 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Alternator |
Autor |
Wiadomość |
TheCinkowski94
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9DiD 2000r. 102KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2017 Posty: 13 Skąd: Witnica
|
Wysłany: 09-02-2018, 16:55 Alternator
|
|
|
Panowie, jak najszybciej wyciągnąć alternator w carisme po liftowej 1.9 102 km? Góra, wyciagajac pompę od wspomagania czy dołem wyciągając o ile się nie mylę sprężarke od klimy? Proszę o szybką pomoc. |
|
|
|
 |
BTTOS
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DI-D 102 KM 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-01-2019, 16:12
|
|
|
Witam.
27 grudnia mechanik wymieniał mi uszkodzone sprzęgiełko alternatora. Wczoraj coś zaczęło chrząkać i podjechałem do niego żeby sprawdził. Stwierdził, że to uszkodzenie alternatora. Dzisiaj zawiozłem alternator do punktu zajmującego się regenaracją. Oni stwierdzili, że mechanik źle zamontował sprzęgięłko bo powinien coś naszlifować i przypiłować i poprawnie je zamontować, w konsekwencji oni twierdzą, że nie mogą teraz odkręcić koła pasowego bo się zatarło i muszą je wyciąć razem z wirnikiem alternatora. Wycenili koszt naprawy na 420 zł. Chcą również 100 zł za sprawdzenie gdybym zaniósł alternator gdzie indziej. Mechanik znowu nie przyznaje się, że coś zepsuł bo montował tysiące takich kół i chce spowrotem alternator aby spróbować odkręcić to koło. Możecie coś doradzić jak uporać się z takim problemem i czy koszty naprawy są naciągane w takim przypadku i szukać innego warsztatu od alternatorów? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2019, 18:46
|
|
|
BTTOS napisał/a: | Stwierdził, że to uszkodzenie alternatora. Dzisiaj zawiozłem alternator do punktu zajmującego się regenaracją. Oni stwierdzili, że mechanik źle zamontował sprzęgięłko bo powinien coś naszlifować i przypiłować i poprawnie je zamontować, | Od kiedy fabrycznie nowa czesc lub element do mocowania trzeba pilowac/szlifowac aby pasowało, takie sprzegielka sa dedykowane pod konkretny typ alternatora, sa do tego specjalistyczne klucze aby odkrecic/przykrecic
BTTOS napisał/a: | Chcą również 100 zł za sprawdzenie gdybym zaniósł alternator gdzie indziej. | Ale zdzierstwo, w moich okolicach sprawdzenie alternatora to koszt rzędu 40zł od auta osobowego, 80 zł od auta cięzarowego |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
BTTOS
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DI-D 102 KM 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 78 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-01-2019, 19:23
|
|
|
A jeszcze nurtuje mnie kwestia czy montaż sprzęgiełka alternatora mógł wpłynąć jakkolwiek na jego późniejsze uszkodzenie? Tzn. 27 grudnia zamontowane nowe sprzęgiełko dedykowane a usterka z dn. 7 stycznia. |
|
|
|
 |
|
|