 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 2 1999 4wd |
Autor |
Wiadomość |
MateuszBT
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 NL 3.5v6
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 24 Lip 2018 Posty: 5 Skąd: Sydney
|
Wysłany: 24-07-2018, 09:33 Pajero 2 1999 4wd
|
|
|
Siema wszystkim to Moj pierwszy post tutaj.
Widzialem ze temat byl poruszany jednakze nie natrafilem na nic co mowiloby o moim problemie. Mianowicie chodzi o kontrolki Super select. Jedna, lewego tylnego kola sie nie swieci a oba przednie czasami sie gasza i po jakims czasie wracaja jakby nigdy nic. Fajnie by bylo jakby ktos rzetelnie doradzil co musze zrobic, mitsu skladane w Japoni i przetransportowane do Australi lata temu, troche Mnie to martwi.
Dzieki wielkie i pozdrawiam |
|
|
|
 |
szofer33
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Wrz 2017 Posty: 118 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 24-07-2018, 10:32
|
|
|
Te kontrolki od tylnych kół powinny świecić cały czas. To że lewe tylne ci nie świeci to sobie zmień żarówkę w desce rozdzielczej.
Co do mrugania jak załączysz Super Select itd. to pewnie nie ma styku na czujniku ale nie wiem gdzie on jest i nie pomogę.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
MateuszBT
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 NL 3.5v6
Kraj/Country: Australia
Dołączył: 24 Lip 2018 Posty: 5 Skąd: Sydney
|
Wysłany: 25-07-2018, 08:16
|
|
|
Dziena, wymieniam wiec zarowke i lukne na ten czujnik Pozdro |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-07-2018, 08:47
|
|
|
Mateusz
Za mruganie przednich kontrolek odpowiadają 2 czujniki
- pierwszy w przednim moście
- drugi w reduktorze ( na górze, ostatni , lub jak wolisz 1 od strony wału tylnego)
Następnie układ podciśnienia odpowiadający za włączenie przedniego napędu
I tu po kolei mogą to być wadliwe zawory, lub wężyki podciśnienia
Zacznij od czujników
Na włączonym napędzie 4 H po zdjęciu wtyczki zmostkuj piny (są 2 ) jak zaświecą się kontrolki
to od razu namierzysz czujnik, zacznij od przedniego mostu bo łatwiej
Jak czujniki OK .... to układ podcisnienia do sprawdzenia
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|
|