Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.0B+LPG 1997r. spada z obrotów na gorącym silniku
Autor Wiadomość
malix91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Galant 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2018, 08:35   Galant 2.0B+LPG 1997r. spada z obrotów na gorącym silniku

witam mam problem z obrotami na rozgrzanym silniku... spadają do 500 i samochód ma lekką zamułe... co to moze być?? na zimnym wszystko w porządku... krokowy wymieniony... od czego zacząć??
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-04-2018, 10:16   

Dzieje się to na gazie i na benzynie i czy była też czyszczona przepustnica i czy po wymianie krokowca była przeprowadzana nauka obrotów?
 
 
malix91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Galant 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2018, 17:28   

benzyna i gaz to samo... przepustnice czysciłem przy wymianie krokowego... a co do tej nauki obrotów to nie wiem do konca o co chodzi ale w zime przy niskich temp.było dobrze nawet jak sie zagrzał juz silnik
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-04-2018, 19:41   

Po odpięciu akumulatora sterownik silnika musi się zaadaptować, powinno się to stać samoistnie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów ale właśnie mogą być problemy z wolnymi obrotami. Można więc to zrobić samemu w kilkanaście minut co było wiele razy opisywane na forum i przebiega bardzo podobnie niezależnie od modelu. Przeważnie polega to na pozostawieniu silnika na biegu jałowym bez obciążenia od zimnego silnika do rozgrzania do włączenia się wentylatora chłodnicy. Następnie gasimy silnik i odpalamy na nowo i włączamy wszelkie odbiorniki elektryczne i tak silnik pracuje kilka minut.
Tu masz to opisane odnośnie Carismy https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
 
 
malix91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Galant 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2018, 19:23   

dzieki ogromne za pomoc... a czy sie uda dam znac po weekandzie... bede próbował mam nadzieje ze pomoze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.