Gniazdo zapalniczki nie działa... |
Autor |
Wiadomość |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-10-2014, 10:14 Gniazdo zapalniczki nie działa...
|
|
|
Witam
Jestem nowy.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników Miśków.
Jak dotychczas nic się nie działo z autkiem .
Ma 4 lata i 60000km przebiegu.
Jedyny szok jaki przeżyłem to cena wymiany klocków i tarcz z przodu i tyłu w ASO, 4000zł:).
Przedwczoraj jednak przestało działać gniazdo ładowania na konsoli środkowej, pomyślałem że winny jest bezpiecznik, po sprawdzeniu okazało się że jednak jest cały, nawet go podmieniłem.
Czy jest jakiś drugi bezpiecznik gdzieś pod tym gniazdem i jak się do niego dostać?
Bo np. w Lagunach tak jest że jeden jest w skrzynce a drugi pod gniazdem w tunelu, dlatego się pytam, a nie wiem jak rozebrać tunel by nie połamać plastików.
Gniazdo w podłokietniku działa normalnie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam Adam |
|
|
|
 |
Fun
Forumowicz Skimaniak

Auto: Outlander III 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-10-2014, 12:35 Re: Gniazdo zapalniczki nie działa...
|
|
|
athorgal napisał/a: |
Jedyny szok jaki przeżyłem to cena wymiany klocków i tarcz z przodu i tyłu w ASO, 4000zł:). |
Zaplaciles w aso 4 tysie za tarcze i klocki ...mitsu to nie porsche... |
_________________ Mój OIII
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=43874 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-10-2014, 17:28
|
|
|
athorgal napisał/a: | Jedyny szok jaki przeżyłem to cena wymiany klocków i tarcz z przodu i tyłu w ASO, 4000zł:). | które to ASO cię tak skroiło na żywca? Przecież to koszt na bdb zamiennikach (i tak nie podlegają fabr. gwarancji) max 1000zł. Może jeszcze ręczny, ale po co przy zaledwie 60kkm? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
damianb193
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015 Posty: 25 Skąd: starachowice
|
Wysłany: 05-07-2015, 23:31
|
|
|
witam, trochę odświeżę temat.
Udało ci się zlokalizować powód usterki? U mnie tez nie ma prądu w zapalniczce a bezpiecznik jest dobry. |
|
|
|
 |
amw2001
Nowy Forumowicz
Auto: OII 2.0 DID Int+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 14 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 10-09-2015, 19:01
|
|
|
Hello,
Odświeżam temat, bo w moim też przestały działać obydwa gniazda zapalniczki (główne i w podłokietniku).
Ktoś, coś?
Który bezpiecznik za to odpowiedzialny? |
_________________ Don't wind me up... I'am running out of spaces to hide the bodies !! |
|
|
|
 |
Golm [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2016, 18:09
|
|
|
U mnie wpadła moneta do gniazda w podłokietniku (moja piękna połowa ma taki dar, nawet nie pytałem się jak to się stało) i nie było prądu w obu gniazdach z przodu i tez w bagażniku. Wymieniłem bezpiecznik (nr 13 pod kierownicą) i wszędzie wrócił prąd. |
|
|
|
 |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-08-2017, 15:37
|
|
|
Witam
Odświeżam temat z zapalniczką
Niestety tematu nie udało mi się ogarnąć, wyjąłem gniazdo zapalniczki sprawdziłem je jest całe i zdrowe
Bezpiecznik nr 13 tez podmieniłem , gniazdo w podłokietniku działa a te pod konsola środkową nie
Spróbuje jeszcze sprawdzić czy jest jakieś napięcie na kablach od gniazdka
Co do klocków i tarcz to zostały zmienione w Norauto za niecałe 2000zl
aktualizacja:)
https://zapodaj.net/06a63280a398a.jpg.html
Znalazłem przyczynę
Zasilanie w kablach jest
Okazuje się że w samym gnieździe od strony kabli jest taki mały czarny kabelek( na zdjęciu) nazwałem go bezpiecznik topikowy:), i on nie ma przejścia tak jak by on się stopił przy małym zwarciu, przy większym zapewne topi się bezpiecznik w skrzynce.
Pytanie czy jest sens to naprawiać jeśli tak to czym go zastąpić, może jakiś opornik:)?
Ktoś coś poradzi?
aktualizacja
Naprawiłem gniazdko, zamiast tego miękkiego kabelka zastosowałem, kawałek z cyny, na razie działa dobrze.:) |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-04-2018, 15:19
|
|
|
możesz w 2 żołnierskich słowach napisać jak wyjąłeś gniazdo zapalniczki?
rozbierałeś tunel środkowy, czy podważałeś bezpośrednio element w którym jest zamontowane gniazdo? |
|
|
|
 |
athorgal
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2014 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-04-2018, 19:29
|
|
|
wyjmuje się tylko ten element w którym jest gniazdo zapalniczki, wygląda to trochę niby niebezpiecznie ale to jest na te spinki wciskane i dlatego trochę ciężko się podnosi,
ja to podważyłem najpierw od strony silnika a potem od strony foteli i wyszło |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-04-2018, 19:47
|
|
|
Dzięki, właśnie takiej informacji mi brakowało. Widziałem na schematach, ale przy pierwszym podejściu zwątpiłem bo nie chciało wyjść, a tez nie chciałem czegoś połamać. |
|
|
|
 |
|