 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wodorowanie silnika |
Autor |
Wiadomość |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-04-2018, 21:09
|
|
|
Tak pobieżnie to widzę sporo kretynizmów, które można wcisnąć 99% kierowców.
A czy działa - nie wiem. Jak się już nagar zgromadzi to jest najczęściej przez kiepski olej, przedmuchy z cylindrów przez skrzynię korbową do głowicy i nieterminową wymianę.
Jak ktoś dalej tak będzie jeździł, to żadne cudo na kiju niewiele dadzą... |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 24-08-2018, 10:50
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | nieterminową wymianę |
Niestety nadal wiele ludzi uważa, że jak producent w instrukcji obsługi napisał, że wymiana co 30K km to tak trzeba robić. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
|
|