu GURU z Epajero. Ale chłop ma zajęcie na co dzień więc rozumiemy niańczyć nas nie będzie. Dobra teraz co ci szarpie? Silnik czy przeniesienie napędu? Napisz coś więcej, obroty, skrzynia, tylny most??? Puka coś, krzyżaki, podpora wału. Musisz nam coś więcej powiedzieć jakiego typu to jest szarpanie. Czy możesz jakieś sugestie nam podpowiedzieć, np poduszki skrzyni? Pozdro
_________________
Pasja eksploracja.
 
 
 
zuzusklep 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2018
Posty: 2
Skąd: b-b
Wysłany: 09-03-2018, 22:48   

Hej. Szarpie tylko na zagrzanym na trasie 2-3h jazdy. tylko na jedynce, podczas puszczania sprzegla trzeba wtedy delikatnie ruszac, dawac wiecej gazu to nie czuc bardzo, ale jak szybko sie ruszy to skacze jak zaba.
nic nie sluchac niedobrego, żadnego pukania
l200 jest oczywiscie w manualu, zadnych cudow super select czy coś- prosty wół, napedy wlaczane lewarkiem.
dzieki za pomoc
 
 
trzy_diamenty 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2018
Posty: 3
Skąd: Wapnica
Wysłany: 08-09-2018, 11:10   

Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-09-2018, 11:04   

trzy_diamenty napisał/a:
Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km

Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
trzy_diamenty 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2018
Posty: 3
Skąd: Wapnica
Wysłany: 16-09-2018, 17:59   

zbyszekm2 napisał/a:
trzy_diamenty napisał/a:
Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km

Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej


Zaczęły w czasie jazdy czy podczas postuju ,na właczonym silniku, zapalac się mi Check engine, kontrola trakcji i utrata przyczepności. Towarzyszyło temu małe szarpnięcie i delikatny spadek mocy.
Pojechałem do serwisu Mitsubishi przeczyścili mi "wężyk od czujnika ,który niedługo bedzie nadawac się do wymiany", ale nikt nie powiedział jaki to czujnik. Problemu z kontrolkami juz nie ma, został tylko ten z opisany przeze mnie wyzej.

czy to włąsnie tez może wskazywac ten czujnik w pompie wtryskowej??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-09-2018, 16:48   

trzy_diamenty napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
trzy_diamenty napisał/a:
Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km

Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej


Zaczęły w czasie jazdy czy podczas postuju ,na właczonym silniku, zapalac się mi Check engine, kontrola trakcji i utrata przyczepności. Towarzyszyło temu małe szarpnięcie i delikatny spadek mocy.
Pojechałem do serwisu Mitsubishi przeczyścili mi "wężyk od czujnika ,który niedługo bedzie nadawac się do wymiany", ale nikt nie powiedział jaki to czujnik. Problemu z kontrolkami juz nie ma, został tylko ten z opisany przeze mnie wyzej.

czy to włąsnie tez może wskazywac ten czujnik w pompie wtryskowej??

żyk idzie do czujnika doładowania ciśnienia.
Ile ma przejechane to auto?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jr504 
Nowy Forumowicz

Auto: l 200 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: limanowa
Wysłany: 17-09-2018, 20:03   

dołączę do tematu w moim l200 z 2008r. w czasie jazdy przy obrotach 1700-2000 jest szarpnięcie jakby silnik na chwile 1-2sekundy zgasł żadna kontrolka się nie zapala,jeśli wcisnę gaz od 1000 do podłogi auto jedzie płynnie bez szarpnięcia i jeszcze jedno czasem rano jak ruszę obroty silnika zatrzymują się na chwilę w górnym zakresie po czym wracają do normy po przejechaniu paru kilometrów manewrując pedałem gazu wszystko jest ok. może ktoś miał podobny problem
 
 
trzy_diamenty 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2018
Posty: 3
Skąd: Wapnica
Wysłany: 20-09-2018, 19:37   

zbyszekm2 napisał/a:
trzy_diamenty napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
trzy_diamenty napisał/a:
Mam podobny problem. Szarpie, tak jakby obroty falowały trochę powyżej 2000 obrotów. Ja podejrzewam czujnik MAP. 2007 r automat 2.5 136km

Zacznij od czujnika w pompie wtryskowej


Zaczęły w czasie jazdy czy podczas postuju ,na właczonym silniku, zapalac się mi Check engine, kontrola trakcji i utrata przyczepności. Towarzyszyło temu małe szarpnięcie i delikatny spadek mocy.
Pojechałem do serwisu Mitsubishi przeczyścili mi "wężyk od czujnika ,który niedługo bedzie nadawac się do wymiany", ale nikt nie powiedział jaki to czujnik. Problemu z kontrolkami juz nie ma, został tylko ten z opisany przeze mnie wyzej.

czy to włąsnie tez może wskazywac ten czujnik w pompie wtryskowej??

żyk idzie do czujnika doładowania ciśnienia.
Ile ma przejechane to auto?



dwa dni temu pykneło 180 tysięcy
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-09-2018, 10:58   

trzy_diamenty napisał/a:


dwa dni temu pykneło 180 tysięcy

zacznij od wymiany czujnika doładowania
A później zaworek w pompie wtryskowej.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.