Tpms dodatkowy wyświetlacz - przycisk |
Autor |
Wiadomość |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-01-2019, 12:10 Tpms dodatkowy wyświetlacz - przycisk
|
|
|
Witam, denerwuje mnie brak informacji o tym, w którym kole spadło ciśnienie...
Proszę o wypowiedź na temat takiego rozwiązania
https://www.amazon.com/Lo...n/dp/B079DN1BDY |
_________________
 |
|
|
|
 |
SZCZAW
Forumowicz
Auto: O III 3.0 V6 z 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2014 Posty: 141 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21-01-2019, 17:52
|
|
|
jednak są w życiu rzeczy które potrafią zaskoczyć,, hmm |
_________________ szczaw |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-01-2019, 21:05
|
|
|
SZCZAW napisał/a: | jednak są w życiu rzeczy które potrafią zaskoczyć,, hmm |
Im dłużej żyje... Tym wiem, że nic nie widziałem...
Wracając do tematu... W sumie szkoda mi inwestować 150zl... Żeby to wyrzucic potem.
Niby pomiar z koła jest nie jest dokładny itp... Ale lepsze chyba takie wskazanie niż żadne.
Zapraszam do wymiany poglądów |
_________________
 |
|
|
|
 |
acent
Forumowicz
Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 157 Skąd: szo
|
Wysłany: 22-01-2019, 07:48
|
|
|
Pomiar z ABS jest równie skuteczny, wyświetla przy różnicy prędkości poszczególnych kół ok 20% - średnio ok 0.5 bar. W PSA różnica była 2.4 bar --> 2.2 bar w jednym kole. Jest jednak wyjątek, wyjazd np. z zaspy śniegowej może wywołać błąd gdyż koła boksują - ale nie od razu. |
_________________ Pozdr Acent |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-01-2019, 08:11
|
|
|
To jak Panowie? Mam być królikiem doświadczalnym?
Czy ktoś widzi jakieś zagrożenia związane z wpieciem tego cuda do obd na stałe? |
_________________
 |
|
|
|
 |
acent
Forumowicz
Auto: O3 lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 157 Skąd: szo
|
Wysłany: 24-01-2019, 09:13
|
|
|
Tak, chętnie dowiem się czy nie robi "dodatkowych" problemów. Jest to wpięcie się bezpośrednio w OBD. |
_________________ Pozdr Acent |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-01-2019, 10:07
|
|
|
Brodzins napisał/a: | To jak Panowie? Mam być królikiem doświadczalnym?
Czy ktoś widzi jakieś zagrożenia związane z wpieciem tego cuda do obd na stałe? |
Kiedyś miałem wpiętego Yanosika do OBD. W sumie to nawet go nie używałem i zapomniałem o nim. Byłem u kolegi i miał jakieś błędy w samochodzie, więc postanowiłem mu kostką Yanosika je odczytać. Były jakieś problemy z połączeniem, więc podłączałem Yanosika raz do niego, raz do siebie - w końcu zadziałało. Później wpiąłem go z powrotem do siebie i pojechałem. Po ok. 0,5 km nagle zaczęło mi wywalać różnej maści błędy - nie pamiętam dokładnie jakie, ale pokazywało się wszystko po kolei: ABS, błąd napędu 4WD itp. Zatrzymałem się, zgasiłem auto, odpaliłem i całe szczęście wszystko wróciło do normy.
Mniej więcej w tym samym czasie zauważyłem, że moje dodatkowe zabezpieczenie auta (taki drugi immobilizer) szlag trafił. Łączę te dwie kwestie, ale pewności nie mam, czy jedno wynikało z drugiego.
Reasumując, coś się zadziało. Zadziało się to raz i w czasie zabaw z OBD. Nie wiem, czy należy te historie łączyć, ale ewentualnie ostrzegam. |
|
|
|
 |
|