Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Kilka problemów z Pajero long (silnik, skrzynia SS
Autor Wiadomość
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
  Wysłany: 23-10-2018, 22:58   [2.8 TD] Kilka problemów z Pajero long (silnik, skrzynia SS

Jako iż jestem posiadaczem Pajero od stosunkowo niedawna i świeżym forumowiczem, więc myślę, że warto było by się przywitać. Więc Witam ;)

Może ktoś ktoś doradzi w rozwiązaniu moich problemów z pajero, szukałem podobnych tematów na forum, lecz nic sensownego nie znalazłem.

z silnika:
Na początku problemy były o wiele większe, lecz większość z nich nie rozwiązałem otóż:
Problem z ssaniem paliwa na zimnym silniku. Silnik odpala normalnie, świece żarowe grzeją. pracuje też normalnie na obrotach jałowych w moim wypadku ustawiłem na(900obr/min) lecz problem jest w tym, że muszę czekać aż wskazówka od temperatury na liczniku ruszy się ponad ten prostokątny "dzióbek" bo inaczej wyssie paliwo z filtra i zgaśnie przy tym kopcąc bardzo mocno na biało. jak tylko wskazówka od temperatury się ruszy to problem ustaje i można kręcić do odcięcia. Jak było ciepło to problem nie był tak upierdliwy, lecz dziś rano było chłodno i musiałem czekać trochę ponad godzinę zanim się rozgrzał. Większość układu paliwowego zostało wymienione/wyczyszczone nowe węże od baku do podstawki filtra zasilający i powrotny, wyczyszczony smok i sitko w baku, wyczyszczona podstawka filtra paliwa, nowy filtr, nowe przewody od podstawki do pompy wtryskowej. Jak ręką daje gazu cięgłem na pompie wtryskowej a drugą pompuje paliwo pompką na podstawce problem ustaje.

Teraz to co najgorsze i najbardziej mi ciąży na sercu czyli kupa problemów z układem napędowym.
1.Niedziałająca blokada tylnego dyferencjału.
Pompkę sprawdziłem działa na krótko, lecz po zatkaniu palcem wylotu tam gdzie nachodzi przewód wyłącza się i chyba tak powinno być bo w środku jest czujnik ciśnienia. Po podpięciu do instalacji w aucie nie działa, nie ma zasilania w żaden sposób nie sygnalizuje na zegarach załączenia blokady. Moje podejrzenia padły na moduł od blokady dyferencjału w tylnym lewym nadkolu. Wydobyłem go, poprawiłem wszystkie luty efektów brak po zmostkowaniu pinów odpowiedzialnych za załączenie pompki pompka normalnie się uruchamia. Po poskładaniu wszystkiego do kupy jedyna rzecz która uległa zmianie to kontrolka blokady dyferencjału świeci się cały czas, nie można jej zgasić 0 reakcji na przycisk. Na celownik obrałem jeszcze przycisk z myślą, że jest najprościej w świece uszkodzony lecz po mostkowaniu kostki przez bezpiecznik na wszystkie możliwe sposoby rozwiało moje wątpliwości dotyczące przełącznika.
Aktualnie zamówiłem inny sterownik od dyferencjału, lecz gdzieś wyczytałem, że tym staruje jeszcze jakiś sterownik od skrzyni.

2.Niedziałające kontrolki na desce od skrzyni super select
Nie działa dosłownie nic oprócz dyferencjału (który teraz pali się cały czas) i kontrolek tylnego napędu, które płynnie zmieniają swoją jasność jak lampki choinkowe które powoli stopniowo gasną i się zapalają równie płynnie. Kontrolka blokady centralnego dyferencjału nie świeci po fizycznym przełączeniu dźwigni, załączenie przedniego napędu również nie działa.
żarówki wszystkie sprawne, wąsy na oprawkach podgięte. Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać problemu i podejrzenie znów pada na sterownik od skrzyni biegów.

3.Fizycznie brak pozycji na dźwigni reduktora
W tym wypadku ogóle nie wiem jak zacząć diagnozę tego problemu
Normalnie mogę wybierać dźwignią rodzaje napędów typu z 2H na 4H i normalnie się załącza lecz po odgięciu dźwigni w prawo w żaden możliwy sposób nie mogę wybrać trybu Hlc od razu wskakuje N do mechanicznej wyciągarki i wyżej Llc reduktor działa. Co ciekawe nie muszę wciskać gałki aby przejść z miejsca gdzie powinno być hlc. Odciąganie gałki w dół w momencie gdy jest odchylona nic nie daje. Gdy jest trochę odchylona również jest włączony napęd 4H a gdy delikatnie ruszę dźwignią do przodu włącza się od razu N.

4.Najświeższy problem, który zauważyłem dziś i raczej dziś się on też pojawił.
otóż na stałe jest włączona blokada centralnego dyferencjału przez co jeżdżenie na napędach po asfalcie jest niemożliwe. Po przełączeniu dźwigni reduktora na 4H i maksymalnym skręcie w którąkolwiek stronę tylne auto zachowuje się jakby zaraz miało złamać ramę.
znów moje podejrzenie pada na sterownik skrzyni.

5.notorycznie pali się bezpiecznik od oświetlenia wnętrza oraz zegarka. Nie mam pojęcia z jakiego powodu nawet gdy lampki są wyłączone. przez noc zawsze bezpiecznik jest spalony. Zauważyłem że gdy zewrę czerwony i żółty kabel w kostce iso od radia to nagle zaczyna wszystko działać tak jakby było zasilane z kostki od radia lecz po zgaszeniu zapłonu światełka i zegar również gasną.
Być może winowajcą okaże się radio jutro zmienię bezpiecznik i je zdemontuję.
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 24-10-2018, 03:16   

Glupio to moze zabrzmi ale masz ss czy es? Jestes pewien czy ktos nie podmienil?
 
 
truver 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 5
Skąd: Gryfice
Wysłany: 24-10-2018, 11:19   

To rzeczywiście na pierwszy rzut oka wygląda tak jakby ktoś do modelu z ss wsadził skrzynie es i sprzedał samochód. Jak rozwiązałeś problem z paliwem? Gdzie był problem?
_________________
Pajero 2.8 TD short
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 24-10-2018, 12:40   

Witam
Na początek może o problemie z układem zasilania i dymieniem
Na 99./' jest to wina uszczelniacza na wałku pompy wtryskowej miałem ten sam problem,pompa nie trzyma ciśnienia szczególnie objawia się to po długim postoju.
Koszt naprawy 300 -400 wyjęcie pompy i 20-50 wymiana uszczelniacza ja tyle płaciłem gorzej że znalezieniem mechanika który chce to zrobić.
A teraz jeśli chodzi o skrzynię biegów to tak jak pisali wyżej to jest raczej zwykła skrzynia ,a blokadę można załączyć w trybie 4hcl i 4llc.
Sprawdź też może kable przy czujnikach na skrzyni wtyczki do głównej wiązki przy skrzyni oraz w ostateczności kostkę wiązki skrzyni która jest za środkowym panelem tym z radiem trzeba go zdemontować.
Kostka jest spora i koloru białego.
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 24-10-2018, 12:41   

brzyydal napisał/a:
Glupio to moze zabrzmi ale masz ss czy es? Jestes pewien czy ktos nie podmienil?

Nie mam pojęcia zaraz może zrobię zdjęcie skrzyni od dołu i wrzucę lecz moim zdaniem nic nie robione auto stało 5 lat u Niemca latało po autobanach i żwirowni. Sprzęgło oryginał już łapie wysoko. Po śrubach nie widac aby kiedykolwiek było coś tam robione.
@truver pisze z telefonu nie wiem jak zaznaczyć drugi cytat.
Zabita syfem postawka filtra paliwa dławiła silnik. Nie wiem czy gdzieś na pompie wtryskowej nie ma filtra tak jak to jest w terrano
Z 2H na 4H mogę zmieniać normalnie napędy w locie niestety nie czytałem o skrzyni rasy select i nie wiem czy się też tak da.
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 24-10-2018, 12:49   

A masz napis super select na zegarach ?

[ Dodano: 24-10-2018, 12:58 ]
Moja uszkodzona skrzynia jest wystawiona na olx możesz zobaczyć jak wygląda sd

[ Dodano: 24-10-2018, 13:02 ]
Sorry pomyłka chciałem napisać super select
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 24-10-2018, 13:02   

pit44 napisał/a:
Witam
Na początek może o problemie z układem zasilania i dymieniem
Na 99./' jest to wina uszczelniacza na wałku pompy wtryskowej miałem ten sam problem,pompa nie trzyma ciśnienia szczególnie objawia się to po długim postoju.
Koszt naprawy 300 -400 wyjęcie pompy i 20-50 wymiana uszczelniacza ja tyle płaciłem gorzej że znalezieniem mechanika który chce to zrobić.
A teraz jeśli chodzi o skrzynię biegów to tak jak pisali wyżej to jest raczej zwykła skrzynia ,a blokadę można załączyć w trybie 4hcl i 4llc.
Sprawdź też może kable przy czujnikach na skrzyni wtyczki do głównej wiązki przy skrzyni oraz w ostateczności kostkę wiązki skrzyni która jest za środkowym panelem tym z radiem trzeba go zdemontować.
Kostka jest spora i koloru białego.


Wcześniej jak jeździłem na samym przednim napędzie 4H nie było takiego efektu. Po wczorajszym błotnym spacerze efekt jest taki ze centralny dyferencjał wyglada jakby się zablokował i są duże naprężenia na układzie przeniesienia napędu.
Pozycji hlc nie mogę w żaden sposób wbić

[ Dodano: 24-10-2018, 13:05 ]
pit44 napisał/a:
A masz napis super select na zegarach ?

[ Dodano: 24-10-2018, 12:58 ]
Moja uszkodzona skrzynia jest wystawiona na olx możesz zobaczyć jak wygląda sd

[ Dodano: 24-10-2018, 13:02 ]
Sorry pomyłka chciałem napisać super select


Tak na zegarach mam napis super select pod kontrolkami napędów
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 24-10-2018, 13:12   

To nie wiem jak ci pomóc

[ Dodano: 24-10-2018, 13:25 ]
Możesz jeszcze odkręcić dźwignię od reduktora i po jej wyjęciu na końcu jest kulka i na niej powinna być plastikowa tulejka zdarza się że pękają i to ona mogła coś zablokować

[ Dodano: 24-10-2018, 18:00 ]
Ta tulejka jest na dźwigni zmiany biegów ale reszta jak pisalem
 
 
galeo1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 24-10-2018, 21:16   

Cześć!
O choince z kontrolek pisano już wielokrotnie, powszechna bolączka. Szukaj po tematach. Wielu ludzi podzieliło się swoimi doświadczeniami, z jakich możesz sobie poskładać całkiem fachową literaturę. Generalnie sprawdzanie instalacji i czujników. A jak trochę czasu minie to tak jak w małżeństwie, co nieco już się wie o kobietach, tak Ty co nieco już będziesz wiedział ci kryje się pod pojęciem "używane Pajero". I wtedy będziesz mądry :) Pzdr! Jary
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 24-10-2018, 22:06   

pit44 napisał/a:
Witam
Na początek może o problemie z układem zasilania i dymieniem
Na 99./' jest to wina uszczelniacza na wałku pompy wtryskowej miałem ten sam problem,pompa nie trzyma ciśnienia szczególnie objawia się to po długim postoju.
Koszt naprawy 300 -400 wyjęcie pompy i 20-50 wymiana uszczelniacza ja tyle płaciłem gorzej że znalezieniem mechanika który chce to zrobić.
A teraz jeśli chodzi o skrzynię biegów to tak jak pisali wyżej to jest raczej zwykła skrzynia ,a blokadę można załączyć w trybie 4hcl i 4llc.
Sprawdź też może kable przy czujnikach na skrzyni wtyczki do głównej wiązki przy skrzyni oraz w ostateczności kostkę wiązki skrzyni która jest za środkowym panelem tym z radiem trzeba go zdemontować.
Kostka jest spora i koloru białego.


Sprawdziłem dziś pompę wtryskową na krótko działa w sensie zasilający i przelew do bańki i problem ustępuje więc jedyny winowajca to podstawka filtra. Jest tam taka blaszka z dołu, który chyba jest zaworkiem żeby paliwo nie cofało się do zbiornika ciekawe czy nie jest to element bimetalowy.

Z dźwigniami powalczę jutro, dziś już było ciemno, burze i ogólnie chęci brak.

zrobiłem kilka zdjęć skrzyni od dołu, lecz nie mogłem znaleźć jej numerów. Może ktoś rozpozna czy to skrzynia SS czy ES
https://zapodaj.net/9f075c652a448.jpg.html
https://zapodaj.net/f7950407eb229.jpg.html
https://zapodaj.net/920a8be428b97.jpg.html
https://zapodaj.net/0e342caae74b8.jpg.html

W bonusie dostaje film ze stukania tarczy sprzęgła na jałowym, podczas wciśnięcia sprzęgła cisza.
https://youtu.be/B2Cr2W3XPaQ

Ogólnie z tego co dziś zauważyłem to auto jedzie ze strasznym obciążeniem, 0 mocy kopci na czarno tak jakby obydwa przednie tłoczki się zablokowały. Spalił 8L/20-22km Aktualnie odstawiam go pod krzak z obawy że coś ukręcę.

@pit44 Ogólnie dzięki za telefon, lecz i moje i twoje problemy z zasięgiem nie pozwalały na normalną rozmowę. Co do tej tulejki przekonam się jutro i dam znać. Ogólnie w trakcie jazdy czy pracy silnika wybierak drży wydając przy tym dźwięk jakbyś założył metalową podkładkę
na gwóźdź. takie brzęczenie.

Tak poza tym to dziś w internecie patrzyłem gałki jakie szły do pajero na wajchę reduktora no i nie mogę znaleźć dokładnie takiej samej jaką posiadam u siebie
U mnie jest taka są wszystkie te białe napisy lecz nie ma tej bordowej "ścieżki" i napisu press:
https://zapodaj.net/3ca54a614fdcd.png.html
Więc nie wiem już sam.
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 25-10-2018, 07:57   

Odnośnie napisu u mnie nie ma ale w tym miejscu trzeba wcisnąć przesunąć w prawo i do przodu
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 25-10-2018, 17:42   

Podaje numery skrzyni v5m3158l niżej af5586
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 25-10-2018, 18:38   

Mam podobne nr pod spodem skrzyni v5m315sl , am3032
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 26-10-2018, 01:10   

pit44 napisał/a:
Mam podobne nr pod spodem skrzyni v5m315sl , am3032

Cześć, pardon v5m315sl mam ten sam numer na skrzyni pomyliłem S z 8 więc mamy takie same skrzynie czyli SS

Dziś zabrałem się za wymiany oleju w całym układzie napędowym, Niestety pan Niemiaszek wlał olej z bizona najprawdopodobniej 85w90 bardzo gęsty. Z tylnego mostu poszły opiłki ale bez tragedii. Skrzynia Olej czarny pod mocnym światłem troche zielonkawy. Ogólnie z olejami w napędzie tragedia. ktoś spuścił olej z reduktora i zapomniał go tam wlać więc w reduktorze była pustka ;( ale na szczęście nie jeździłem na reduktorze ciekawe jak u Niemca. (choć wg kartki z następną wymianą oleju auto przez 5lat przejechało ponad 300km)

@pit44
Zrobiłem tak jak mówiłeś z dźwigniami. Niestety nie wiedziałem i nie mogłem znaleźć jak zdjąć ten gruby gumowy płaszcz więc go wyciąłem i tak był porwany (chętnie bym go wymienił, ale nigdzie na necie nie mogę go znaleźć). Tak poza tym to już ktoś tam przede mną był bo grubo biały sylikon był na gałce od reduktora. Gała od wybieraka biegów wygląda ok, tuleja siedzi na kuli. Ale gałka od reduktora w ogóle nie chodzi góra dół na fasolce, sprężyna jest sprasowana a sama podkładka nad sprężyną jest dziwnie wygięta więc może to winowajca chyba że tak ma być ale nie sadzę skoro tam jest fasolka. Jakby ktoś mógł wysłać mi zdjęcie jak wygląda ustawienie wodzików w trybie 2H to ustawie tak manualnie i postaram się włożyć inną gałkę (chętnie kupie). w dodatku mieszki na wybierakach mam pęknięte i leci do nich syf. szczypta lub dwie piachu poszło mi do skrzyni więc proszę mnie za to nie linczować i tak przemieli :wink:
wrzucam kilka zdjęć z operacji:
https://zapodaj.net/ddc08ddd627b0.jpg.html
https://zapodaj.net/50b9cc99346ea.jpg.html
https://zapodaj.net/e23612f483324.jpg.html
https://zapodaj.net/a9e90890fe745.jpg.html
https://zapodaj.net/95502159c7b3e.jpg.html

Okazyjnie znalazłem urwany kabel od czujnika w dyfrze świeżo ułamany. Również kupię takowy czujnik nie za miliony bo w internecie widziałem tylko za 300-400zł
I pytanie czy on wpływa na załączanie tylnego mostu czy tylko wskazanie ze dyfer jest zapięty na wyświetlaczu SS?

poprawiłem też połączenia kontaktem na wtyczkach pod osłoną przy prawej stronie od wyświetlacza biegów. Niesety nic nie pomogło
 
 
pit44 
Nowy Forumowicz

Auto: 3xPajero 2.5 / 2.8 / 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2018
Posty: 23
Skąd: radomsko
Wysłany: 27-10-2018, 15:36   

Miauczyński napisał/a:
pit44 napisał/a:
Mam podobne nr pod spodem skrzyni v5m315sl , am3032

Cześć, pardon v5m315sl mam ten sam numer na skrzyni pomyliłem S z 8 więc mamy takie same skrzynie czyli SS

Dziś zabrałem się za wymiany oleju w całym układzie napędowym, Niestety pan Niemiaszek wlał olej z bizona najprawdopodobniej 85w90 bardzo gęsty. Z tylnego mostu poszły opiłki ale bez tragedii. Skrzynia Olej czarny pod mocnym światłem troche zielonkawy. Ogólnie z olejami w napędzie tragedia. ktoś spuścił olej z reduktora i zapomniał go tam wlać więc w reduktorze była pustka ;( ale na szczęście nie jeździłem na reduktorze ciekawe jak u Niemca. (choć wg kartki z następną wymianą oleju auto przez 5lat przejechało ponad 300km)

@pit44
Zrobiłem tak jak mówiłeś z dźwigniami. Niestety nie wiedziałem i nie mogłem znaleźć jak zdjąć ten gruby gumowy płaszcz więc go wyciąłem i tak był porwany (chętnie bym go wymienił, ale nigdzie na necie nie mogę go znaleźć). Tak poza tym to już ktoś tam przede mną był bo grubo biały sylikon był na gałce od reduktora. Gała od wybieraka biegów wygląda ok, tuleja siedzi na kuli. Ale gałka od reduktora w ogóle nie chodzi góra dół na fasolce, sprężyna jest sprasowana a sama podkładka nad sprężyną jest dziwnie wygięta więc może to winowajca chyba że tak ma być ale nie sadzę skoro tam jest fasolka. Jakby ktoś mógł wysłać mi zdjęcie jak wygląda ustawienie wodzików w trybie 2H to ustawie tak manualnie i postaram się włożyć inną gałkę (chętnie kupie). w dodatku mieszki na wybierakach mam pęknięte i leci do nich syf. szczypta lub dwie piachu poszło mi do skrzyni więc proszę mnie za to nie linczować i tak przemieli :wink:
wrzucam kilka zdjęć z operacji:
https://zapodaj.net/ddc08ddd627b0.jpg.html
https://zapodaj.net/50b9cc99346ea.jpg.html
https://zapodaj.net/e23612f483324.jpg.html
https://zapodaj.net/a9e90890fe745.jpg.html
https://zapodaj.net/95502159c7b3e.jpg.html

Okazyjnie znalazłem urwany kabel od czujnika w dyfrze świeżo ułamany. Również kupię takowy czujnik nie za miliony bo w internecie widziałem tylko za 300-400zł
I pytanie czy on wpływa na załączanie tylnego mostu czy tylko wskazanie ze dyfer jest zapięty na wyświetlaczu SS?

poprawiłem też połączenia kontaktem na wtyczkach pod osłoną przy prawej stronie od wyświetlacza biegów. Niesety nic nie pomogło


https://zapodaj.net/465aad82f81b2.jpg.html
https://zapodaj.net/c574e641610a3.jpg.html
https://zapodaj.net/a5af4a3edb98d.jpg.html
https://zapodaj.net/7e6ab0aad69e1.jpg.html

[ Dodano: 27-10-2018, 15:42 ]
Na 1 zdjęciu masz 2h na 2 4h i na czwartym z blaszką prowadzącą drążek reduktora.Pozatym mój drążek wciska się bez problemu nawet kiedy jest zdemontowany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.