Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co sądzicie o jednostce 2.0 Did z końca 2010 r.?
Autor Wiadomość
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 22-03-2018, 06:41   Co sądzicie o jednostce 2.0 Did z końca 2010 r.?

Witam, znalazłem Miśka z silnikiem 2.0 DID , czytam troche o nim i takie recenzje są pol na pol. Czy jeśli ktoś dbał o silnik mogą z nim występować problemy? Czytam na forum ze ktoś ma już na kulane 200 tys ponad i zregenerował tylko turbo i dwumase zmienił. Jak to jest z awaryjnością? Sa dobre egzemplarze i złe? Wiem ze 2.2 DId to hdi peugota i tez sa z nim problemy m.in z dpf. Misiek ma przejechane 117 tys i ładnie klekocze. Czy zależy od modelu ze głowica pęka czy w każdym 2.0 się tak dzieje prędzej czy później?
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2018, 10:05   

jest dużo o tym silniku -poczytaj ,tak krótko to niezły silnik ,u mnie 146 tyś ,na razie była robiona przepustnica ,silnik po poprawkach od 2007 nie ma problemu z pękającą głowicą,i z pompą oleju bo jest na łancuchu a nie na ołówku,jeżeli nie był tuningowany to i sprzęgło i dwumas polata jeszcze,wszystko zależy kto jezdził ,jaki olej itp.
_________________

 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-03-2018, 13:45   

Mój ma 315 i śmiga jak szalony :)
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2018, 14:56   

szeryf85 napisał/a:
Mój ma 315 i śmiga jak szalony
super przebieg czy ktoś ma więcej :mrgreen:
_________________

 
 
Bosy 
Nowy Forumowicz

Auto: OutlanderII2.0DiDIntense+/2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 23
Skąd: Tarczyn
Wysłany: 23-03-2018, 06:10   

Przejechane 400 tyś. Turbina nie rusza naod nowości. Po 200 tyś padła skrzynia biegow. A ostatnio rozrzad (Z winy Pana mechanika).
Przy okazji remontu sprawdzony dół silnika, brak jakichkolwiek objawów zurzycia. Generalnie polecam.☺
 
 
Szef24 
Forumowicz

Auto: Outlandel DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 61
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23-03-2018, 08:33   

Tylko że głośny i mułowaty nawet po chipie.
 
 
marekg1111 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 6
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 23-03-2018, 17:39   

Kolego większość sprowadzonych aut ma w tym wieku ok 400tkm Nikt w Niemczech nie kupuje dizelka żeby stał w garazu. Po pierwsze bym sprawdził przebieg tego auta bo trochę mało ma na liczniku. I tak to u nas w polsce jest samochód 7dmio letni ma taki sam przebieg jak 11 to latek. Inna sprawa jeśli będzie z PŁ salonu.
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 23-03-2018, 19:15   

Ja mam Miśka z paździenika 2010 - przelatane 170k. Wymieniłem przepustnicę - wymienioną mechanik czyści przy każdym przeglądzie.

Miałem swojego sprzedać 2 lata temu ale nie mogę znaleźć nic rozsądnego o podobnych parametrach użytkowych. Teraz nawet się nie rozglądam :)
_________________
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 404
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 24-03-2018, 13:27   

Szeryf85, Bosy - piękne przebiegi. Olej lejecie jaki fabryka kazała?
--
Ktoś się pochwali przebiegiem silnika HDI? Bo ja to dopiero stówkę mam.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2018, 21:11   

Auto niedawno kupiłem, muszę zerknąć w książkę co ile olej był zmieniany. Wiem, że był lany Castrol Edge... nie wiem jak na tym forum, ale na forum mojego poprzedniego auta (audi) ten olej nie cieszył się dobrą opinią, więc do poprzedniego auta lałem Motul, i taki olej mam zamiar lać do tego :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-03-2018, 21:13   

szeryf85 napisał/a:
Wiem, że był lany Castrol Edge... nie wiem jak na tym forum, ale na forum mojego poprzedniego auta (audi) ten olej nie cieszył się dobrą opinią

Na tym też 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2018, 21:49   

Czyli czas na zmiany :) Jaki olej tutaj polecamy? :) Motul może być?
Jeśli chodzi o silnik 2.0 TDI na pompowtryskach, to jestem przyzwyczajony do jego kultury pracy, ale ten w moim aucie dziwnie (chyba) stuka podczas odpalania, zanim wskoczy na normalne obroty, i jak się go zdusi do ok 600 obrotów.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 24-03-2018, 22:23   

Uważaj na podróbki motula. Tak to chyba spoko olej, ja stosuje Liqui Moly ;-)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 24-03-2018, 22:42   

szeryf85 napisał/a:
Motul może być?

Zależy jaki, bo Motul ma sporo różnych olejów. Ale jak tak lubisz tą firmę...
Bzyk_R1 napisał/a:
ja stosuje Liqui Moly

Nie tylko Ty :P Ale ogólnie też polecam tą firmę :)
Do ropniaka ten olej :
https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Diesel-Synthoil-5W-40/88
z tym, że niekoniecznie kupowany w firmowym sklepie LM
Poszukaj go np. tu :
http://zmienolej.pl/pl/
lub tu :
http://sklep.lucart.pl/
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2018, 23:07   

Do tej pory lałem Motul 8100 X-clean, ale ostatnio sprzedawca przekonał mnie do Motul Specific, ponoć najlepszy (Z Motula) do TDI na pompowtryskach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.