 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana osłony przegubu przedniego. |
Autor |
Wiadomość |
elmundialo
Forumowicz elmundialo
Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 136 Skąd: lesna
|
Wysłany: 29-01-2019, 09:48 Wymiana osłony przegubu przedniego.
|
|
|
Witam.
Czy posiada ktoś wiedzę praktyczną sprawdzoną lub manual do wymiany osłony przegubu przedniego w moim aucie.Jeżeli tak proszę o opis . Oczywiście manual do wymiany przegubu jak najbardziej.Dziękuję. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 29-01-2019, 10:59
|
|
|
nie wymienialem tego ale pewnie sie robi to jak w kazdym aucie
tu pewnie latwiej bo ma McPersona
ja w kiedys w Passacie mialem wieksze trudnosci
odkrecasz kolo,pozniej nakretke/srube taka duza na srodku i wybijasz delikatnie os zeby poluznila sie
pozniej podkrecasz sruby wachacza zeby odgiac jego od auta tak by wyciagnac calkiem os przegubu z piasty
nastepnie trzymasz w 1 rece polos a druga reka pobijasz przegub tak aby wyskoczyl z zabezpieczenia z polosi
jak zleci to wystarczy zdjac manszete oi caly przegub wrzucic do skrzynki zlomowej
a zaklada sie troche inaczej
nakladasz na polos opaskii manszete
nowy przegub wstepnie smarujesz wstepnie smarem ktory masz w kpl.
nabijasz na polos (wszystko oczywiscie w czystosci robisz eby brud do smaru sie nie dostal) a jak chwyci zabezpieczenie (przegob nie wylata juz ) przygotowujesz manszete do zalozenia ,reszte smaru wyciskasz w przegub i zakladasz manszete i zaciskasz duza opaske
wkladasz os przegubu w piaste,przykrecasz wachacz a nastepnie duza nakretke/srube (dobrze jak 2 osoba nacisnie chamulec by mocno dokrecic ja )
na koncu skrecasz kolem na maxa i krecisz piasta obserwujac manszete czy nie ociera gdzies ustawiajac gume na polosi (to wazne bo pozniej moze okazac sie ze gdzies po kilku tys km manszeta sie przetrze lub natnie - tak mialem w passacie)i zacnac ja opaska
i gotowe
smar w przegub dajesz tyle ile masz w tubce w komplecie
nie mniej i nie wiecej bo znalem magikow co dodawali wiecej a pozniej wywalalo smar z manszeta (on bardzo a to bardzo brudzi felgi ) |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
elmundialo
Forumowicz elmundialo
Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 136 Skąd: lesna
|
Wysłany: 29-01-2019, 11:11
|
|
|
W passacie i w fordzie także wymieniłem. Jednak Japończycy chyba inaczej zamontowali zabezpieczenie przegubu. I można walić młotem a mozna ponoć je jakoś ściągnąć. Po za tym ,czy jak wyciagne półoś z automatu czy nic sie nie wysypie. Dlatego prosiłem o wiedzę praktyczną lub manual. Jednakże za chęci dziękuję. Powinien był napisać ze ogólne pojęcie posiadam |
|
|
|
 |
|
|