Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Nierówne obroty silnika podczas zatrzymywania
Autor Wiadomość
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-03-2018, 17:21   

a gdyby był dpf to na pewno nie będzie się wypalał na zimnym silniku.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-03-2018, 20:06   

U mnie jest taki objaw, że jak dojeżdżam do świateł (silnik już trochę rozgrzany, pojawiła się pierwsza kreska na wyświetlaczu) to obroty są na poziomie 800, a jak się zatrzymam to wzrastają do 1100. Dopiero jak się całkowicie rozgrzeje to na postoju też ma 800.
Jak go odpalam na zimnym, to obroty są na poziomie 1100. Czy tak powinno być?
Pytam, bo w poprzednim aucie też z silnikiem 2.0 TDI (audi a4 b7) na zimnym obroty były na poziomie 900, chwilę później 800, nigdy na postoju obroty nie były na poziomie 1100.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 06-03-2018, 21:11   

szeryf85 napisał/a:
U mnie jest taki objaw, że jak dojeżdżam do świateł (silnik już trochę rozgrzany, pojawiła się pierwsza kreska na wyświetlaczu) to obroty są na poziomie 800, a jak się zatrzymam to wzrastają do 1100. Dopiero jak się całkowicie rozgrzeje to na postoju też ma 800.
Jak go odpalam na zimnym, to obroty są na poziomie 1100. Czy tak powinno być?
Pytam, bo w poprzednim aucie też z silnikiem 2.0 TDI (audi a4 b7) na zimnym obroty były na poziomie 900, chwilę później 800, nigdy na postoju obroty nie były na poziomie 1100.


tak powinno byc w miskach
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-03-2018, 10:51   

szeryf85 spróbuj na zimnym bez wł ogrzewania,klima czy ogrzewanie na off ,na zimnym obroty są na 900 i tak powinno być
_________________

 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-03-2018, 18:26   

lexus napisał/a:
to nie wypalanie tylko grzałki elektryczne jak masz włączone ogrzewanie ,jeszcze raz 2.0 DID NIE MA DPF niech to do was dotrze koledzy ,jest filtr otwarty


Sorki, nie wiedziałem.
Ale tak się wyraził kierownik mechaników z ASO!
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-03-2018, 19:52   

lexus napisał/a:
szeryf85 spróbuj na zimnym bez wł ogrzewania,klima czy ogrzewanie na off ,na zimnym obroty są na 900 i tak powinno być


ok, spróbuję :) a co może być przyczyną, jak po odpaleniu obroty przez chwilę są nierówne?
 
 
manioMT 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 2
Skąd: Radom
Wysłany: 04-06-2018, 00:29   

Witam Forumowiczów.
Podczas przeglądu w ASO poprosiłem o sprawdzenie tego falowania w zakresie 1100-800obr/min.
Błędów żadnych, natomiast mechanik wykonujący obsługę powiedział że to padająca przepustnica.
Koszt to ok. 2500zł (sama przepustnica). Stwierdził że VW tak mają i jeździ się z tym do końca.
Co do DPF-a, to silnik 2.0 DID ma takowy, tylko że pasywny, tzn. że wypala się przy dłuższej jeździe na autostradach itp.
Pozdrawiam.
 
 
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-2018, 09:53   

A czy ktoś próbował wyłączyć te grzałki elektryczne?
Mam z tym wew problem ze silnik na zimno od razu wskakuje na 1200 obrotów... oczywiście szybkie ciepełko mnie cieszy ale czy to zdrowe dla silnika?
Oczywiście kilka pierwszych minut mam nawiewny na off.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-08-2018, 10:38   

[quote="manioMT"]Błędów żadnych, natomiast mechanik wykonujący obsługę powiedział że to padająca przepustnica.
Koszt to ok. 2500zł (sama przepustnica). Stwierdził że VW tak mają i jeździ się z tym do końca. [/quote/ taaki koszt to tylko w ASO ,u mnie był ułamek tej ceny
_________________

 
 
gifek 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2018, 09:30   

Nierówne obroty przy dojeżdżaniu do świateł... co u mnie pomogło?
Miałem ostatnio błędy EGR - oczywiście to błędne wskazanie ponieważ EGR nie ma żadnej elektroniki która może diagnozować problem. W moim przypadku problemem była przepustnica której elektronika była zalana olejem (temat znany).
Sobota rano - upał jak diabli... wziąłem się za robotę - wykręciłem przepustnicę i egr. Egr co do zasady to bardzo proste urządzenie i jeżeli membrana działa poprawnie - nie ma się co tam zepsuć. Przepustnica wyglądała ok, ale chciałem sprawdzić czy wszystkie "zęby" są na swoim miejscu - okazało się, że była po brzegi wypełniona olejem.
Metodą wymiany towarowo pieniężnej nabyłem odłuszczacz do tarcz hamulcowych którym potraktowałem zarówno EGR jak i przepustnicę - godzinka na wyschnięcie i składamy.
Efekt? problemu z nierównymi obrotami ustały, błędy się żadne nie wyświetlają.
Rada dla potomnych? sprężynkę w przepustnicy należy obrócić tak, żeby przepustnica była 100% otwarta (mi tej wiedzy zabrakło, dlatego musiałem rozbierać 2 razy:) ).
Jeżeli podejmiecie sami taką próbę i napotkacie na problemy - piszcie. cały zabieg trwał u mnie około 3h, ale drugie wyjęcie przepustnicy, rozebranie jej na części i poskładanie wszystkiego do kupy trwało kolejne 15 min :) .
 
 
hucker 
Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 117
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-08-2018, 22:49   

U mnie po wymiana przepustnicy nic się nie zmieniło , może tu chodzi o wyczyszczenie egr i wtedy problem zniknie.
 
 
Tresher 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2009 Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2018
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-11-2019, 12:00   

Ja miałem wymieniany EGR, problem dalej występuje.
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 28-11-2019, 15:41   

Bo trzeba wymienić czujnik położenia wału korbowego
 
 
Maniek600 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018
Posty: 49
Skąd: Koszalin
Wysłany: 01-12-2019, 14:04   

Wymieniles czujnik walu? Pomoglo calkowicie?
 
 
nightfly 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 02-12-2019, 14:17   

Maniek600 napisał/a:
Wymieniles czujnik walu? Pomoglo calkowicie?


U mnie pomogło, miałem nierówne obroty przy dojeżdżaniu do świateł + przy odpalaniu i gaszeniu dźwięk metaliczny jakbyś wrzucił garść gwoździ.
Wymieniałem dwumasę i właśnie czujnik położenia wału bo podobno przepuszczał olej.
Teraz mam spokój.
_________________
1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.