 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8] cari 1,8 16v 1997r hatchback GLS |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-09-2018, 23:11
|
|
|
Jeśli masz dwie cewki to za cylindry 1 i 4 odpowiada jedna cewka i jak na obydwu ginie iskra to bym jednak szukał w przewodach zasilających tę cewkę lub w kostkach po drodze od sterownika silnika do tej cewki. Działanie sondy też warto sprawdzić bo jest bardzo ważna w ustalaniu składu mieszanki i na benzynie i na LPG.
Błędem wtryskiwaczy raczej nie ma się co przejmować bo może wynikać ze słabej emulacji wtryskiwaczy benzynowych przez sterownik LPG. chodzi o to że jak silnik pracuje na LPG to sterownik LPG oszukuje sterownik silnika że wtryski benzynowe pracują. W starszych instalacjach LPG w niektórych autach ta emulacja nie działała poprawnie więc stąd może być ten błąd jak pojawia się tylko na gazie. |
|
|
|
 |
|
|