Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi ASX 1.6 czy 2.0 ?
Autor Wiadomość
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 02-08-2018, 08:23   

Arteck, Jaką instalcje założyłeś? Stosujesz dotrysk benzyny lub lubryfikacje?
 
 
Arteck 
Forumowicz

Auto: Outlander Sport 2.0 4WD LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 55
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-08-2018, 21:51   

STAG z dotryskiem benzyny powyżej 2,5 tys. obr/min
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10705
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-08-2018, 09:42   

Arteck napisał/a:
STAG z dotryskiem benzyny powyżej 2,5 tys. obr/min

To ile pali benzyny a ile gazu ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 07-08-2018, 21:17   

I ile jest tego dotrysku? w %
 
 
Arteck 
Forumowicz

Auto: Outlander Sport 2.0 4WD LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 55
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-08-2018, 22:26   

Nie pamiętam, ale to chyba jakieś śladowe ilości, bo przeciętne obroty w czasie jazdy to 1200-1400. Te 2500 przekraczam przy ruszaniu i wyprzedzaniu. Przy jeździe mieszanej spalanie benzyny 10 l/100 km, a gazu - 12. Jazda spokojna, bez szaleństw, bo miasto i przedmieścia. Z wiekiem noga staje się coraz lżejsza ;-)
 
 
Verrm 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-08-2018, 01:00   

Ja mam 1.8 diesel 150km 4wd z 2011 i na razie na budziku ponad 160tys i póki co tylko jedna rzecz była do naprawy - dpf, bo pierwszy wlasciciel zatankował na gówno-stacji gówno-ropę. Rachunek - 1150zl za regeneracje do 99% sprawności. Podobno dpf powinien w tych samochodach trzymać do 250tys i więcej. Lakier rzeczywiście w miarę miękki ale niestety teraz większość nowych aut ma słabe lakiery, tak jak napisał kolega powyżej trzeba uważać. Skrzynia niestety manual ale w sumie działa spoko a sprzęgło w korku nawet po 30min nie męczy nogi.

A czy warto? TAK!! Ten sam samochód na benie 1.6 nie da takiej radości z jazdy! Jeździłem toyotą rav4 152km w benie i wolę ASXa. Ten moment obrotowy diesla i turbina wskakująca od około 2.2k obrotów powoduje uśmiech na twarzy. Moja żona powiedziała że dla niej ten cichy syk turbinki to jej przypomina nitro z szybkich i wściekłych :mrgreen: 4WD sie sprawdza super. Nie miałem okazji przetestować w błocie/piachu ale przy podtopionej ulicy (na pół prześwitu wody) przy potężnej burzy z zapiętym 4WD w tryb auto samochód ciągnął 50km/h na zakrętach jak przyklejony.

Tylko jedna prośba - jak dieselek to do miasta tylko jeśli dasz mu pohulać na trasie min. 80km chociaż raz w miesiącu, bo inaczej biedak będzie się męczyć. I na koniec drobna rada - w niemczech jest dużo fajnych ASXów na sprzedaż czasem znacznie taniej niż w PL.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 08-08-2018, 18:01   

Verrm, temat jest o benzynowym ASX 2.0 i 1.6 a ty tu z dieslem
 
 
Verrm 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID 4WD 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2018
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-08-2018, 09:37   

kazik70 napisał/a:
Verrm, temat jest o benzynowym ASX 2.0 i 1.6 a ty tu z dieslem


Sorka jeżeli średnio na temat, ale ja zrozumiałem, że kolega szuka ASXa z mocniejszym silnikiem niż 116km i 4WD a w PL takie były tylko sprzedawane w dieslu, więc myślę, że nie było to całkiem nie na temat podzielić się wrażeniami z jazdy dieslem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.