| 
		Galant V6 SportEdition 1999r | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 08:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z tymi hamulcami trochę przesadziłeś     Może chociaż nie biją przy hamowaniu?     Pewnie wystarczyły by 4-tłoczkowe z przodu i 2-tłoczkowe z tyłu... Skąd wziąłeś adaptery? Z tyłu masz pewnie wentylowane tarczobębny 284/20 mm? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ksiao  		  
		 
         Mitsumaniak Michał 03099/KMM
  
                  Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 08:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wiem może troszeczkę przesadziłem      ale take od samego początku chciałem. Z tylu sa tarcze od lancera evo 9 300/22 wentylowane tarczo-bębny , a adaptery dorabiałem samemu na tokarce/frezarce | 
             
						
				_________________ Mój misio :]
 
      | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 10:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ksiao napisał/a: | 	 		  | Z tylu sa tarcze od lancera evo 9 300/22 wentylowane tarczo-bębny | 	   A co z ręcznym? Pasuje cały mechanizm z Gala w te tarczobębny?
 
 
Ja chętnie wrzuciłbym na przód 4-tłoczkowe Brembo z E38 740i, ale nie mam pojęcia jakie tarcze do nich, bo z bmw raczej na pewno nie podejdą, a na tył 2-tłoczkowe zaciski SUMITOMO z 3000GT VR-4 i tarczobębny od niego, ale gdzie je kupić?     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 10:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na tył wystarczyłoby mi to: http://allegro.pl/mercede...6771225122.html Cena nie wygórowana, chyba się skuszę i zobaczę czy da się dopasować.
 
 
P.S. A skąd wytrzasnąłeś wężyki hamulcowe do tych zacisków Brembo? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ksiao  		  
		 
         Mitsumaniak Michał 03099/KMM
  
                  Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 18:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tarcza z lancera evo jest prawie identyczna jak w galancie rożni sie tylko średnica i nic z ręcznego nie trzeba było przerabiać. Nie wiem jak jest w BMW czy w Mercedesie także ciężko mi powiedzieć. Z lancera evo wszystko pasuje plug&play. przewody zostawiłem te z galanta bo pasowały bez problemu     | 
             
						
				_________________ Mój misio :]
 
      | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 21:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ksiao napisał/a: | 	 		  | Tarcza z lancera evo jest prawie identyczna jak w galancie rożni sie tylko średnica | 	   Oprócz średnicy i tego, że jest wentylowana, tak?
 
 
Tak sobie myślę, że z przodu wystarczyły by mi te zaciski, które masz obecnie z tyłu     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-10-2017, 22:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Hamulce robią wrażenie i potwora z galanta. EXTRA liga!! | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcin_87  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: galant 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 67 Skąd: jestem ? 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-10-2017, 18:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Szanuje!! Zauwazylem, ze tuning ukladu hamulcowego bardziej wciaga, jak tuning silnik     bede ruszal u siebie na wiosne w galancie z hamulcami    w civicu zaczynalem 240/beben > 240/240 > 260/240 > 282/260 a na wiosne juz czeka 300mm na przod i pompa z imprezy 1,1/16" | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ksiao  		  
		 
         Mitsumaniak Michał 03099/KMM
  
                  Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-10-2017, 19:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzieki    małymi kroczkami do przodu hehe na razie na to mogłem sobie pozwolić, wiec większe hamulce odhaczone z listy    na silnik tez przyjdzie pora     teraz troszeczkę z car audio murze sie pobawić | 
             
						
				_________________ Mój misio :]
 
      | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 WreX  		  
		 
         Mitsumaniak Igrający ze śmiercią
  
  
                  Auto: Galant Avance 2002 2.5l 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2018, 16:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nawet nie wiem, czy ktoś widział bo tylko edytujesz pierwszy post, ale to co zrobiłeś z hamulcami to totalna miazga... jak to hamuje? I co z tym silnikiem już go wsadziłeś? Ile to będzie mieć koni? | 
             
						
				_________________ Moja Żona...
 
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vrangsinn  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17-02-2018, 20:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wielki szacun...jak dla mnie projekt numer 1 gala na tym forum...
 
 
pytan mam parę: 
 
1.) czemu zmiana na brembo big brakes?? jakies konkretne powody?? bo nie wierze ze zestaw z evo nie dawal rady zatrzymać gala...
 
2.) na jaką moc po przeszczepie silnika się nastawiasz i czy też idzie w gaz / mody w skrzyni?? czy zostaje z gala??
 
3.) dalsze plany...??   
 
4.) kompletuje sprzet do swapa hamulcow...poki co mam zaciski, chcialem ostatnio kupic komplet uzywanych piast z eclipse ?? warto czy lepiej kupowac nowe?? np takie?? 
 
1 
 
 
lepiej sie spytac kto temat przerabial po co sie na koszta narazac.... | 
             
						
				_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
 
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majchrzok [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-02-2018, 01:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wszystko wszystkim, może nie doczytałem, ma być napęd na ośke, czy 4x4? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ksiao  		  
		 
         Mitsumaniak Michał 03099/KMM
  
                  Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-02-2018, 17:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               słuszna uwaga jak coś to będę odwietrzał temat trochę inaczej teraz   
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | Wszystko wszystkim, może nie doczytałem, ma być napęd na ośke, czy 4x4? | 	   obowiązkowo tym bardziej ze mam skrzynie 6 biegowa z 3000GT VR4 z możliwością napędu na 4 koła
 
 
Na razie silnik czeka na dobry moment bo jeszcze sporo części mi brakuje    np. cały napęd na 4 koła z Galanta/Legnuma VR4, ale to na razie muszę odłożyć troch znowu kasy hehe Silnik w serii ma 320KM. Z tego co wiem silnik był modzony w firma Mine's w Japonii (plakietka i plomby tej firmy na ECU silnika) kontaktowałem się z nimi i potwierdzili ze był u nich, ale niestety mieli tylko podstawowe informacje o aucie i tyle     Docelowo chce go zmodzic na razie na 400KM     a potem to zobaczymy co mi przyjdzie do głowy hehe
 
 
1) zmieniłem na takie bo takie miałem od samego początku w zamyśle    
 
3) marzy mi się podgrzewana kierownica jak i gałka zmiany biegów hehe
 
4) Ciężko mi powiedzieć co do używanych, ale i tak mogą być leprze bo u siebie po zmianie na 5 szpilek z tylu to już mam drugi komplet    po 10k km. Obecnie mam NTY i sie trzymają (NTY z przodu od początku po swapie i sa OK) | 
             
						
				_________________ Mój misio :]
 
      | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ksiao  		  
		 
         Mitsumaniak Michał 03099/KMM
  
                  Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-04-2018, 10:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               i misio jest juz jednego koloru     
 
 
  | 
             
						
				_________________ Mój misio :]
 
      | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ksiao  		  
		 
         Mitsumaniak Michał 03099/KMM
  
                  Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2012 Posty: 254 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-11-2018, 21:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no i teraz juz chyba wszystkie czesci bede mial   
 
  | 
             
						
				_________________ Mój misio :]
 
      | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |