 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dylemat przy wymianie mostu |
Autor |
Wiadomość |
Jarulo
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016 Posty: 1 Skąd: Net
|
Wysłany: 25-09-2018, 07:47 Dylemat przy wymianie mostu
|
|
|
Witam,
posiadam Pajero II 3.0 benzyna 12v z 92 roku i aktualnie most z tyłu jest wyciągnięty bo się rozsypał. Moje pytanie do Kolegi czy jest możliwość zamontowania mostu z blokadą taką jak widziałem u znajomego który ma diesla 2,5 i blokadę którą można ręcznie dołączyć ??
Chętnie bym pogadał o temacie. |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 25-09-2018, 19:43
|
|
|
Nie problemu z zamontowaniem całego mostu z blokadą.
Musi się zgadzać przełożenie z tym w przednim moście, lub wymieniasz obydwa z dawcy.
Musisz mieć jeszcze sprężarkę, którą się montuje pod tylną kanapą w lewym schowku, przycisk R/D który wepniesz w kostkę, a także moduł sterujący, który trzeba wpiąć gdzieś pod tylnym bokiem tapicerki oraz kawałek wężyka.
Robiłem to w swoim 2.8 i na pewno coś na forum pisałem w tym czasie. |
_________________ Jest dobrze |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-09-2018, 12:07
|
|
|
Dokładnie jak pisze Mirek
Tylko szukaj mostu z 2.5 lub 3.0, wtedy wymienisz tylko tył
2.8 i 3.5 mają inne przełożenia, inne grubości półosi i inne wały napędowe
Koszty będą znacznie większe
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|
|