Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11104
Skąd: Radomsko
Wysłany: 22-07-2018, 21:31   

Ładny jest. Zakładaj swój temat,i dawaj więcej fotek :!:
_________________

 
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-07-2018, 22:04   

Prezentuję się ekstra. Wrzuć fotki na konkurs:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105807
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 22-07-2018, 22:04   

jacek11 napisał/a:
Ładny jest. Zakładaj swój temat,i dawaj więcej fotek :!:

Narazie mnie boli brak obrotomierza no i wiesz mało wiem o tym aucie bo wydech wygląda jak by był od 1.3 i niewiem czy mi to przypadkiem mocy nie ogranicza ale no:)
Czekam aż FTOrek się odezwie bo kontakt z nim jest cięzki niestety a on robił elektryke więc najlepiej będzie wiedział gdzie szukać :)
Spokojnie jakaś sesje zrobie to założę wątek :)
Fotki na konkurs zaraz Wrzucę :)
 
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 22-07-2018, 23:51   

Gdzieś na silniku masz zapewne moduł J5T (taki 4-pinowy) przykręcony na dwie śrubki m6. Z niego idzie sygnał na obrotek, wiec pewnie sie uszkodził. Podmień go i powinno być ok. Występował też w carismach gdi wiec znajdziesz bez problemu.
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 23-07-2018, 08:31   

tomchuck napisał/a:
Gdzieś na silniku masz zapewne moduł J5T (taki 4-pinowy) przykręcony na dwie śrubki m6. Z niego idzie sygnał na obrotek, wiec pewnie sie uszkodził. Podmień go i powinno być ok. Występował też w carismach gdi wiec znajdziesz bez problemu.

IFSa podmieniałem jest to samo:( Ten co jest działą w innym colcie z dobrego przepiołem do tego i jest to samo więc to nie to,
zmierzyłem kable od IFSa i poprostu gdzies do kabla który idzie do licznika jest zmasowany po drodze inny i robi zwarcie trzeba by to było znaleźć tylko gdzie szukać?
 
 
 
tomchuck 
Forumowicz


Auto: FTO, RVR, Elise 111R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Wrz 2015
Posty: 104
Skąd: Śrem
Wysłany: 24-07-2018, 09:40   

Rozumiem że mierzyłeś na odpiętym liczniku? Jeśli tak i jesteś pewien że to jest usterka, to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie całej wiązki lub chociaż jej newralgicznych punktów gdzie mogło dojść do przetarcia.
W coltach Cj czasem przeciera sie też wiązka główna idąca w nadkolu i dzieją się różne cyrki z elektryką. Ale z tą sprawą raczej bym jej nie wiązał.
 
 
i7Piotrek 
Mitsumaniak

Auto: Mistsubishi Colt (CJ1A) 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 33
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-07-2018, 22:02   

tomchuck napisał/a:
Rozumiem że mierzyłeś na odpiętym liczniku? Jeśli tak i jesteś pewien że to jest usterka, to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie całej wiązki lub chociaż jej newralgicznych punktów gdzie mogło dojść do przetarcia.
W coltach Cj czasem przeciera sie też wiązka główna idąca w nadkolu i dzieją się różne cyrki z elektryką. Ale z tą sprawą raczej bym jej nie wiązał.

na wpiętym liczniku to mierzyłem tak mi doradził jeden kolega z MM wyszło zwarcie ale niewiem czy faktycznie to zrobiłem dobrze w sensie czy tak miałem zrobić czy na odpiętym, po za tym w tym watku jak czytałem wiazka była troche przerabiana niewiem jak i gdzie mogły by byc newralgiczne punkty bo moga być tak naprwde wszędzie...
 
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 04-08-2018, 08:37   

Witam.Sprawdź połączenie licznik-alternator i sam alternator.Powodzenia.
_________________
161261
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.