Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Zapieczony hamulec tylny
Autor Wiadomość
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-10-2018, 11:13   [II 2.4 MIVEC] Zapieczony hamulec tylny

Pacjentem jest OII 2.4 FWD 2009. W kwietniu tego roku zapiekł się tylny prawy zacisk. Felga była tak gorąca, że nie dało się jej dotknąć, zjechał klocek do zera. Tłoczek stał w miejscu. Zostały wymienione tarcze, klocki i wstawiony nowy tłoczek razem z kompletem gumek. Po 5 miesiącach problem powrócił. Tłoczek się wysuwa, ale nie chowa. Prowadnice zacisku chodzą płynnie. Tłoczek po wyciśnięciu ładnie idzie wcisnąć z powrotem do końca jak się go wepchnie dźwignią.
Miał ktoś podobny przypadek?
_________________


 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-10-2018, 11:27   

A może jest problem z ręcznym.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
raptor 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2008 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: 19-10-2018, 16:17   

Ręczny u nas jest na bębnie i lince, więc nie ma nic wspólnego z zaciskiem.
Ostatnio zmieniony przez raptor 31-10-2018, 06:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 23-10-2018, 17:16   

Witam . Miałem to już trzy razy. Pierwszym razem zmieniłem klocki plus sam rozruszalem tłoczek. Drugim razem zlecilem rozebranie i czyszczenie do tego wiadomo klocki.Trzecim razem zrobiłem co pierwszym a nastepnym albo go sprzedam albo wymienię zaciski. To urok akurat mojego auta. Zauważyłem jedno ,jak jeżdżę czesto ok. Jak długa przerwa zaraz niespodzianka. Długa tzn 2tyg. Teraz co jakiś czas po trasie sprawdzam czy felgi zimne. Te awarie na przestrzeni 4 lat sie wydarzyły. :?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 24-10-2018, 19:05   

a moze to wina pompy
pecznieje uszczelnienie i nie pozwala cofac sie plynowi do zbiorniczka
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 29-10-2018, 20:19   

U mnie ewidentnie tłoczki sie zapiekaja
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 29-10-2018, 21:13   

elmundialo napisał/a:
U mnie ewidentnie tłoczki sie zapiekaja


to oze zly plyn wlany i reaguje z oringami
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 29-10-2018, 21:15   

Wg specyfikacji mitsu
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-10-2018, 19:20   

Rozwarstwione przewody hamulcowe które przepuszczają pod ciśnieniem, ale wracam płynu nie chcą...
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-02-2019, 17:38   

Wymienione już byly:
Klocki,
Tarcze,
Tloczek,
Wszystkie gumki,
Przewód hamulcowy gumowy przy zacisku.

Problem nadal występuje i koło się grzeje. Co jeszcze może być przyczyną? Korektor siły hamowania? Padnięty zacisk?
_________________


 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-02-2019, 18:47   

A czasem nie było jakiejś akcji naprawczej tylnych hamulców w OII.
Mechanizm ręcznego jest w zacisku :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 20-02-2019, 22:29   

Bizi78 napisał/a:
A czasem nie było jakiejś akcji naprawczej tylnych hamulców w OII.
Mechanizm ręcznego jest w zacisku :?:


reczny ma oddzielne szczeki i jest to bardzo prosto rozwiazane
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2019, 00:07   

Jest tam tarczobęben. Z tego co wiem to Outek był na wszystkich akcjach serwisowych bo przysyłają list jak coś jest.
_________________


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.