Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5 V6] Interfejs
Autor Wiadomość
lokaczbmw 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubihi Pajero II 3.5i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 28-11-2018, 09:21   [3.5 V6] Interfejs

Witam.
Jaki interfejs i jaki program do Montero II? Kolega ma "WÜRTH" i "DELPHI" i nie łączy.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-11-2018, 09:33   

Który rocznik auta :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
lokaczbmw 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubihi Pajero II 3.5i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 28-11-2018, 10:31   

Bizi78 napisał/a:
Który rocznik auta :?: .
Rok produkcji 1997
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-11-2018, 10:55   

Starsze Miśki czyli benzyniaki te sprzed 2001r. i diesle sprzed 2004r. są dość ciężkie dla tańszych sprzętów diagnostycznych ale jak się wie czym to nie jest takie trudne. Błędy sprawdzisz spinaczem biurowym robiąc zworkę w złączu OBD po między pinami 1 i 4 a jak chcesz podejrzeć parametry pracy silnika to interfejs VAG KKL i program Evoscan https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Tu masz opis kodów błędów https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48878
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-11-2018, 11:28   

lokaczbmw napisał/a:
Rok produkcji 1997

plecho1 napisał/a:
Błędy sprawdzisz spinaczem biurowym robiąc zworkę w złączu OBD po między pinami 1 i 4 a jak chcesz podejrzeć parametry pracy silnika to interfejs VAG KKL i program Evoscan


Czyli jw, lub w ASO MUT3.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
lokaczbmw 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubihi Pajero II 3.5i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 28-11-2018, 11:47   

plecho1 napisał/a:
Starsze Miśki czyli benzyniaki te sprzed 2001r. i diesle sprzed 2004r. są dość ciężkie dla tańszych sprzętów diagnostycznych ale jak się wie czym to nie jest takie trudne. Błędy sprawdzisz spinaczem biurowym robiąc zworkę w złączu OBD po między pinami 1 i 4 a jak chcesz podejrzeć parametry pracy silnika to interfejs VAG KKL i program Evoscan https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Tu masz opis kodów błędów https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48878


Mi bardziej chodzi o skasowanie błędu, niż odczytanie. Świeci mi się kontrolka od poduszki "SRS".
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-11-2018, 12:31   

lokaczbmw napisał/a:
Świeci mi się kontrolka od poduszki "SRS".

To najszybciej w ASO.
Zadnymi amatorskimi urządzeniami nie skasujesz.
Niestety srs jest upierdliwy w miśkach.

A od czego się zapalił, bo jeśli skasujesz go w ASO a wcześniej nie usuniesz usterki to prawdopodobnie błąd powróci.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
lokaczbmw 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubihi Pajero II 3.5i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 29-11-2018, 09:18   

Bizi78 napisał/a:
lokaczbmw napisał/a:
Świeci mi się kontrolka od poduszki "SRS".

To najszybciej w ASO.
Zadnymi amatorskimi urządzeniami nie skasujesz.
Niestety srs jest upierdliwy w miśkach.

A od czego się zapalił, bo jeśli skasujesz go w ASO a wcześniej nie usuniesz usterki to prawdopodobnie błąd powróci.

Tak już kupiłem, ale koleś mówił, że ściągał kierownicę i się zapaliła kontrolka. Mam też nieoryginalny zderzak z przodu, ale w zderzaku chyba nie ma czujników.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-11-2018, 10:14   

Jeśli to nie był handlarz i jeśli nie kłamie to najpierw powinien odpiąć akumulator i problemu by nie było. Sam nie naprawił i problem przerzucił na Ciebie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.