Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Opiłki Metalu w Oleju Silnikowym
Autor Wiadomość
Marcin Mazi 
Nowy Forumowicz
Marcin_Mazi_Fazi

Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 04-07-2018, 10:49   Opiłki Metalu w Oleju Silnikowym

Witam! Jestem właścicielem Mitsu z 2010r. Dwa tygodnie temu wymieniłem olej i mechanik stwierdzil, ze w oleju sa dosc duże opiłki metalu (niestety nie wiem jakiego koloru) Mechanik twierdzi ze najlepiej by bylo sprzedać auto bo cos niedobrego dzieje sie w silniku a stwierdzenie co jest tego przyczyna będzie bardzo kosztowne nie mowiac juz o ewentualnej naprawie. Oczywiście mam nadzieje ze on sie myli i licze na Waszą pomoc. Mial ktos z Was przygode z opiłkami w oleju? Jak sobie z tym poradziliscie, jaka byla przyczyna i jakie koszta??? Proszę o pomoc i z góry dziękuję!
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 04-07-2018, 12:26   

Z ciekawości jaki silnik jaki przebieg? Długo go masz? Na jakim oleju? Często zmieniałeś?

Rozetnij stary filtr oleju w celu pozyskania opiłków.
Kolor opiłków jest bardzo pomocny w ustaleniu ich pochodzenia, możesz też sprawdzić czy magnes je przyciąga.

Współczuje, skonsultuj się jeszcze z innym mechanikiem.
 
 
Marcin Mazi 
Nowy Forumowicz
Marcin_Mazi_Fazi

Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 04-07-2018, 12:32   

Silnik 2.0 DID 140km po chipie okoko 170. Przebieg 200tys. Autko mam od 3 miesięcy i dopiero pierwszy raz wymienialem olej z uwagi na to ze wg komputera teraz byl na niego czas...
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 04-07-2018, 15:31   

Mogłeś na minę trafić :(
ale nie są to drogie silniki https://allegro.pl/kategoria/silniki-i-osprzet-silniki-kompletne-50849?string=2.0%20did&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-mp-aut-1-1-0621

Jeśli autko jeździ normalnie, ma kompresje to jeździj ile się da.
 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 04-07-2018, 21:38   

Standardowa opcja w 2.0 TDI powyżej 2009 r . Pompa oleju do wymiany bo się kruszy . Te pompy mają wady .

[ Dodano: 04-07-2018, 21:57 ]
Lub 2 opcja wałek głowicy opiłkuje.
 
 
Marcin Mazi 
Nowy Forumowicz
Marcin_Mazi_Fazi

Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2018
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-07-2018, 12:48   

Dzieki Panowie, poki co pojezdze jeszcze, zrobie jakies 5tys km i wtedy sprawdze co i jak...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.