Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o fakturę za naprawę
Autor Wiadomość
lucano 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-07-2018, 18:13   Pytanie o fakturę za naprawę

Hej,

Mam problem z fakturą którą dostałem z Serwisu Mitsubishi w Krakowie. Na fakturze są jest pozycja nr 9. EL235590 Zestaw naprawczy pompowtryskiwacza szt 4. Rozumiem to tak, że każda sztuka dotyczy jednego pompowtryskiwacza i cic w tym dziwnego bo w końcu są 4 w aucie. Natomiast ten sam towar pojawia się też w pozycji nr 10 i 14.
Postanowiłem podjechać dzisiaj do serwisu w celu wyjaśnienia ów faktury. Sprawdzając w googlach numer części natknąłęm się na identyczny towar w intercarsie i pod tym samym numerem jest cały zestaw (uszczelki, grzybek itp).
Pan w serwisie zaczął się tłumaczyć, że każda z tych 3 pozycji 9,10 i 14 odnosi się do jednego pompowtrysku :-) i dalej się upierał że tak to ma być(bo zestaw składa się z 4 elementów). Ja osobiście jestem zdania że zapłaciłem za zestaw dla 12 pompowtrysków.
Co o tym sądzicie? Jak Waszym zdaniem powinienem ruszyć temat wyjaśnień? Czy rzecznik praw konsumenckich? Może kontakt z ogólnym przedstawicielem Mitsubishi na Polskę?
Wklejam fakturę o której mowa:

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-07-2018, 18:41   

reklamuj oficjalnie na piśmie z wezwaniem do zwrotu za nadpłaconą kwotę. Ewidentnie mają taki sam numer i taką samą cenę.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lucano 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2018, 09:46   

Ale reklamować na piśmie w tym samym serwisie czy opisać sprawę i zgłosić do Mitsubishi Polska?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-08-2018, 11:54   

w serwisie. MMC jak to sami kiedyś mnie napisali "nie jest stroną. Dealer jest niezależnym podmiotem gospodarczym". Nawet jak ASO robi ewidentne oszustwa to MMC nie grozi nawet palcem, jeszcze grozi poszkodowanym przez autoryzowanych oszustów odpowiedzialnością za pomówienia tak diamentowo czystej marki ;) Pisz do serwisu, jak dalej będą się zapierać to masz trzy wyjścia a/ machnąć ręką, b/ poprosić znajomego adwokata o napisanie pisma c/ zgłosić fakt oszustwa na policję. Ja wybrałem trzecie, a z perspektywy czasu powinienem wybrać pierwsze i nigdy więcej Mitsubishi.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lucano 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2018, 12:01   

Też miałeś podobne zdarzenie? Jak zakończyła się Twoja sprawa na policji?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-08-2018, 20:40   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46762
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Mario_Luigie 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 MIVEC 147km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 24
Skąd: Tarnów
Wysłany: 02-08-2018, 18:56   

Witam!

Poczytaj sobie na temat ASO Filipowicz w Krakowie w internecie, opinie google i nie tylko...zarezerwuj sobie cały piątkowy wieczór, albo i nawet sobotni poranek :) . Sprawdź dokładnie wszystko i wyślij im pismo przez kancelarie adwokacką (i nie pierwszą lepszą), najlepiej żeby juz sprawa miała swój bieg w UOIKK. I nie baw się w jakiś "znajomych prawników"...chyba, że dla Ciebie pracują ;) .

[ Dodano: 02-08-2018, 19:02 ]
A propo tego typu sytuacji...w tej [edit] posowieckiej Polsce nie można jak w normalnych krajach oddać samochodu do naprawy lub zwykłego serwisu bo zawsze, ktoś będzie chcieć Cię, że tak to ujmę kurtuazyjnie [edit] :) . Oddając do sprawdzenia zdrowe auto, możesz dowiedzieć się, że masz chore. Oczywiście nie generalizuje...są wyjątki - na pewno.

Przypominam o zasadach na forum :evil: .
8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.


Zgadza się, moje emocje po wizycie również w "autorysowanym serwisie" wzięły górę. Przepraszam wszystkich za złamanie regulaminu. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez Mario_Luigie 10-08-2018, 14:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lucano 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-08-2018, 12:15   

Witajcie,

W dniu dzisiejszym odebrałem korektę faktury i nadpłacone pieniążki także sprawa zakończyła się pozytywnie i serwis wyszedł z twarzą. Poskutkowała rozmowa z kierownikiem serwisu i wytłumaczenie całej sprawy.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-08-2018, 15:32   

no i całe szczęście. Szkoda, że na dzień dobry klient nie ma racji i trzeba ekstra rozmowy, aby wyjaśnić ewidentną pomyłkę. Od razu nie można było?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 09-08-2018, 15:36   

No właśnie, ja tu wyjścia z twarzą nie widzę tylko złapanie na przekręcie.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
lucano 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 71
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-08-2018, 19:55   

Może proceder jest powszechny i do złapania przez tych co chociaż spojrzą na fakturę.
Przynajmniej kierownik serwisu przyznał się do winy bo doradca który wystawiał tą fakturę szedł w zaparte i ściemniał że tak ma być.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.