 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Błąd P1590 ASX 15' |
Autor |
Wiadomość |
AndiSport2015
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Sport 2015
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2018 Posty: 4 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 15-11-2018, 13:45 Błąd P1590 ASX 15'
|
|
|
Wczoraj w nocy, w korku, na gazie (na gazie zrobione 2 tys) przy wjeździe na rondo zgasł i nie odpalił.
Trafił mi się błąd P1590 i laweta....
Nie pomogło odłaczanie klem na akumulatorze, cały czas świeci mi się pomarańczowy napis "serwis"
Na różnych forach:
- układ przeniesienia napędu - kontrolowany przez producenta DTC - kontrolowany przez producenta, (komunikat o błędzie z jednostki sterującej ABS),
- DTC P1590: Błąd komunikacji TC-SST-ECU do ECM w żądaniu redukcji momentu obrotowego,
- zbyt małe napięcie na akumulatorze,
- uszkodzony ECM (jak zdjagnozować)
Jakie mogą być jeszcze przyczyny ?
Sposób naprawy:
(1) Podłącz skaner diagnostyczny MB991958 do złącza łącza danych.
(2) Ustaw wyłącznik zapłonu w pozycji "ON".
(3) Diagnozuj linię magistrali CAN.
(4) Ustaw wyłącznik zapłonu w pozycji "LOCK" (OFF).
Czy da się naprawić bez podpinania MUTa ? |
_________________ Andi |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20986 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 31-01-2019, 09:52
|
|
|
Problem powodował napinacz paska ktory powinien byc wymieniony w ramach akcji serwsiowej. Niestety brak akcji dla mojego VIN |
|
|
|
 |
|
|