[EAxx] Korektor siły hamowania |
Autor |
Wiadomość |
pappagiorgio
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 111 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 12-12-2016, 19:37
|
|
|
wszędzie mam lejki, chodzi mi o to jakie spęczenie zrobić żeby się nie zabić. Ten łącznik z gwintem wewnętrznym, z tego co znalazłem w internecie zakłada się na przewód i robi spęczenie (przekrój złączki hamulcowej) tylko właśnie jakie zrobić żeby to do siebie pasowało? DF mam na zamontowanym już przewodzie, SF zrobić na tym od ABS?
Działa takie rozwiązanie, jeszcze jak widać wykorzystałem otwór po korektorze i dorobiłem uchwyt, żeby to nie wisiało w powietrzu, ale co otworzę maskę to sobie przypomnę o tym i mnie w oczy kłuje |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
miro_x
Forumowicz
Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 43 Skąd: P-sk
|
Wysłany: 13-12-2016, 14:26
|
|
|
Przy okazji że gal nie przeszedł przweglądu z powodu korozji na wężykach został pominięty korektor.
Nie pamiętam dokładnie jaki był wynik na hamowaniu przed ale po wyszło bardziej równo i diagnosta stwierdził że jest teraz 10/10.
Hamulec jakby troszkę bardziej twardy ale nie uciążliwie, a hamowanie b. dobre. |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 08-04-2018, 09:36
|
|
|
Wyrzuciłem zawór proporcjonalny, hamowanie bardzo się polepszyło. Bardzo kiepsko z dostępem. Wedle zdjęcia z chyba 16 strony tematu trzeba połączyć ze sobą 2 przewody po lewej stronie i 2 po prawej lub wymienić odcinek z pompy do przewodu. Polecam kupić zawór proporcjonalny i go wybebeszyć. Na pewno ulatwi to montaż. |
|
|
|
 |
piotr28
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014 Posty: 24 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 23-05-2018, 20:57
|
|
|
Witam serdecznie.Czy można zamiast odkrecania trudno dostepnych przewodów od zaworu proporcjonalnego,połączyc przewody hamulcowe na pompie abs?Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-05-2018, 23:13
|
|
|
piotr28 napisał/a: | .Czy można zamiast odkrecania trudno dostepnych przewodów od zaworu proporcjonalnego,połączyc przewody hamulcowe na pompie abs?Pozdrawiam |
Nie bardzo wiem co chcesz łączyć. Do pompy ABS dochodzi sześć przewodów. Dwa z nich to przewody które idą z pompy hamulcowej. Jeden z nich to sekcja przednia,drugi to sekcja tylna. Pozostałe cztery przewody idą do kół,i każdy idzie osobno. Aby usunąć zawór proporcjonalny, należy połączyć przewody dochodzące do niego,w taki sposób jaki został opisany powyżej. Ewentualnie możesz wymienić całe przewody idące do kół tylnych,i w ten sposób pominiesz zawór. To dobry sposób, ponieważ one lubią korodować. Polecam sprawdzić ich stan zanim zaczniesz kombinować z zaworem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 24-05-2018, 08:12
|
|
|
piotr28, po takim tekście to lepiej nie ruszaj hamulców.. |
|
|
|
 |
dawid123pl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013 Posty: 28 Skąd: xD
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-04-2022, 11:01
|
|
|
1-3
2-4 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|