Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3 w skrzyni manualnej silnik 2.0 - problem
Autor Wiadomość
Robignek 
Nowy Forumowicz
Out

Auto: Outlander II 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-2018, 09:21   3 w skrzyni manualnej silnik 2.0 - problem

witam, tak jak w temacie chciałem zapytać czy macie podobny problem? Ciężko jest wrzucić 3 gdy redukuję bieg z 4, a przy tych samych obrotach jak wrzucę z 4 2 i od razu później 3, to wchodzi.
jest to 2010r, 2.0 MIVEC.
Możecie podpowiedzieć?

pozdrawiam,
Robert
_________________
Robson
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 09-10-2018, 10:49   

moze by wyregulowac linki
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Markymark 
Forumowicz
Nowy Adept

Auto: Outlander II, benz 2.0 z 2012
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2018
Posty: 31
Skąd: Tychy
Wysłany: 11-10-2018, 10:32   

U mnie 3-ka generalnie wchodzi czasami cieżko, a najgorzej chyba prosto z 2-ki. Dopóki daje się wrzucić bieg to nic z tym nie robię a wymiana oleju w skrzyni ani troche nie pomogła. Cóż.. taka uroda tych Misków
_________________
Tylko Made in Japan
 
 
Robignek 
Nowy Forumowicz
Out

Auto: Outlander II 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2018, 12:10   

kajos napisał/a:
moze by wyregulowac linki

może rzeczywiście od regulacji linek zacząć. Macie jakiegoś polecanego mechanika, który nie będzie się uczył na mnie?
Robert
_________________
Robson
 
 
młynek 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 3g spyder turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 7
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 18-10-2018, 00:05   

zasmucę cię przerabiałem temat..... masz uszkodzony synchronizator na prowadzeniu przez co jeśli w skrzyni następują ujemne obciążenia biegu jest przesunięty w jedną stronę, a kiedy przeciążęnie jest w dodatnie w drógą dla tego nie możesz zredukować na dany bieg. wygląda to w taki sposób że są cztery wypusty ustalające synchronizator i jeśli są lekko przeciągnięte w jedną strone lub ukruszone to tak się dzieje. można to naprawić jedynie wymieniając synchronizator. wymiana oleju lub regulacja linek nie pomoże. jeśli chcesz podeślę ci zdięcie mojego synchronizatora.
 
 
Robignek 
Nowy Forumowicz
Out

Auto: Outlander II 2.0 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-10-2018, 11:19   

A JAKI JEST KOSZT WYMIANY SYNCHRONIZATORA? Pewnie sama część to jedno, a wymiana 2x?
_________________
Robson
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.