Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
24-07-2009, 12:26
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-03-2018, 09:21   

Dokładnie. Z klejem nie będzie przedmuchu.
 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 28-08-2018, 17:48   

Witam. Mam problem z gazem tzn sporadyczny check engine. Wystarczy że chwilę będę jechał równo bez przyspieszania i wywala check. Czasem po wciśnięciu gazu gaśnie a czasem pali się cały dzień. Wy mrugałem błąd sondy ale ją już wymieniałem. Druga sprawa że na gazie na wolnych obrotach nierówno chodzi i jest wyraźnie słabszy a powyżej 6tyś obr i tak przełączy na benzynę.
Gazownik złożył taką instalację :
reduktor AC R01 (do 150KM)
Wtryski AC W02
komp Stag Q-box
Byłem u gazownika, podpiął kompa i mówi że jest ok a to sonda jest do wymiany. Coś tam niby w kompie gazu poprawił ale dało to tyle że gorzej przyspiesza na gazie. Doradźcie gdzie szukać przyczyny. Znajomi twierdzą że reduktor za słaby do tego silnika. Dodam że na benzynie żadnego check engine nie ma.
Galant 2.0 99rok
 
 
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-08-2018, 17:01   

Przy jakich obrotach przy 2.0 136 KM z 98 roku powinno mi przełączać na benzynę? Gdzie jest odcinka? Pytanie czy ma iść na gazie do odcinki czy wcześniej przełączać na benzynę? Gdzie jest ten punkt?

Wydaje mi się, że podjada dużo benzyny, coś za często tankuję za 100 ;D
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-08-2018, 17:21   

wojbud, albo niepoprawny montaż albo zła regulacja. Podzespoły są wystarczające do tego auta, ten reduktor, jak jest sprawny, obrabia nawet do 180KM w wolnossaku.
Jaki dokładnie numer błędu wymrugałeś bo że dotyczący sondy to niewiele mówi.
Ostatnio zmieniony przez plecho1 29-08-2018, 22:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 29-08-2018, 18:01   

majko, powinien iść do końca na gazie jeżeli komponenty instalacji są wystarczające. Czasami gazownicy ustawiają dolewkę benzyny po obrotach ale to można sprawdzić tylko jak zobaczysz mapę gazu.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 29-08-2018, 18:17   

Bzyk_R1 napisał/a:
majko, powinien iść do końca na gazie jeżeli komponenty instalacji są wystarczające. Czasami gazownicy ustawiają dolewkę benzyny po obrotach ale to można sprawdzić tylko jak zobaczysz mapę gazu.

No myślę, że są wystarczające - KME Silver i wtryski Hana (zielone). Będę jechał na regulację teraz, to spróbuję się spytać jak to jest poustawiane...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-08-2018, 22:20   

obroty przełączenia ustawia się w sterowniku - u mnie te obroty są ustalone na 800 rpm i mam jeszcze ustawione, że gdy spadną do 500 to przerzuca na PB
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-08-2018, 22:45   

majko, jaki dokładnie masz sterownik LPG? Podzespoły masz też wystarczające i przy poprawnym wystrojeniu instalacji nie powinno przełączać na benzynę jak i niezauważalnie podpierać się benzyną.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-08-2018, 08:52   

Ja próbowałem i na LPG kreci nawet wyżej jak ustawisz max rpm na LPG 7.5 tyś...:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
majko 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 95
Skąd: Katowice
Wysłany: 30-08-2018, 16:16   

plecho1 napisał/a:
majko, jaki dokładnie masz sterownik LPG? Podzespoły masz też wystarczające i przy poprawnym wystrojeniu instalacji nie powinno przełączać na benzynę jak i niezauważalnie podpierać się benzyną.


Niestety mój sterownik to mało popularne ustrojstwo OSCAR-N ... :) Mało który gazownik się tego nie boi heheh
 
 
wojbud 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 90
Skąd: Łobżenica
Wysłany: 31-08-2018, 18:27   

plecho1 napisał/a:
wojbud, albo niepoprawny montaż albo zła regulacja. Podzespoły są wystarczające do tego auta, ten reduktor, jak jest sprawny, obrabia nawet do 180KM w wolnossaku.
Jaki dokładnie numer błędu wymrugałeś bo że dotyczący sondy to niewiele mówi.


Wymrugany błąd to 11 czyli sonda. Jeśli dobrze myślę to jeśli uwalona sonda to na pb ten błąd też powinien wyskakiwać a zdarza się tylko na gazie. Będę szukał albo założę starą oryginalną sondę na próbę.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-08-2018, 21:14   

Jeśli sonda była by uwalona to na benzynie ten błąd też powinien się pojawiać i dodatkowo auto by zaczęło więcej palić. W autkach sprzed 2001 błędy gorzej definiują usterkę. Warto by było podpiąć się Evoscanem i sprawdzić jak sonda pracuje to można by coś więcej powiedzieć.
 
 
rafal387 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 4
Skąd: Okolice Kutna
Wysłany: 05-11-2018, 13:31   

Witam,
Dostałem taką oto specyfikacje na instalacje do gala v6 i proszę doświadczonych użytkowników czy za kwotę 3800 jest do dobra propozycja.
Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika LPGTECH TECH 326 OBD
Przełącznik LPGTECH
Reduktor Magic Compact
Wtryskiwacze YETI 3 cyl
Lubryfikacja -
Zawór tankowania Pod klapką na złączkę
Zbiornik Toroidalny
Gwarancja 2 lata / 100 tys. km.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-11-2018, 14:15   

rafal387 napisał/a:
Witam,
Dostałem taką oto specyfikacje na instalacje do gala v6 i proszę doświadczonych użytkowników czy za kwotę 3800 jest do dobra propozycja.
Typ systemu Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej
Elektronika LPGTECH TECH 326 OBD
Przełącznik LPGTECH
Reduktor Magic Compact
Wtryskiwacze YETI 3 cyl
Lubryfikacja -
Zawór tankowania Pod klapką na złączkę
Zbiornik Toroidalny
Gwarancja 2 lata / 100 tys. km.


LPG tech ok, ale OBD nie potrzebne
Lubryfikacja - out
Wtryski w tej cenie powinny być Baracudy
I cena do 3.500 wg mnie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-11-2018, 15:05   

Yeti też nie są kiepskie, niektórzy twierdzą że porównywalne do Barracód ale to nie jest moja opinia :)
Jak napisał Marcino, lubryfikacja do niczego nie jest Ci potrzebna a nawet może zaszkodzić silnikowi. Funkcja OBD również nie jest Ci do niczego potrzebna, nawet producent sterownika nie zaleca używania autoadaptacji OBD. Jeśli masz auto po 2001r. to jedynie za pomocą tej funkcji (OBD) będziesz mógł podejrzeć parametry pracy silnika i odczytać błędy ale i tak będziesz potrzebował interfejsu do podpięcia się laptopem więc lepiej kupić interfejs ELM327.
W tym aucie najlepiej wkrętki zrobić w dolnym kolektorze i zastosować wtryski pojedyncze więc kolektor górny jak i dolny powinny być zdjęte aby wióry powstałe podczas wiercenia i gwintowania nie dostały się do silnika.
Na poprzedniej stronie masz pokazane jak taki montaż wkrętek w kolektorze i wtryskiwaczy powinien tu wyglądać i nie daj sobie wmówić że to nie ma znaczenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.