Wypalone gniazda zaworów silnika 4B10 - cena |
Autor |
Wiadomość |
Grzeniu92
Forumowicz
Auto: LancerSedanCY0 1.8 4B10 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2018 Posty: 83 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 15-11-2018, 16:32 Wypalone gniazda zaworów silnika 4B10 - cena
|
|
|
Cześć,
Chciałem się zapytać czy ktoś z was miał już taki mankament w silniku 4B10 z wypalonymi gniazdami zaworów i ile go to kosztowało lub jaki jest numer seryjny (katalogowy) tej głowicy?
Mój silnik w porządku, chodzi mi o to jakie koszty generuje taka usterka czysto informacyjnie. |
|
|
|
 |
and482
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2018 Posty: 19 Skąd: Brać kasę na części ? SJZ
|
Wysłany: 17-11-2018, 10:38
|
|
|
Ja sie podepne czy ktos faktycznie wypałi gniazda ?? musiał nieżle krecić |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 19-11-2018, 01:19
|
|
|
Grzeniu92, opisywane były przypadki w 1.6 i w Colcie (chyba 1.3). Lancera 1.8 nie kojarzę, ale musiałbyś przeglądnąć starsze tematy.
Koszty bardzo duże - nie słyszałem, żeby ktoś naprawiał - kończyło się na wymianie silnika.
and482, wystarczy głowica nieprzystosowana lub kiepski monter instalacji i wcale nie trzeba "nieźle kręcić" |
|
|
|
 |
and482
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2018 Posty: 19 Skąd: Brać kasę na części ? SJZ
|
Wysłany: 23-11-2018, 15:09
|
|
|
mkm, No właśnie "lub" mam auto 2013 rok moj gazownik mowi ze zakładał intalacje do takich silnikow do Asx i Lancerow i niby nic sie niedzieje .Gazownik naprawde dobry tylko co z tą głowicą w 1.6 ??? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-11-2018, 15:41
|
|
|
Gazownik może namawiać bo każda nowa instalacja to kasa za montaż. Panaceum na wypalanie może być wariator wyprzedzenia zapłonu, wyprzedzi odpowiednio zapłon o kilka stopni aby gaz się dopalił kiedy jeszcze zawory będą zamknięte. Bez odpowiedniego wyprzedzenia dla gazu, gaz jeszcze się pali jak już zawory wydechowe są otwarte i to jest chyba główna przyczyna wypalania się zaworów i gniazd na gazie którą też wzmaga niewłaściwa - zbyt uboga mieszanka. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 28-11-2018, 23:01
|
|
|
Moim skromnym zdaniem. Jak się montuje gaz u kowala co nie stroi pod obciążeniem i się jedzie spokojnie, mały gaz, małe obroty to elektronika daje radę korygować, potem auto nie chce odpalić (bo się tak rozjeżdżają mapy) ale zawory pewnie żyją. Jak ktoś zamontuje u kowala i but w podłogę, obroty do 6 tys, autostrada top speed to wtedy gniazda zaworowe papa. Takie jest moje zdanie. |
|
|
|
 |
|