Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Nie ursza
Autor Wiadomość
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 26-10-2018, 23:00   

Jeśli normą jest że one się przegrzewają przy wysokich prędkościach, to rozwiązanie jakie zaproponował kajos,
większa chłodnica, wydaje się być bardzo rozsądne jeśli chce się tak jeździć i koniecznie trzeba wprowadzić w życie.

Czy ASX, też ma takie problemy czy Tylko OII z racji masy?
Jest u mnie w rodzinie ASX 2.0 CVT z przebiegiem 80k. Rodzinkę ostrzegę że takie zjawisko może wystąpić.

Dojo napisz później o kosztach, podpytaj fachowców o żywotność tych skrzyń i o pomysł z większą chłodnicą. K.mać 140k to nie tak dużo. :?

Czy jakimś, interfejsem diagnostycznym można podglądać temperaturę skrzyni w czasie jazdy?

alegator podaj link do wpisu
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 27-10-2018, 07:41   

Każdy ma swój punkt widzenia ale wg mnie te auta nie sa skonstruowane do dużych prędkości i oczywiście można próbować poprawiać konstruktorów ale na nie wiele sie to zda. Przy prędkości 190 silnik wychodzi z ramy .Do tego układ kierowniczy bardzo wrażliwy,hamulce nie są idealne.My z kolega juz wiemy że ta prędkość nie dla tego samochodu. Hihi.U nas na szczęście nic sie nie stało...
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 27-10-2018, 09:41   

również uważam że ten samochód nie nadaje się do wyższych prędkości i z podziwem patrzę jak ktoś się chwali że jeździ 200 km/h.
ja robiłem skrzynię cvt przy przebiegu 300 tys.km, ale wiem że tyle samochód ma przejechane :D
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-10-2018, 10:09   

Witam,
Myślę że to jednak prędkość a właściwie gwałtowne przyśpieszanie przy wysokich prędkościach.
Równa jazda zazwyczaj (u mnie 2 razy) kończyła się ostrzeżeniem o przegrzaniu a potem wszystko wracało do normy.
Pas nie pękł tylko zaczął się rozwarstwiać i luźne paski blokowały go na bieżniach. Pocieszające że bieżnie bez najmniejszej skazy i innych widocznych uszkodzeń brak.
Koszty pas 2300 w Polsce ale na Ali są i po 1300. Pompa oleju bo z założenia dla pewności też zalecają zmianę. Do tego oleje, uszczelki i robocizna zbliżają się do 6 tys. Wtorek, środa odbiór to zobaczę.
Podobno BMW w mini zaleca wymianę pasów co 90 tys. w serwisie.
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 27-10-2018, 10:30   

dojo napisał/a:
Witam,
Myślę że to jednak prędkość a właściwie gwałtowne przyśpieszanie przy wysokich prędkościach.
Równa jazda zazwyczaj (u mnie 2 razy) kończyła się ostrzeżeniem o przegrzaniu a potem wszystko wracało do normy.
Pas nie pękł tylko zaczął się rozwarstwiać i luźne paski blokowały go na bieżniach. Pocieszające że bieżnie bez najmniejszej skazy i innych widocznych uszkodzeń brak.
Koszty pas 2300 w Polsce ale na Ali są i po 1300. Pompa oleju bo z założenia dla pewności też zalecają zmianę. Do tego oleje, uszczelki i robocizna zbliżają się do 6 tys. Wtorek, środa odbiór to zobaczę.
Podobnob BMW w mini zaleca wymianę pasów co 90 tys. w serwisie.



Współczuję koledze, podejrzewam że pas był wadliwy chyba że non stop auto miało ogromne przeciążenia. Ja opisywałem ekstremalne prędkości. Ogólnie jeżdżę 130 ale 150 także nierzadko, staram się jednak unikać gwałtownych zmian prędkości . Zobaczymy ,na razie mam 218tys km
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-10-2018, 13:12   

Nie auto nie było katowane. Raczej żona nim jeździ.

Auta jeszcze nie ma ale dzwonili, że znaleźli sprawcę - pęknięta jedna bieznia ;-(
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 29-10-2018, 20:15   

Czyli wada materiału. Masakra
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 30-10-2018, 10:40   

Po rozmowie z właścicielami ASX 2.0 CVT 2014r, dodam że problem przegrzewania się skrzyni przy wysokich prędkościach nie istnieje. Pół godziny jazdy z prędkością 200km/h nic nie robi.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-10-2018, 11:02   

Była akcja serwisowa na skrzynie CVT. Polegała na wymianie bagnetu (był na nowym niższy poziom oleju zaznaczony) i odciągniecie nadmiaru. Na pewno jest o tym na forum pewnie ze 2-3 lata temu. Przed tym wystarczyło jechać w ciepły dzień 160-170km/h i wyskakiwał komunikat o przegrzaniu po 5 minutach... Po zmniejszeniu ilości oleju problem nie występował.
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-12-2018, 09:04   

Temat jednak się nie skończył, po przejechaniu 200 km przestały zmieniać się biegi.

Ponowna wizyta.
Po wizycie leciał olej - nie dokręcili śruby.

Potem leciał glikol - spadł wąż.

Teraz podczas przyśpieszania jest odczuwalna dziura w mocy przy spadku obrotów - wymiana zaworu przy lockupie nie pomogła.

ręce opadają
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 28-12-2018, 19:16   

Słabo :( dużo oleju zgubiłeś?
Ile kosztowała wcześniejsza naprawa?
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-01-2019, 13:51   

Nie olej tylko kapał, symbolicznie, ale sam fakt.

O naprawie szkoda gadać - czarny scnariusz
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 12-01-2019, 10:41   

dojo napisał/a:
Nie olej tylko kapał, symbolicznie, ale sam fakt.

O naprawie szkoda gadać - czarny scnariusz

Współczuję, tyle pieniedzy i podstawowe rzeczy czyli nie dokrecona lub nie wymieniona uszczelka pod śruba za złotówkę lub 5 zlotych.
Oby już żadnych problemów nie było
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.