Poszukiwania Pinina - Jak ustrzec sie przed złem? |
Autor |
Wiadomość |
noisy
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2015 Posty: 3 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 30-05-2017, 11:50
|
|
|
Uwaga na tego Pinina. Sprzedaje go PHU Felmar Auto Rypin.
https://www.otomoto.pl/of...i-ID6yRczb.html
W opisie superlatywy. W realu skorodowana kupa złomu z cieknącym silnikiem.
Kielichy zrobione na sztukę, cały zgnity przód. Olejem zarzygany cały silnik.
Automat tez mokry. Malowane dwa elementy z przodu, szpachli dosc grubo.
Patrzyłem tez Pinina z Płocka AUTO KOMIS D&D
https://www.otomoto.pl/of...html#1cf7cc5db6
Korozja do ogarnięcia, ale za to wywalony check na desce, prawdopodobnie katalizator.
Nie otwierający się wlew paliwa. Na lewym tylnim błotniku szpachli pół kilo.
Huczące łożyska z przodu, wyciek przy wisko. Opony każda inna.
Nie działajaca elektryka szyb. |
|
|
|
 |
moskit33
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pinin 1.8 mpi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2018, 16:56
|
|
|
Ja zrobiłem podobnie kupiłem , mechanicznie idealnego . Zerwana została całą izolacja konserwacja . Wyspawane nadkola , poprawa kielichów podkład epoksydowy , konserwacja bitumiczna i teraz jest jak ta lala |
_________________ Nie samą wodą człowiek żyje . |
|
|
|
 |
AntonioPL
Nowy Forumowicz
Auto: Pininfarina
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2018 Posty: 13 Skąd: k/ Środy Wlkp
|
Wysłany: 20-06-2018, 08:06
|
|
|
Jak długo po tej konserwacji trzyma? |
|
|
|
 |
moskit33
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pinin 1.8 mpi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2018 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2018, 10:50
|
|
|
Robiłem to w tym roku więc zobaczymy |
_________________ Nie samą wodą człowiek żyje . |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 28-06-2018, 12:49
|
|
|
AntonioPL napisał/a: | Jak długo po tej konserwacji trzyma? |
u mnie 2 lata - ale łatane było - czyszczone do blachy -łatane gdzie trzeba, zabezpieczone - ale gdzie tam - ta blacha to przynajmniej u mnie - kpina .. i leci teraz tam gdzie nie było ruszane - baranek już wybomblował .. - robiłem całość / bąbelki w jednym miejscu NOWYM .. |
|
|
|
 |
AntonioPL
Nowy Forumowicz
Auto: Pininfarina
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2018 Posty: 13 Skąd: k/ Środy Wlkp
|
Wysłany: 03-07-2018, 16:00
|
|
|
To jest dowcip jakiś...
Mam nadzieję, że mi się nie zdupi. |
|
|
|
 |
Kuba0
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 04-07-2018, 14:57
|
|
|
Walka z korozją w tym samochodzie to typowa syzyfowa praca. Niestety |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 04-07-2018, 23:23
|
|
|
Kuba0 napisał/a: | Walka z korozją w tym samochodzie to typowa syzyfowa praca. Niestety | święte słowa .. trzeba by całe poszycie zmienić .. = zrobić na nowo .. |
|
|
|
 |
Kuba0
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 07-07-2018, 12:03
|
|
|
U mnie sprawdza się Cortanin F i później czarny mat Już za bardzo nie dbam o estetykę bo i tak wiem, że czeka go dożywocie u mnie. A kolor mam taki, że czarny mat nie bardzo razi
No i oczywiście MIG/MAG często odpalany. Ale z drugiej strony mechanika (MPI) jest typowo "Japan" - do niczego się nie dotykam poza drobiazgami. Tak wiec ten samochód ma jakieś plusy. |
|
|
|
 |
|