 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Coś mi tu śmierdzi |
Autor |
Wiadomość |
Logistyk166
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 5 Skąd: DULSK
|
Wysłany: 04-04-2018, 00:11 [EA5A/W 2.5] Coś mi tu śmierdzi
|
|
|
Witam, założyłem nowe felgi na lato, et35 17' 225/45 i wysiadając z samochodu poczułem smród spalonej gumy przy prawym przednim kole. Nie wali z opony ani z piasty tylko tak jakby pod maską. I teraz pytanie, to może być związane z felami czy po prostu zbieg okoliczności i jara się coś innego? Dymu nie widać,felga nie jest gorąca, nos trzeba wsadzić w nadkole, jakieś wycieki są, to w końcu 20 letnie auto za pomoc z góry dziękuje
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-04-2018, 08:33
|
|
|
Raczej zbieg okoliczności. Jak są wycieki to sprawdź czy olej nie leci na układ wydechowy. |
|
|
|
 |
Logistyk166
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 5 Skąd: DULSK
|
Wysłany: 04-04-2018, 17:28
|
|
|
Właśnie jakby ktoś mógł mi powiedzieć z czego najbardziej leci w mitowisi. Kupiłem tp auto w ciemno nie czytając o bolaczkach modelu itp, 5'000km bez wkładu ale jak się położe to widać,ze jest obrzygany, pomijajac uszczelkę na pokrywie zaworów to są jeszcze takie newralgiczne miejsca? |
|
|
|
 |
muka997
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 265 Skąd: Południe Polski
|
Wysłany: 06-04-2018, 08:36
|
|
|
tu masz temat o wyciekach
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=56994
ale tak klasycznie to cieknie często z zaślepki na bloku, dostęp od góry 2 śruby i masz to odkręcone i wymiana oringu (ew silikon temperaturowy), mogą być uszczelki pod pokrywami zaworów czy oring na aparacie zapłonowym i kilka innych tak że najlepiej przeglądnij sobie podany temat i zweryfikuj z rzeczywistością pod maską |
|
|
|
 |
|
|