 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Z34A 1.3] Colt Gaśnie na zimnym silniku, wolnych obrotach i |
Autor |
Wiadomość |
MartitaTitaa
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 2009 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 13 Mar 2018 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-03-2018, 23:10 [Z34A 1.3] Colt Gaśnie na zimnym silniku, wolnych obrotach i
|
|
|
Witam 😊
Może ktoś będzie potrafił pomóc, bo pomysły się kończą..
Mitsubishi Colt, 2009 rok, silnik 1,3, benzyna + gaz. Gaśnie na zimnym silniku, na wolnych obrotach i przy wrzuceniu luzu. Wolno się zbiera, w szczególności ponad 100 km/h nie daje rady. Co dziwne odpala bez problemu. Może miał ktoś taki przypadek? Z góry dziękuję za rady ☺ |
|
|
|
 |
ZADRA
Nowy Forumowicz
Auto: pug
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2017 Posty: 5 Skąd: ze wsząd
|
Wysłany: 29-03-2018, 00:10
|
|
|
Witam.
Ja znam podobny przypadek.
Moja dziewczyna od roku jeździ podobną maszyną z roku 2010.
Identyczne objawy.... jak już się nagrzeje to pracuje normalnie i prawidłowo.
Czyściłem przepustnicę, szukałem błędów generowanych przez silnik( żadnych błędów nie było).. Nie mam pomysłu.
Jedyne co przychodzi mi do głowy, to kontrola luzów zaworowych, którą przeprowadzę w przyszłym tygodniu.
Jeśli potwierdzą się moje przypuszczenia i luzy są już granicznie małe to będzie trzeba wykonać regulację luzów zaworowych i powinno być po regulacji znacznie lepiej.
Sam będę wykonywał pomiar luzów po świętach.
Jesli nie zapomnę, to napiszę w tym temacie, czy miałem rację, czy muszę szukać problemów gdzieś indziej.
3.04.2018
Witam.
Tak jak pisałem wcześniej dokonałem dziś pomiaru luzów zaworowych w colcie 1,3 mivec 2010r.
Niestety jest źle, nie spodziewałem się,że aż tak źle...
na wydechowych 3 zawory podparte, jeden ma 0,15 mm, a reszta po ok 0,05mm
na ssących tylko 2 zawory 0,15 a reszta 0,10mm
Tak jak myślałem, będę zmuszony wyregulować zawory, nie spodziewałem się tylko, że wszystkie.
Od roku użytkujemy auto, przejechało u nas 11000 km.
Myślę,że nigdy nie miało wyregulowanych zaworów a od zamontowania gazu przybyło mu na liczniku 53 000 km.
Objawy identyczne jak w pierwszym poście, dobrze odpala, ale w czasie jazdy na zimnym silniku po wciśnięciu sprzęgła gaśnie, co do mocy, to nie wiem, bo myślę,że kupiliśmy auto już ze zredukowanymi luzami zaworowymi i nie mam się do czego odnieść. |
|
|
|
 |
|
|