[EA5A 2.5] wymiana swiec - pytanko |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2018, 10:59
|
|
|
to prawda - 90tkm to interwał dla świec platynowych
interwał dla rozrządu przy zamienniku to 60 tkm |
|
|
|
 |
draco09
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 99' 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 151 Skąd: Mściwojów
|
Wysłany: 30-10-2018, 11:28
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | to prawda - 90tkm to interwał dla świec platynowych |
W takim razie może ktoś z Was niedawno ogarniał temat i może się wypowiedzieć co kupić jeśli chodzi i świece i kable |
_________________ Galant Avance 99' 2,5 V6 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-10-2018, 12:40
|
|
|
draco09 napisał/a: | co kupić jeśli chodzi i świece |
Denso IK20TT.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2018, 15:27
|
|
|
K20TT to zwykłe świece od Denso, jeśli nie przeraża cię wymiana co 40-45tkm to możesz śmiało montować. Przy LPG mogą szybciej się skończyć... |
|
|
|
 |
draco09
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance 99' 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Cze 2011 Posty: 151 Skąd: Mściwojów
|
Wysłany: 30-10-2018, 18:41
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | K20TT to zwykłe świece od Denso, jeśli nie przeraża cię wymiana co 40-45tkm to możesz śmiało montować. |
A jaka jest alternatywa?
Krzyzak napisał/a: | Przy LPG mogą szybciej się skończyć... |
LPG nie posiadam. |
_________________ Galant Avance 99' 2,5 V6 |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-2018, 20:05
|
|
|
PK20PR11, RC8PYP4, PFR6G-11
PK20PR11 platynowe miałem poprzednio i zero problemów, teraz mam IK20TT i też zero problemów. Wymienia się je co 90k km. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-10-2018, 21:40
|
|
|
Aż sprawdziłem i mam K20TT od ponad 20kkm. Wszystko ok. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|