 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przycinanie się - Cari 1.9 DID |
Autor |
Wiadomość |
EDK
Nowy Forumowicz Świeży
Auto: Mitsubishi Carisma 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 30-05-2018, 20:46 Przycinanie się - Cari 1.9 DID
|
|
|
Witam.
Mam problem z moją Carismą 1.9 DID 2003r. Mianowicie chodzi o to, że podczas dawania gazu(normalnym, a nie piłowaniu do 4k-5k), silnik się przecina na jakieś pół sekundy, jak jedzie pod górkę ma z tym problem(podczas 1 podjazdu potrafi się przyciąć nawet 4 razy), nie mówiąc tu też o wyprzedzeniu jakiejś ciężarówki . Dzieje się to na wszystkich biegach oprócz 5tki zazwyczaj między 1,5k-3k obrotów. Może ktoś miał podobny problem, albo domyśla się o co może chodzić? Turbina? Prze pływka? A może jeszcze coś innego?
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-05-2018, 08:48
|
|
|
Najlepiej podpiac pod kumputer i sprawdzic, jak bledów nie ma to parametry pracy, EGZR może szwankowac, układ paliwowy, może filtry brudne? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
EDK
Nowy Forumowicz Świeży
Auto: Mitsubishi Carisma 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 7 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 31-05-2018, 09:16
|
|
|
W kwietniu mechanik podpinał go pod komputer i kasował wszystkie błędy, mówił tylko, że błędu prze pływki nie da się usunąć, nie wie czemu. Zmieniał też wszystkie filtry, oleje itp. dlatego jestem w kropce i nie wiem co to może być |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-06-2018, 22:21
|
|
|
Ja mam wersję 102KM na stałej geometrii turbo i też odczuwam takie przycięcia. Inaczej mówiąc zdławienia, jakby mocy mu brakowało. Objawia się to tym, że przyspieszam na 2 biegu od 1000 do 3000 obrotów i do pewnego momentu moc jest, a od ok. 2000 obr czuć zdławienie. But nie w podłodze ale prawie i w jednej pozycji. Opisany wyżej objaw zdławienia występuje bez włączonej klimy.
Zauważyłem, że gdy mam włączoną klimę i stoję na światłach przez około minutę to potrafi mi się jakby załączyć sprzęgło na kompresorze i spadają obroty. Taki jest objaw. Występuje to nieregularnie ok. 3 razy na minutę, a klima chłodzi cały czas.
Teraz pytanie, czy pomimo wyłączonej klimy sprzęgło kompresora klimy może się załączać samoczynnie? To by wyjaśniało odczuwalne spadki mocy przy przyspieszaniu...
Mam wymieniony filtr powietrza, paliwa, zrobiony test przelewowy i sprawdzone przewody od podciśnienia oraz paliwowe. Wszystko jest w porządku.
 |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
JackD
Nowy Forumowicz nowo narodzony
Auto: DiD 1,9 115 kM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: okolica Krakowa
|
Wysłany: 10-06-2018, 22:23
|
|
|
mam podobnie na 3 biegu od 2000 do 3000 kilka razy szarpnie i w tym momencie kazde szarpnięcie objawia się dźwiękiem podobnym do uślizgu kół przednich, lub do głośnego świstu powietrza. |
|
|
|
 |
|
|