 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2G 95-99] Eclipse 2g proszę o pomoc !! |
Autor |
Wiadomość |
jaraslodz [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2007, 21:06 [2G 95-99] Eclipse 2g proszę o pomoc !!
|
|
|
Witajcie, jestem nowym użytkownikiem tego forum (przeglądam od dawna, zarejestrowałem się dzisiaj). Z racji że większość z was to wyjadacze jeżeli chodzi o tą jedną markę a konkretnie model ECLIPSE (chyba najpiękniejsze auto), pozwolę sobie zadać pytanie. W sumie to bardziej poprosić o pomoc. Jak to mówią że prosić zawsze można to poniżej moje pytanko.
Chcę nabyć wspaniałe autko jakim jest M. Eclipse, autko 95-99 rok z racji że 2g podoba mi się najbardziej, tyle że nie wiem zbytnio na co w tym aucie zwracać uwagę przy zakupie. Możecie mi napisać na co miał bym patrzeć ?? czym się kierować ?? chodzi mi o silnik i inne sprawy tak żeby ktoś mnie zbytnio nie zrobił w konia.
Nie ukrywam że chciałem wersję GST, prosił bym was bardzo o takie małe porównanie silników który lepszy, do którego większy dostęp części etc, no i co się lepiej sprawuje.
Jaka jest różnica między 4g63. 4g63t (chodzi mi czy się czymś różnią poza turbo)
Może dziecinna pytania ale od czegoś muszę zacząć.
Tyle co mogłem wyczytałem na forach i stronach, ale nie wszystko wiem, poza tym lepiej usłyszeć opinie od was.
Jeszcze pytanie co jest najbardziej awaryjne w tych autach ??
Czytałem inne wątki i niby niektóre odpowiedzi mam, ale nie dokładnie to co bym chciał, dla tego pozwoliłem sobie założyć ten temat.
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2007, 18:28
|
|
|
hmmm 4g63 i 4g63T to dwa rozne silniki... nie ma co porownywac:)
4g63T 210koni w serrii (zadko ktory po tylu latach trzyma ta"serie") wystepowaly w GST(fwd) i GSX(awd)
wersje wolnossace:
4g63 i 420a - teoretycznie kazda po 150 koni... 420a jest silnikiem mitsu odsprzedanym w pewnym okresie chryslerowi a potem montowany przez DSM (czyli chryslera i Mitsu) w amerykanskich werjach GSa i RSa
420a to rozrzad po lewej dolot po prawej...(najprosciej patrzac na silnik) 4g63 ma na odwrot
do 420a bedziesz mial wiekszy problem ze znalezieniem czesci w PL... ale nie mowie ze jest to nie mozliwe..
420a moim zdaniem jest troche odporniejszy na "ząb czasu" ale to tez kwesia wychaczenia dobrego egzemplarza
na co zwracac uwage? hmmm najczestsza choraba Eclipsow jest dzwon.... inne elementy to skrzynia, zawieszenie, w4g63 lubi sie walic przplywomierz, silniczek krokowy, sprzeglo
narazie tyle |
|
|
|
 |
|
|