Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33 sohc] kompletne założenie klimatyzacji
Autor Wiadomość
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 14-05-2007, 15:10   [E33 sohc] kompletne założenie klimatyzacji

witam wszystkich!

upały zaczęły nawiedzać naszą piękną krainę. bez klimatyzacji w samochodzie jest coraz trudniej. zacząłem rozglądać się po allegro za poszczególnymi częściami do lodówki i problem polega na tym, że ot tak można kupić tylko chłodnicę. sprężarek jest kilka, ale zazwyczaj opisane jako mitsubishi 2.0TD galant, spacecośtam, blablabla. pierwsze pytanie - czy taki kompresor może być plug&play w galancie 2.0 sohc (benzynowy)? następna sprawa to osuszacz - w grę wchodzi chyba tylko nówka sztuka. regulator ciśnienia - też tylko nowy? co z wężykami potrzebnymi do złożenia tego w ciągłą całość? do tego jeszcze galantowy przycisk na kokpit... czy ktoś już w ogóle podejmował się takiego wyzwania? jakich kosztów można się spodziewać? proszę o wszelkie opinie/rady dotyczące tego tematu.

pozdr
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 14-05-2007, 22:31   

No widzisz a ja wlasnie mam dwa kompresory do benzyniaka na zbyciu a potrzebuje od diesla. Co do klimy ja jestem na etapie kompletowania. Najlepiej poszukac z jakiegos autka na czesci tak zeby nie brakowalo niczego bo czasami pierdolka potrafi przystopowac.
Kompresor od diesla jest inny (inny pasek) takze nie podejdzie. Rurki moga byc uzywane ale musza byc cale. Nie wymieniles jeszcze parownika ktory idzie pod deske i zestawu przekaznikow wentylatora, komputerka. Jest troche tego. Co do kosztow to mysle ze w granicach 1000 sie zamknie calosc.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.