Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Korektor siły hamowania
Autor Wiadomość
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 12-12-2016, 19:37   

wszędzie mam lejki, chodzi mi o to jakie spęczenie zrobić żeby się nie zabić. Ten łącznik z gwintem wewnętrznym, z tego co znalazłem w internecie zakłada się na przewód i robi spęczenie (przekrój złączki hamulcowej) tylko właśnie jakie zrobić żeby to do siebie pasowało? DF mam na zamontowanym już przewodzie, SF zrobić na tym od ABS?

Działa takie rozwiązanie, jeszcze jak widać wykorzystałem otwór po korektorze i dorobiłem uchwyt, żeby to nie wisiało w powietrzu, ale co otworzę maskę to sobie przypomnę o tym i mnie w oczy kłuje :)
_________________

 
 
miro_x 
Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2016
Posty: 43
Skąd: P-sk
Wysłany: 13-12-2016, 14:26   

Przy okazji że gal nie przeszedł przweglądu z powodu korozji na wężykach został pominięty korektor.
Nie pamiętam dokładnie jaki był wynik na hamowaniu przed ale po wyszło bardziej równo i diagnosta stwierdził że jest teraz 10/10.
Hamulec jakby troszkę bardziej twardy ale nie uciążliwie, a hamowanie b. dobre.
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 08-04-2018, 09:36   

Wyrzuciłem zawór proporcjonalny, hamowanie bardzo się polepszyło. Bardzo kiepsko z dostępem. Wedle zdjęcia z chyba 16 strony tematu trzeba połączyć ze sobą 2 przewody po lewej stronie i 2 po prawej lub wymienić odcinek z pompy do przewodu. Polecam kupić zawór proporcjonalny i go wybebeszyć. Na pewno ulatwi to montaż.
 
 
piotr28 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014
Posty: 24
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 23-05-2018, 20:57   

Witam serdecznie.Czy można zamiast odkrecania trudno dostepnych przewodów od zaworu proporcjonalnego,połączyc przewody hamulcowe na pompie abs?Pozdrawiam
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-05-2018, 23:13   

piotr28 napisał/a:
.Czy można zamiast odkrecania trudno dostepnych przewodów od zaworu proporcjonalnego,połączyc przewody hamulcowe na pompie abs?Pozdrawiam

Nie bardzo wiem co chcesz łączyć. Do pompy ABS dochodzi sześć przewodów. Dwa z nich to przewody które idą z pompy hamulcowej. Jeden z nich to sekcja przednia,drugi to sekcja tylna. Pozostałe cztery przewody idą do kół,i każdy idzie osobno. Aby usunąć zawór proporcjonalny, należy połączyć przewody dochodzące do niego,w taki sposób jaki został opisany powyżej. Ewentualnie możesz wymienić całe przewody idące do kół tylnych,i w ten sposób pominiesz zawór. To dobry sposób, ponieważ one lubią korodować. Polecam sprawdzić ich stan zanim zaczniesz kombinować z zaworem.
_________________

 
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 24-05-2018, 08:12   

piotr28, po takim tekście to lepiej nie ruszaj hamulców..
 
 
dawid123pl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 28
Skąd: xD
Wysłany: 10-04-2022, 14:27   

Mógłby ktoś napisać który przewód z którym połączyć w tym korektorze hamowania ze zdjęcia.
https://zapodaj.net/abd1778baad24.jpg.html
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 11-04-2022, 11:01   

1-3
2-4
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.