Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pompa wspomagania
Autor Wiadomość
ZarZosz 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 5
Skąd: Poznan
  Wysłany: 16-03-2018, 11:48   Hałas w układzie kierowniczym!!!

[/b]Witam mam mały problemik!!! Usłyszałem dziwny hałas w moim mitsu. Na postoju brzmi jakby się jakaś papa męczyła i jak ruszam kierownica to już wogole się nasila!!! Z tym ze jak skręcę koła w prawo to slysze jakby coś było pogruchotane a w lewo to tylko silny ten sam dźwięk!!! Wydaje mnie się ze to pompa wspomagania ierownicy!!! A wy jak myślicie?? Pomóżcie mitsu bracia!!!
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-03-2018, 10:52   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=28324

[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 18-03-2018, 11:15 ]
Dzięki Jacku, scaliłem 8) .
_________________

 
 
 
Torciu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VIII 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 12
Skąd: Jarocin
Wysłany: 13-04-2018, 21:05   

Witam Panowie i Panie.
Mam taki mały (mam nadzieję) problem, ostatnio jadąc do Poznania w godzinach szczytu, przepychaniu się przez korki obroty skoczyły mi do 2000 i po sprawdzeniu co się dzieje okazało się, że zagotował mi się płyn od wspomagania. Wspomaganie chodziło dobrze. Po przejechaniu kolejnych ok. 80km coś zaczęło delikatnie huczeć, ale niezależnie od tego czy kierownica była skręcona czy nie. Jakieś pomysły? Aktualnie myślę nad spuszczeniem płynu i wypłukaniem, bo wspomaganie chodzi dobrze, nie ma żadnego zwiększenia hałasu przy skręcaniu, więc zakładadam, że problem nie leży po stronie pompy. Ewentualnie mogę mieć leciutki luz na pasku, ale czy to miałoby związek z gotowaniem się płynu? :?:
 
 
mitsupower 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant '97 GLS 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2018
Posty: 10
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-05-2018, 17:00   

Pierwsze słyszę, że płyn od wspomagania się może zagotować w takim korku. Miałem niejednego gruza i nawet w takich samochodach nigdy nie miałem takiego przypadku. Weź lepiej podjedź do jakiegoś konkretnego mechanika niech Ci zaglądnie, bo może się okazać, że podczas jazdy przy 120 km/h zabraknie Ci wspomagania i wtedy mogą być kłopoty.
 
 
jajo-m 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance SedanV6 2.5 02r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-07-2018, 01:25   

Witam.
Mam niewielki wyciek z układu wspomagania, prawdopodobnie z węża powrotnego, w miejscu gdzie gumowy wąż łączy się z aluminiową rurką, przy mocowaniu rurki do karoserii, pod zbiornikiem płynu chłodniczego.
Chciałbym wymienić ten wąż, ale nie wiem jaka jest średnica wewnętrzna i zewnętrzna, a nie mam za bardzo jak zmierzyć.
Może orientuje się ktoś jakie wymiary ma ten wąż?
I to powinien być wąż odporny na wysokie ciśnienia i temperaturę?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-07-2018, 07:53   

O ile sie nie myle to wąż zbrojony olejoodporny o średnicy wewnętrznej 10mm. Co do wycieku to czesciej w galancie ugniwaja rurki aluminiowe - łaczniki wezy gumowych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-07-2018, 11:40   

To standardowe miejsce wycieku, ale to nie wąż - tam problem jest z króćcem. Możesz założyć dłuższy wąż lub zastosować uszczelnienie na rurkę, takie termokurczliwe a potem założyć wąż na to.
 
 
jajo-m 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance SedanV6 2.5 02r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-07-2018, 12:20   

Dzięki za odpowiedź, wymienię ten wąż. Pokombinuje też coś z tym uszczelnieniem termokurczliwym, ale czy to chodzi o takie jak na kable się daje, czy są jakieś specjalne?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-07-2018, 19:31   

Jak juz uszczelnienie termokurczliwe to specjalne do kabli energrtycznych one po rozgrzaniu zaciskaja sie i samozaklejaja, zeby je ususnac to droga przez męke, chociaz ja poszedłem inna droga, kupilem w sklepie metalowym kawałek rurki aluminiowej, na goraco ja wyformowalem wg oryginalu i smiga, tyle ze uzylem opasek slimakowych a nie samosprezystych dpo wezy gumowych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jajo-m 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Avance SedanV6 2.5 02r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-08-2018, 00:34   

Założyłem nowy, dłuższy wąż i naciągnąłem go na przewód aluminiowy, aż do miejsca gdzie przewód aluminiowy jest osłonięty czarnym tworzywem. Zamiast opasek sprężystych założyłem skręcane. Mocowanie udało mi się rozgiąć i nałożyć na wąż. Jak narazie nie widzę żeby coś ciekło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.