Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11104 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 22-07-2018, 21:31
|
|
|
Ładny jest. Zakładaj swój temat,i dawaj więcej fotek |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
i7Piotrek
Mitsumaniak
Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 33 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 22-07-2018, 22:04
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Ładny jest. Zakładaj swój temat,i dawaj więcej fotek |
Narazie mnie boli brak obrotomierza no i wiesz mało wiem o tym aucie bo wydech wygląda jak by był od 1.3 i niewiem czy mi to przypadkiem mocy nie ogranicza ale no:)
Czekam aż FTOrek się odezwie bo kontakt z nim jest cięzki niestety a on robił elektryke więc najlepiej będzie wiedział gdzie szukać
Spokojnie jakaś sesje zrobie to założę wątek
Fotki na konkurs zaraz Wrzucę |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 22-07-2018, 23:51
|
|
|
Gdzieś na silniku masz zapewne moduł J5T (taki 4-pinowy) przykręcony na dwie śrubki m6. Z niego idzie sygnał na obrotek, wiec pewnie sie uszkodził. Podmień go i powinno być ok. Występował też w carismach gdi wiec znajdziesz bez problemu. |
|
|
|
 |
i7Piotrek
Mitsumaniak
Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 33 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 23-07-2018, 08:31
|
|
|
tomchuck napisał/a: | Gdzieś na silniku masz zapewne moduł J5T (taki 4-pinowy) przykręcony na dwie śrubki m6. Z niego idzie sygnał na obrotek, wiec pewnie sie uszkodził. Podmień go i powinno być ok. Występował też w carismach gdi wiec znajdziesz bez problemu. |
IFSa podmieniałem jest to samo:( Ten co jest działą w innym colcie z dobrego przepiołem do tego i jest to samo więc to nie to,
zmierzyłem kable od IFSa i poprostu gdzies do kabla który idzie do licznika jest zmasowany po drodze inny i robi zwarcie trzeba by to było znaleźć tylko gdzie szukać? |
|
|
|
 |
tomchuck
Forumowicz

Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 24-07-2018, 09:40
|
|
|
Rozumiem że mierzyłeś na odpiętym liczniku? Jeśli tak i jesteś pewien że to jest usterka, to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie całej wiązki lub chociaż jej newralgicznych punktów gdzie mogło dojść do przetarcia.
W coltach Cj czasem przeciera sie też wiązka główna idąca w nadkolu i dzieją się różne cyrki z elektryką. Ale z tą sprawą raczej bym jej nie wiązał. |
|
|
|
 |
i7Piotrek
Mitsumaniak
Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 33 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-07-2018, 22:02
|
|
|
tomchuck napisał/a: | Rozumiem że mierzyłeś na odpiętym liczniku? Jeśli tak i jesteś pewien że to jest usterka, to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie całej wiązki lub chociaż jej newralgicznych punktów gdzie mogło dojść do przetarcia.
W coltach Cj czasem przeciera sie też wiązka główna idąca w nadkolu i dzieją się różne cyrki z elektryką. Ale z tą sprawą raczej bym jej nie wiązał. |
na wpiętym liczniku to mierzyłem tak mi doradził jeden kolega z MM wyszło zwarcie ale niewiem czy faktycznie to zrobiłem dobrze w sensie czy tak miałem zrobić czy na odpiętym, po za tym w tym watku jak czytałem wiazka była troche przerabiana niewiem jak i gdzie mogły by byc newralgiczne punkty bo moga być tak naprwde wszędzie... |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-08-2018, 08:37
|
|
|
Witam.Sprawdź połączenie licznik-alternator i sam alternator.Powodzenia. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
|