Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do 4G93-czy warto pakować polską sekwencję?
Autor Wiadomość
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 02:14   LPG do 4G93-czy warto pakować polską sekwencję?

Witam, mam pytanie-czy warto pakować polską sekwencję do 4G93? Czy ktoś z Was ma już doświadczenia z tą konstrukcją? Jest jeden zakład pod Poznaniem który to robi za ok.3000,niby się sprawdza w innych autach-ciekawe czy w Mitsubishi?
Jeśli ktoś wie coś o tym "wynalazku"-proszę o więcej informacji :-)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-10-2006, 08:49   

MOżesz wyjaśnić bardziej co znaczy polska sekwencja??? Z reguły polska jest tylko elektronika, a włoskie wtryskiwacze i reduktory. Ja dopiero zalozyłem do gala 2.5 polskiego staga. Narazie jest ok. Jak poczytasz watki o LPG to zauwazysz ze uzytkownicy piszą ze wazniejszy jest poprawny montaż niż sama instalacja. Niemniej jednak warto poczytac co kto ma w swoim samochodzie i jak sie mu to sprawuje. Ja twierdze ze poprawność montazu to 90% sukcesu.
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24268
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-10-2006, 15:37   

Ten Galant jest jeszcze oszczędniejszy niż poprzedni 1.8 - mój pali w trasie 6-6.5, a ten potrafi zejść do 5.5. Ja bym na pewno LPG nie zakładał - no chyba, że jeździłbym więcej niż 20 tkm rocznie...
 
 
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2006, 21:03   

Odnośnie tej sekwencji to slyszalem ze to calkowicie polska konstrukcja od początku do końca-zakładają to w Wirach k.Poznania...Paru znajomych jest zadowolonych.
Krzyżak,masz rację-ten silnik jest oszczędny na trasie ale w mieście potrafi spalić 10l co przy dojazdach do pracy jest cholernie upierdliwe a tankuję Pb98. Na razie jest w miarę tania,ale co będzie za rok? :-)
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 31-10-2006, 11:01   

No dobrze, a jak sie nazywa ten jak to okresliles "wynalazek"?
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 01:25   

Dowiem się i wkrótce napiszę :-)
Może się okazać, ze jest tak jak pisze Marcino. Zasięgnę języka.
Chociaż przy tych wszystkich jajcach jakie teraz szykują się z cenami LPG nie wiem ile lat będzie się zwracać taka instalka:-)
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 10-05-2007, 20:00   

ja zalozylem za 3000 instalke BRC do gala :)
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2007, 09:50   

JA mam tartarini Auto za 3200 i jest git!
średnio 9,4 l
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 15-05-2007, 10:34   

STAG 300 + włoski rektor pod moc auta dobrany + wtryski valteca. Cos takiego ma chyba Marcino, tanie i dobre, dodatkow wszedzie to zdiagnozują.
STAG 300 chyba też nazywają chyba też DIEGO ale sie moge mylić.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 15-05-2007, 11:08   

stag 300 to inaczej też 4gas, a KME to też akme diego, w zależności kto sprzedaje,
_________________
Sylwia
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 15-05-2007, 12:27   

O własnie dokładnie tak
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.