 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-04-2018, 22:09
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | przez Ciebie mam spokój w domu bo żona stwierdziła że są dużo bardziej walnięci* ludzie na forum ode mnie | Też to miałem napisać, szczególnie widząc taśmę parcianą na mocowania osłon tweeterów Ja pitolę. Nacz napisał/a: | Trochę zabawy było z zatrzaskami pod tylną kanapą, w tym miejscu lepiej nie szaleć z grubością wygłuszenia | Potwierdzam |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 22-04-2018, 13:12
|
|
|
Nacz, szacun za fotorelacje i zdjęcia |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa

|
Wysłany: 23-04-2018, 21:38
|
|
|
Widziałem na żywo. W środku jest jak nowy. Generalnie się ślicznie prezentuje. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-05-2018, 20:46
|
|
|
bbandi, dzięki, ale dbanie to dopiero będzie, póki co jest przywracanie do stanu z fabryki:)
Bzyk_R1, Hugo, Krzyżak - jeżeli MitsuManiaki piszą mi takie rzeczy to chyba czas na wizytę u specjalisty Na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że auto prawie rok stało w warsztacie a pył po usuwaniu rudej z podwozia był praktycznie wszędzie. Zabezpieczenie antykorozyjne to też nie jest robota z gatunku czystych, więc należało mu się.
Darek, jeżeli propozycja nadal aktualna to bardzo chętnie skorzystam z pomocy!
mkm, dzięki, ale wolałbym za wykonaną robotę
Marcino, dobrze Cie było w końcu poznać osobiście po ponad roku kontaktu tylko przez telefon i messengery
Wracając do tematu, przyszła pora na najbardziej oklepany mod do Galanta czyli zderzaczek z wersji Avance. Generalnie mocno zastanawiałem się nad sportem, ale ostatecznie przekonały mnie progi, grill i dokładki pod tylny zderzak, które wg mnie robią mega robotę w Galancie i fajnie optycznie powiększają budę.
^ Zderzak tani nie był, ale udało się wyhaczyć w idealnym stanie, bez pęknięć, ze wszystkimi zaczepami, kratkami, halogenami i w kolorze. Oczywiście był porysowany, więc razem z grillem trafił do lakiernika. Brakowało co prawda zaślepki, ale na szybko ogarnąłem sobie dwa zamienniki z laminatu i nawet pasują.
^ Belka też od Avance, fotki z org. od Elegance dla porównania, może komuś się przyda. Podobno na zwykłą też idzie założyć zderzak, ale dedykowana zawsze jednak to wszystko usztywni i w razie co mniejsze ryzyko popękania zderzaka.
^ Z pasem przednim miałem jechać do lakiernika bo średnio wyglądał, a ja jednak lubię jak pod maską też jest czysto. Nie wytrzymałem i zrobiłem sam, wyszło tak se, ale jest dużo lepiej niż było przed, no i pierwsze malowanie elementów blacharskich (podkład, baza, bezbarwny) mam za sobą... DIY madafaka Aha i proszę o niekomentowanie sposobu wykonania całej operacji malowania. Lamp na maxa nie chciało mi się wtedy odkręcać, bo miałem serdecznie dosyć wszystkiego a folia i kartony to chyba efekt spędzania za dużej ilości czasu na portalu drive.ru
^ Przykręcanie błotników po nocy, co ja bym zrobił bez tego miecza świetlnego.
^ Bzyk_R1, specjalnie dla Ciebie i z pozdrowieniami dla żony: blaszki od tablicy rej. Browar za zapewnianie Ci spokoju w domu postawisz mi na zlocie MM w Firleju
^ Zawsze bawili mnie goście robiący remonty fur na ulicy pod blokiem, no i proszę bardzo, dołączyłem do grona.. ale przynajmniej poznałem kilku spoko sąsiadów.
^ Zderzak zamontowany, auto w końcu przestało straszyć i zaczęło wyglądać! |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
Ostatnio zmieniony przez Nacz 21-12-2019, 14:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-05-2018, 22:12
|
|
|
Uff, to ja jestem jednak całkowicie normalny |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-05-2018, 23:16
|
|
|
Piknie! A jakie będą halogeny? Z dalekosiężnymi czy z kloszem?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa

|
Wysłany: 07-05-2018, 09:16
|
|
|
tresorex napisał/a: | Piknie! A jakie będą halogeny? Z dalekosiężnymi czy z kloszem?? |
Z tego co widziałem narazie sa z kloszem.
Nacz napisał/a: | Marcino, dobrze Cie było w końcu poznać osobiście po ponad roku kontaktu tylko przez telefon i messengery |
Mi również. Po zdjeciach widać ile pracy włozyłeś.
A jak ludzie patrzą na takiego co robi fotki swoich prac na "ulicy" ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 07-05-2018, 11:10
|
|
|
Cytat: | A jak ludzie patrzą na takiego co robi fotki swoich prac na "ulicy" ? |
Mnie ciągle ktoś pyta czy do sprzedania że tak foty pstrykam |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa

|
Wysłany: 09-05-2018, 10:36
|
|
|
To może i ja swój podrzucę.... częsci gdzieś mam.... piwo się kupi:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-05-2018, 12:59
|
|
|
Dajeta. Zrobimy sobie alternator piknik... |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22-05-2018, 00:00
|
|
|
Bzyk_R1, Ustawieni!
Hubert, nie pochlebiaj sobie, jesteś tu trochę inspiracją
tresorex, też miałem zagwozdkę, które wybrać bo obydwie wersje są spoko. W zderzaku, który kupiłem były już te z kloszem i wydaje mi się, że bardziej pasują do lamp, ale takimi jak u Ciebie też bym nie pogardził
Marcino, foty na ulicy zawsze z przyczajki! Styka, że tu mają mnie za wariata
Darek, super! trzeba to ogarnąć, komora to ostatni temat, który został mi do zrobienia ... w sumie to taki żarcik/sucharek z tym ostatnim tematem, lista modyfikacji trochę się wydłużyła w porównaniu z tym co jest na pierwszej stronie
A jak jesteśmy przy halogenach, te które przyszły razem ze zderzakiem były strasznie zajechane: matowe szkło i pełno odprysków od kamieni. Jako, że i tak przymierzałem się do polerki lakieru, stwierdziłem, że to idealny materiał, żeby oswoić się z całym sprzętem.
^ Stan wyjściowy.
^ Lewa lampa (czyli na zdjęciu ta z prawej) po kolei traktowana coraz drobniejszym papierem ściernym.
^ A tu już po polerce pastą do plastiku na maszynie rotacyjnej
^ Halogen z lewej przed regeneracją, z prawej po, jako bonus w środku suszony pająk.
^ Obydwa po polerce, pewnie można było jeszcze trochę, ale homologacja zaczęła znikać.
^ Montaż - oczywiście okazało się, że wtyczki halogenów od Elegance są inne niż w te od Avance, więc skończyło się na lutowaniu.
^ Na następny ogień przyszedł stop ze spojlera.
^ Klasycznie trafiła się zapieczona śrubka, która wycięła paręnaście godzin z życiorysu (szukanie i kupowanie wierteł, rozwiertaków, pożyczanie wiertarki i później nasadki 90 stopni, którą i tak nie dało się nic zrobić, bo szyba za blisko, a na koniec kombinowanie śruby, żeby to wszystko się trzymało... ilość takich akcji podczas całego remontu: pewnie kilkadziesiąt )
^ 50/50
^ Po przygodach ze stopem dałem sobie spokój z wykręcaniem lamp i po oklejeniu zrobiłem je na klapie.
^ 50/50 tylnych lamp. Niby szczegół, ale jednak robi robotę, światła i stop zaczęły zauważalnie inaczej świecić, bardziej jak w nowym samochodzie, ciężko to opisać, ale widać różnice.
^ W związku z audio mam jeszcze trochę planów, więc wymyśliłem sobie, że wygłuszę też tylną tablicę, żeby nie wpadała w wibracje. Na koniec okazało się, że przy muzyce puszczonej na maxa z zewnętrznych elementów w wibracje wpadają lusterka... jak nie urok to... |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
Ostatnio zmieniony przez Nacz 21-12-2019, 16:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2018, 08:09
|
|
|
Nacz napisał/a: | trafiła się zapieczona śrubka, która wycięła paręnaście godzin z życiorysu | ja ci mówiłem - od tyłu to zrób
ja zdjąłem plastik klapy od wewnątrz i potem całą tę listwę z zamkiem itd a potem zmieniłem żarówkę od wewnątrz - żeby nie demontować lampki |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-05-2018, 09:17
|
|
|
Darek ale ja mam kombi, światło stopu jest w spojlerze nad klapą, nie ma możliwości odkręcenia tego inaczej. Tobie pewnie chodzi o listwę nad rejestracją, to mnie jeszcze czeka bo mam zamek w klapie do wymiany i to będę robił od środka + zdjęcie listwy. Raz już to robiłem i ona mega ciężko się wypina, także jakoś nie chce mi się za to zabierać. |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
|
|
|
 |
|
|