Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:15 |
Outlander 1 2.0 Turbo na trasy? |
Autor |
Wiadomość |
Emejcz
Nowy Forumowicz
Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 14-09-2018, 19:57
|
|
|
Minęło trochę czasu i zacząłem bardziej aktywnie przymierzać się do zmiany auta - tzn. oglądać na żywo
Póki co mam kilka typów, ale kryterium kluczowym wszędzie jest LPG (w miarę bezproblemowa eksploatacja).
Bardzo chciałem Outbacka III 3.0 - spełnia moje wszystkie wymagania, ale jak sobie przeliczam to może mnie to kosztować powyżej 30 tys. zanim doprowadzę go do takiego stanu jak chcę, a i tak będę musiał robić regulację luzów co przy przymusie szlifowania szklanek i podnoszenia silnika jest kosztowne...
Zacząłem w związku z tym kminić nad Foresterem 2.0xt. Regulacja też będzie kosztowna, ale ogólny koszt niższy niż Outbacka więc dałoby radę, ale... jak wsiadłem do jakiegoś polifta na żywo to nie wiem, pierwsze wrażenie było takie, że to auto jest mało przytulne i niezbyt wygodnie mi się siedzi...
Dziś oglądałem O1 bez turba w Łodzi i pozytywnie się zaskoczyłem.
Nie oglądałem co prawda spodu, ale góra praktycznie nie miała rdzy, jedynie pod maską na tych podwinięciach było już trochę spurchlone. Reszta wyglądała praktycznie perfekto, koło zapasowe, błotniki itp. Wnętrze niby biedne, no ale właśnie jakoś bardziej przytulne niż w forku i mimo twardych plastików ich spasowanie uznałem za dobre. Kierownica nie była w ogóle wytarta, przyciski nie wytarte, fotel kierowcy nie był w ogóle wygnieciony. Pozytywnie mnie to zaskoczyło.
W związku z tym zacznę się chyba rozglądać za jakimś O1T na oględziny, tyle tylko, że jest ich bardzo mało.
Ile czasu szukaliście swoich egzemplarzy? |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
nahar
Forumowicz

Auto: Skoda Superb II FL 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 126 Skąd: Targówek
|
Wysłany: 14-09-2018, 23:46
|
|
|
Mnie zero czasu, bo szukałem GVII z silnikiem 2.4. Ale koleżanka z pracy zaczęła zachwalać swojego O1 no i jak się pojawił na Toyota Plus O1T to pojechaliśmy z Najlepszą z Żon obejrzeć i od razu chcieliśmy kupić i kupiliśmy.
Ostatnio jak był zadbany z forum to poszedł na pniu za 25k pln.
W środku bardzo przyjemnie moim zdaniem, ja mam alcantre ze skórą plastiki bardzo ok. Trochę złazi sreberko z gałki biegów. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5362 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-09-2018, 12:46
|
|
|
Ja niecałe pół roku. Oglądałem też 2.0 i 2.4. Na schodzące sreberko z gałki jest rozwiązanie. Wystarczy założyć od ASXa |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 18-09-2018, 22:06
|
|
|
Emejcz napisał/a: | W związku z tym zacznę się chyba rozglądać za jakimś O1T na oględziny, tyle tylko, że jest ich bardzo mało.
|
przy zakupie musisz policzyć,cena auta plus wkład własny
auto od właściciela kilkuletniego który troche kasy wsadził w to auto nie odda w cenie aut sprowadzonych,te z prowadzone zawsze będą tańsze bo zawsze będą wymagały więcej kasy |
|
|
|
 |
Emejcz
Nowy Forumowicz
Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 21-09-2018, 20:48
|
|
|
Dziś oglądałem jeździłem dwoma O1T z Radomia.
Odpuszczam sobie to auto, bo jeździłem później Foresterem 2.0xt w automacie i za te same pieniądze to Outlander po prostu nie ma polotu do Forka.
To co na pewno jest inne od tego czego się spodziewałem czytając forum to opisy dotyczące zawieszenia.
W O1T nie jest ono mocno twarde, jest po prostu mało komfortowe dla ucha, bo nadkola ani ich okolice nie posiadają żadnego wytłumienia.
Jednakże aby moje wizyty się nie zmarnowały to umieszczę opis tych dwóch Outlanderów na forum aby potomni skorzystali z tych ofert, albo prędzej je omijali... |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 22-09-2018, 19:50
|
|
|
Emejcz napisał/a: | Odpuszczam sobie to auto, bo jeździłem później Foresterem 2.0xt w automacie i za te same pieniądze to Outlander po prostu nie ma polotu do Forka. |
to już musiał być 2.5xt żeby był porównywalny do OT1,2.0t w subaru jeździ słabo,2,5t jeździ dużo lepiej ale trzeba mieć 8tysi odłożone na remont bo bardzo łatwo przekręcić panewkę,ale masz racje subaru ma lepszy napęd |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 22-09-2018, 20:03
|
|
|
Stare niepisane prawo mówi "nie kupuje się samochodów w Radomiu" |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Emejcz
Nowy Forumowicz
Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 22-09-2018, 20:30
|
|
|
To już kwestia indywidualnej oceny.
Bronicie marki, ja nie mam sentymentów do żadnej Oceniam auta pod kątem własnych kryteriów - głównie bardziej technicznych.
Nie patrzcie tak źle na ten Radom. Ja tam nigdy nic nie kupiłem, ale warto tam jechać aby porównać różne auta. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 22-09-2018, 20:54
|
|
|
Oceniasz auto pod kątem techniki... Ja też gdy szukałem auta rozważałem Forka 2.0xt... I właśnie ze względów technicznych wybrałem Outlandera Turbo. Jeśli Twoim zdaniem outek turbo nie ma polotu względem Forka 2.0xt i to w automacie to chyba jeździłeś mocno zajechanymi Outkami. Oczywiście każdy ma swoje zdanie i nie był bym obiektywny gdybym tu napisał, że Outek to szał w porównaniu do Forka... Ale jeździłem i jednym i drugim (forkiem w manualu) i serio, wnętrze w Outku może kuca, ale pod względem technikaliów i chociażby potencjału miażdży Forka. Nie mówiąc o tym, że jak będziesz chciał wymienić świece w forku, czy cokolwiek zrobić przy silniku - musisz go wyciągać... |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Emejcz
Nowy Forumowicz
Auto: A4 B5 1.8t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2017 Posty: 12 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 23-09-2018, 13:20
|
|
|
Może jechałem zajechanym Outkiem, nie wiem tego, ale mówiąc, że nie ma polotu nie miałem na myśli tylko przyśpieszania.
Co do łatwości obsługi to przyznaję rację. Subaru jest dużo bardziej upierdliwe pod tym względem i zdecydowanie droższe w serwisowaniu.
Jest to jeden z powodów dla których nie przestałem się wahać czy wybiorę coś z tego, aczkolwiek samodzielnie naprawiam swoje auta, więc nie jest to aż tak wielki problem dla mnie.
Póki co wczoraj byłem oglądać A4 B7 w quattro i pewnie bym go wziął gdyby nie to, że silnik prawdopodobnie do wymiany... |
|
|
|
 |
|