Mitsubishi Outlander 2.0 136km Tuning? Rady? |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej1815
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2003r. 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 02-02-2018, 11:51 Mitsubishi Outlander 2.0 136km Tuning? Rady?
|
|
|
Witam posiadam Mitsubishi Outlander 2.0 z 2003r. O mocy 136km chciałbym go podciągnąć trochę na mocy obecnie zamontowany Chip Box ProRacing może ktoś ma jakieś rady może software z Lancera ale gdzie robić takie rzeczy i myślę o poprawie wydechu magnaflow? Może jakiś inny? Bardzo mile widziane wypowiedzi i rady z góry dziękuję. |
_________________ Andrzej1815 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 02-02-2018, 12:26
|
|
|
Rada nr 1: zmień auto na mocniejsze. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 02-02-2018, 12:49
|
|
|
Fragu napisał/a: | Rada nr 1: zmień auto na mocniejsze. |
x2!
ChipBox jaki by nie był raczej nie wprowadza jakichś znaczących czy zauważalnych zmian w parametrach pracy silnika. Jeśli chcesz podnieść moc tej jednostki napędowej to od razu powiem Ci, że to walka z wiatrakami. W lancerze miałeś dokładnie ten sam silnik o dokładnie tych samych parametrach.
Wydech możesz zmienić, myślę, że M-Tech czy inna firma specjalizująca się w układach wydechowych Ci taki wykona na zamówienie za jakieś 2500-3000zł ale zmian też nie odczujesz, zyskasz kilka KM i kilka Nm. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5362 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 02-02-2018, 16:30
|
|
|
x3
Zamiast wydawać tyle na wydech, kup wkładkę K&N, Pipercrossa lub cosworth, zysk mocy będzie ten sam a może nawet lepszy bo w wolnossących wydech może czasem popsuć charakterystykę pracy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-02-2018, 17:31
|
|
|
No i sprowadziliście kolegę do parteru . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
KUTER
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 31-03-2018, 22:22
|
|
|
podepnę się pod temat. O1 2,0 jeździ jak jeździ- wiadomo. Ma dość słabą reakcję na gaz, muli go na wysokich obrotach i wcale nie jest oszczędny. Jest firma która oferuje chiptuning. +15KM i +20 Nm. Ktoś powie że mało, ja wam powiem, że to sporo. Bo liczy się cały wykres/ przebieg mocy i momentu a nie tylko to co jest na szczycie krzywej czyli ta moc maksymalna. Uważam, że warto grzebnąć w ECU i poprawić trochę mapy żeby przyjemniej się jeździło. Tu pojawia się pytanie: w jakich samochodach były identyczne komputery sterujące silnikiem jak w O1? chcę kupić używany komputer i go wsadzić celem modyfikacji, żeby w razie czego mieć stary , oryginalny. Jasne, że można kupić komputer od O1 i po sprawie. Ale mam problem ze znalezieniem plików .xdf definiujących mapy w ECU. Bez tego programy do tuningu niewiele pomogą. Dlatego pytam w jakich samochodach były analogiczne kompy- można znajdę .xdf'a dla innego samochodu. No i kwestia kolejna- jak po zmianie kompa na inny odpalić auto (immobilizer mnie pewnie zablokuje)? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 01-04-2018, 00:16
|
|
|
Definicji w necie nie znajdziesz, kiedyś zanim pojechałem do RS, byłem koło domu u tunera i nie mógł znaleźć do turbo, a co dopiero w wolnossaku. Poszukaj od lancera, bo silnik ten sam... Choć też może nie być, bo nikt nie remapuje tej jednostki
Dziwne, że ktoś robiący remapy nie ma swoich definicji. Skoro obiecuje konkretne przyrosty, to by znaczyło, że stroił takie auta
Tak czy inaczej, powodzenia! |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
KUTER
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Mar 2014 Posty: 19 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 01-04-2018, 10:05
|
|
|
źle zrozumiałeś tuner raczej ma definicje. Ja chcę dłubnąć sam. Powiedzmy, że mam wiedzę jak to zrobić, brakuje mi narzędzia w postaci pliku .xdf. Wypowiedz się w kwestii imobilaizera. Podpięcie drugiego kompa pozwoli odpalić samochód? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 01-04-2018, 15:48
|
|
|
O ile pamiętam to przy wymianie kompa w turbo nie było problemu w odpaleniu. Kiedyś testy robiliśmy z Jarem i działało |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 03-04-2018, 22:45
|
|
|
Dlategonapisalem "o ile pamietam" liczac na Twoje sprostowanie |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
|