 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Pomocy, dziwne wibracje |
Autor |
Wiadomość |
stich777 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2007, 21:23 [C62A 1.5] Pomocy, dziwne wibracje
|
|
|
witam, mam problem, wracając z dlugiej podrozy moja srebrna strzalą po 250 km cos dziwnego zaczelo sie z nia dziac, najpierw niewielki spadek mocy (nie chcial pojsc szybciej niz 125 mimo ze wczesniej na gazie dawalo sie wycisnac 138) potem zauwazylem ze gdy hamuje na swiatlach samochod wpada w wibracje, nie zauwazylem spadku obrotów tylko te wibracje, zaznaczam ze to silnik 4g15 1468cm3 kombi buda 1983r w automacie. Te wibracje czuje sie gdy stoję i w pozycji D skrzyni biegów, gdy przełącze na Neutral to wibracje bardzo maleja ale da sie je wyczuc, gdy znowu zalacze D to da sie ruszyć ale z oporami i wibracje sie nasilaja, przy ok 50 km/h nie odczuwam ich ale samochód jest wyrazniej slabszy, to samo dzieje sie gdy jade na benzynie, sprawdzalem, olej w skrzyni jest, silnikowy jest, nie wiem czy dobrze zrobilem, bo zauwazylem ze w zbiorniku plynu chlodzącego poziom byl maly wiec dolalem ok 3/4l (na ciepło). Jestem zielony w mechanice wiec pomozcie, moze to skrzynia ( masakra wtedy) albo nie wiem jeden z cylindrów nie pali, nie wiem mam hopa ze to nie skrzynia, co myslicie
[ Dodano: 27-05-2007, 09:06 ]
rocznik 1993 oczywiscie sorki za pomylke, apropos, werdykt mechanika: odkrecila sie srubka na klawiaturze, 2 zawory na cylindrze nie pracowaly, ale mam drugi problem z chłodzeniem, czy ktos moze wie jak sprawdzic to samemu, otoz silnik sie grzeje, czasami przez 30 min wszystko ok, wskaznik na polowie, ale pozniej zaczyna isc w gore, sprawdzalem wentylator pracuje, i tu pytanie kolejne czy przy wysokiej temp silnika ok 3/4 wskaznika po wylaczeniu nie powinien dalej pracowac kilka minut zeby go schłodzic?, plyn w chłodnicy dolany pod korek wiec chyba uklad nie zapowietrzony, nie wiem co myslec, moze to pompa nie pracuje normalnie? pomozcie |
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 16:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|