 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dmuchawa |
Autor |
Wiadomość |
punciek
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-10-2018, 19:13 dmuchawa
|
|
|
Trafiła mi się przypadłość, której opisu nie udało mi się znaleźć w innych postach, stąd uprzejma prośba o pomoc. Konkretnie chciałbym dowiedzieć się, czy jest związek między sterowaniem prędkością wentylatora nawiewu a gałką regulacji temperatury poza odcięciem klimy w pozycji 0. Nie mam dostępu do schematów i nie potrafię tego rozwikłać, a sytuacja jest dziwna. Colcik praktycznie cały czas miał ustawioną prędkość dmuchawy na 1, temperaturę na minimum. Dziś, zaraz po uruchomieniu silnika, nawiew ustawiony na 1 zaczął dmuchać z pełną mocą - przełączyłem go na 0. Po kilkunastu km włączyłem na 2 i w kabinie zrobiło się gorąco mimo temperatury ustawionej na minimum. Prędkośc nawiewu na pozostałych pozycjach jest ok, tylko na 1 kręci maxa jak na 4. Powietrze z nawiewów leci gorące - regulacja temperatury nie działa. Zachowanie się dmuchawy mogę wytłumaczyć uszkodzeniem się przełącznika, Trochę wątpię, żeby tak dziwacznie padł rezystor. Ale czy jest możliwy taki pad przełącznika dmuchawy i/lub rezystora, żeby wywołał makymalną temperaturę powietrza i uniemożliwił jej regulację?
[ Dodano: 06-10-2018, 10:31 ]
Problem częściowo rozwiązany. Rozłączyły się białe plastikowe dźwignie napędzane silniczkiem z pawej strony obudowy nagrzewnicy. Po lekim odgięciu, bez problemu jedna wskoczyła na drugą i teraz regulacja temperatury działa jak przed awarią.
Ale nie mam pojęcia co spowodowało rozłączenie się tych dźwigni. |
|
|
|
 |
|
|