Outlander 2.0 TDI stracił moc podczas jazdy i nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
glinek1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2018 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-11-2018, 14:12 Outlander 2.0 TDI stracił moc podczas jazdy i nie odpala
|
|
|
Witam
Czy ktoś zetknął się z takim tematem? Podczas jazdy Mitsubishi Outlander 2008 2.0 TDI stracił moc. Po wyłączeniu kluczyka i próbie restartu już nie odpalił. Kręci ładnie ale nie chce odpalić. W baku paliwa na 100 km. Ostatnio było trochę na minusie. Zanim stracił moc przejechał około 400 km. Żadnych wcześniejszych sygnałów nie dawał, nie zapaliły się żadne kontrolki.
Z góry dzięki za podpowiedzi |
_________________ Dziękuje
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 20-11-2018, 16:08
|
|
|
mialem na dniach to samo
u mnie padnieta pompa paliwa
poprostu sam silnik nie wypompowuje calego paliwa z zbiornika i mimo ze ma jeszcze zasieg i paliwo w zbiorniku zapowietrzy sie
wlej paliwo,odpal na placka
zamow sobie pompe na necie (ja zamowilem za okolo 110zl-orginalna pierburga 450zl) i narazie mozesz jezdzic
teraz gorzej odpala
aha
dla pewnosci sprawdz bezpiecznik od pompy paliwa w skrzynce w komorze silnika- F23-15A
jak poszedl bezpiecznik to moze pompa jest ok |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
glinek1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2008 2.TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2018 Posty: 2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-11-2018, 19:13
|
|
|
Dziękuje Ci bardzo za odpowiedź. Bezpiecznik cały. Także idę w kierunku pompy |
_________________ Dziękuje
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 20-11-2018, 19:24
|
|
|
glinek1 napisał/a: | Dziękuje Ci bardzo za odpowiedź. Bezpiecznik cały. Także idę w kierunku pompy |
w wtyczce do zbiornika
czarny-masa
niebieski- zasilanie 12V do pompy
po wlaczeniu stacyjki na 5s bedzie zasilanie,pozniej gasnie
jak auto pracuje to zasilanie jest caly czas
ja sprawdzalem czy tam idzie prad zwykla zarowka
[ Dodano: 24-11-2018, 15:22 ]
no ja juz wymienilem pompe
silnik odrazu pali lepiej
i co najwaniejsze
mialem problemy z turbina
regulowalem gruszke raz tak raz tak ale i tak doladowywal bardzo nierowno,raz za poznow turbo wstawalo raz za wczesnie i przeladowywal
jak wymienilem pompe to odrazu uregulowalem to wszystko,silnik na sluch (mechanikiem jestem wiec czuje to ) spokojnie pracuje jak sie jedzie gdzie przedtem bywalo roznie
wiec jak ktos ma problem z turbina gdzie wszystko inne sprawdzone jest ok a silnik mimo to dalej dziwnie reaguje na gaz to wtedy moze byc wina pompy paliwa
pozostaje mi jeszcze teraz sprawdzic czy do konca wyciaga paliwo
bo przed tem jak opisywalem mimopaliwa w zbiorniku i pokazywania zasiegu 80km silnik sie zatrzymal |
|
|
|
 |
|