Czujnik ciśnienia oleju |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-12-2018, 20:12 Czujnik ciśnienia oleju
|
|
|
Na desce od czasu do czasu, po wymianie oleju, świeci się kontrolka z olejem Poziom OK. Po uruchomieniu po paru sekundach świeci się. Zgaszony silnik i ponowne uruchomienie znowu po paru sekundach powtórka. Na podskokach gaśnie/zapala się. Silnik nie grzeje się,woda w chłodnicy bez bąbelków,olej czarny. Pacjent to silnik 4M40 Mitsubishi Pajero 2,8. Czy wina leży po stronie czujnika oleju ?? Gdzie jest ten czujnik ?? |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-12-2018, 20:25
|
|
|
Czujniki powinny być dwa:
-od poziomu oleju w misce
-od ciśnienia w pompie vacuum
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 20-12-2018, 22:39
|
|
|
Super pomagajka poleciała dzięki . Do vaccum będę miał łatwy dostęp a może tylko kabelek się obruszał ??? Znasz może symbol tego czujnika |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-12-2018, 23:59
|
|
|
jawaldek napisał/a: | Znasz może symbol tego czujnika |
Teoretycznie powinien mieć oznaczenie MC840219. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
mattuss12
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 / Pajero 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-10-2019, 10:16
|
|
|
Witam czy mogę podpiąć się pod temat i dopytać jak powinien być zamontowany ten czujnik? Wykreciłem swój celem wymiany i jego i podkładek, ale jak skręcam całość na sucho (czujnik i śrubę z pompy) poza autem to czujnik ma jakby za długi gwint i nie wkręca się do końca? Tak powinno być? Wystarczy dokręcić i tak ma działać mimo że część gwintu czujnika jest ponad śrubą? Pozdrawiam
edit: Już wiem - czujnik tak właśnie powinien być wkręcony - nie do końca - bo ma tzw. stożkowy gwint. Podkładki wymienione, czujnik stary, wszystko ok, nie cieknie. |
|
|
|
 |
|