| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| ASX 2020 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mkm   Forumowicz
 
 Auto: Colty
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 187 razy
 Dołączył: 26 Lut 2008
 Posty: 14126
 Skąd: Krakow
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JcK   Nowy Forumowicz
 
  
 Auto: ASX
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Sty 2018
 Posty: 19
 Skąd: N/A
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2019, 18:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Lampy ma przyjemne dla oka. Choć tylny zderzak bardziej mi się podoba w obecnej generacji (zwłaszcza w tym liftingu od 2018). 
 https://moto.rp.pl/parking/21967-mitsubishi-asx-zmienia-twarz
 
 Na plus większy ekran, oraz mocniejszy silnik. 1.6 daje radę i naprawdę pozytywnie zaskakuje, acz przypuszczam, że mocniejsze jednostki pozytywnie wpłyną na komfort prowadzenia.
 
 Ciekawe jak z cenami...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bzyk_R1   Mitsumaniak
 Outlanderowiec
 
  
 Auto: O1T LSRG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 132 razy
 Dołączył: 02 Sie 2016
 Posty: 5375
 Skąd: Pińczów TPI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2019, 20:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sąsiad kupił miesiąc temu rocznik 2018, różni się niewiele moim zdaniem. 
   
 A mieszane uczucia to człowiek ma jak w jeziorze tonie outlander turbo, a w środku zatrzaśnięta jest teściowa. Mitsubishi wróć do 2.0t!
 |  
				| _________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 Tam wszędzie, gdzie się pali,
 Ty mi, o Panie, siłę daj,
 Bym życie ludzkie ocalił.
 
 Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz?
 
 STOP HYBRID GO LPG
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-02-2019, 22:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli będzie faktycznie sprzedawany w Polsce z 2.0 CVT 4WD to mogę powiedzieć WKOŃCU! 
 Wygląd zewnętrzny do rzecz gustu, a co do reszty szczególnie wnętrza to może nie będę kopał leżącego... Można mieć tylko nadzieję że cena/wyposażenie będzie atrakcyjna, a promocje duże...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Amiga   Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi ASX
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Sty 2018
 Posty: 80
 Skąd: wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2019, 00:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na plus wyglad przedni I tylne lampy Silnik 150 km przy 1300 kg Aucie to bedzie rakieta w porownaniu z 1,6
 Ja jestem na Tak
  podobny do nowego outlandera I eclipse cross |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jarl   Forumowicz
 
 Auto: ASX 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Lut 2012
 Posty: 118
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2019, 14:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mitsu stawia od kilku już od kilku lat, z maniackim uporem, na te chromowane łamańce na przedzie  pretensjonalnie zwane "Dynamic Shield" i zdaje się, ze niewiele da się na to poradzić. Na tle estetyki "jet fighter" wygląda to kiepsko, dalekowschodnio, ale ktoś podjął decyzje i sorry, taki mamy dizajn. 
 Jednak stylizacje ASX-a ad. 2020 uznałbym za udaną w tym sensie, że udało się dość harmonijnie wkomponować elementy tej nowej stylistyki i wygląda to dość w sumie spójnie, nie ma się na szczęście wrażenia, że "każdy element z innej parafii".
 
 Silnik 2.0 wolnossący to znakomita wiadomość, byleby tylko była również wersja ze skrzynią manual, a CVT nie był jedyna opcja. W dobie tych wszystkich 1.0 3-cyl. turbo wolnossący 2.0 to rodzynek i każdy, kto się odrobine zna na motoryzacji, powinien to docenić.
 
 Natomiast te różne stękania prasowe, ze ASX to tak naprawdę staruszek, że stuknęło mu już 10 lat itp., to robi może wrażenie na wielbicielach nowinek, ale nie na zwykłym uzytkowniku. Samochód ma owszem swoje lata, wyprodukowany w ponad milionie egzemplarzy, i oznacza to tym samym, że jest dopracowany, sprawdzony w długiej perspektywie, dla klienta jest to prawdopodobieństwo długiej eksploatacji, czego nie zapewnia te różne "nowoczesne". 1.0 3-cyl. turbo, randka w ciemno, ile to pochodzi?
 
 Fura przestronna, całkiem wygodna, z przyzwoitym bagażnikiem, dająca dobra widoczność, czego chcieć więcej?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2019, 15:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | żeby powyżej 100 było ciszej, bo jest tu wiele do poprawy 	  | Jarl napisał/a: |  	  | czego chcieć więcej? | 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Arteck   Forumowicz
 
 Auto: Outlander Sport 2.0 4WD LPG
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 18 Wrz 2017
 Posty: 55
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2019, 21:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Amiga napisał/a: |  	  | Na plus wyglad przedni I tylne lampy Silnik 150 km przy 1300 kg Aucie to bedzie rakieta w porownaniu z 1,6
 | 
 Nie wiem, ile będzie ważyć ta nowa wersja, ale mój 2.0 4WD waży 1450 i rakieta to nie jest.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | sla   Forumowicz
 
  
 Auto: Inne
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 27 Mar 2005
 Posty: 2882
 Skąd: Warszawa
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-02-2019, 09:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | jednolity design robią - niestety zmiana na minus a jak kumpel z pracy zobaczył eclipse cross to pierwsze pytanie - "są jakieś bezwypadkowe?"
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mannuel   Nowy Forumowicz
 debiutant
 
 Auto: Mitsubishi ASX MY19
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Lut 2019
 Posty: 14
 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-02-2019, 12:12 |   
 |  
               | 
 |  
               |  ASX to nie jest samochód dla osób, dla których priorytetem jest ilość przycisków na kierownicy, listewek dookoła auta i oczekujących, że do setki rozpędzi się w 6 sekund. Jest to trochę wbrew obecnym trendom. Koncerny samochodowe prześcigają się w dodawaniu kolejnych błyskotek ponieważ wiedzą, że to napędza sprzedaż – samochód kupuje się przede wszystkim oczami. Kogo podnieca niezależne wielowahaczowe zawieszenie, systemy wspomagania i korekcji hamowania czy airbag chroniący kolana kierowcy, którego nie widać?
 Mitsubishi to koncern, który obecnie zajmuje się przede wszystkim produkcją i zarządzaniem energią. Chyba właśnie oni wybudowali blok energetyczny w Kozienicach. Coś mi się wydaje, że produkcja samochodów nie jest dla nich tak istotna. Dlatego mogą sobie pozwolić na pójście własną drogą wbrew panującym trendom. I produkują samochody dla tych, którzy cenią sobie trwałość i bezpieczeństwo w rozsądnej cenie. Żadnych rewolucji tylko drobne korekty a  i tak sprzedali już 1.300 tys. ASX-ów.
 
   |  
				| _________________ Jeśli tylko możesz, naprawiaj auto sam. Będziesz pewny, co jest zrobione
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jarl   Forumowicz
 
 Auto: ASX 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Lut 2012
 Posty: 118
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-02-2019, 12:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | W sensie handlowym ASX na pewno jeszcze daje oznaki życia, np. w Stanach sprzedaż wzrosła w 2018 r.  o 18% r/r (Jak na dziadka bardzo przyzwoite osiągniecie!) i, w liczbach bezwzględnych, trzykrotnie przekroczyła poziom sprzedaży znacznie nowszego Eclipse Crossa. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | sla   Forumowicz
 
  
 Auto: Inne
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 22 razy
 Dołączył: 27 Mar 2005
 Posty: 2882
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-02-2019, 13:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | To nie jest własna droga, tylko brak pieniędzy na nowe konstrukcje 	  | mannuel napisał/a: |  	  | Dlatego mogą sobie pozwolić na pójście własną drogą wbrew panującym trendom. I produkują samochody dla tych, którzy cenią sobie trwałość i bezpieczeństwo w rozsądnej cenie. Żadnych rewolucji | 
 Właśnie oni tak robią, kolejne sreberka i upstrzenia na zewnątrz, bo to praktycznie nic nie kosztuje i technologiczna mizeria bo za to trzeba juz płacić. 	  | mannuel napisał/a: |  	  | Koncerny samochodowe prześcigają się w dodawaniu kolejnych błyskotek ponieważ wiedzą, że to napędza sprzedaż | 
 A wiesz ile sprzedano już Dusterów? Nie będę nawet wspominał o Nissanie Qashqai, bo w porównaniu z ASX to inna liga. 	  | mannuel napisał/a: |  	  | a i tak sprzedali już 1.300 tys. ASX-ów. | 
 Ale zawsze można sie jakoś pocieszać, mając współcześnie samochód z innej epoki.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mannuel   Nowy Forumowicz
 debiutant
 
 Auto: Mitsubishi ASX MY19
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 05 Lut 2019
 Posty: 14
 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-02-2019, 15:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z mitsubishi motors nie jest tak źle https://pl.investing.com/equities/mitsubishi-motors-corp. Ale mnie chodziło o coś innego - o wyścig producentów w dodawaniu kolejnych gadżetów.
 Niedługo możemy się spodziewać podgrzewanych drążków zmiany biegów, pedałów z masażem stóp itp.
 Natomiast te same płyty podłogowe, motory, montowane są w wielu modelach i markach. Tu nikt się nie sili na stworzenie czegoś nowego, zaskakującego bo to nie są takie rzeczy.
   |  
				| _________________ Jeśli tylko możesz, naprawiaj auto sam. Będziesz pewny, co jest zrobione
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jarl   Forumowicz
 
 Auto: ASX 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Lut 2012
 Posty: 118
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-02-2019, 17:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mój ASX kupiony w 2017 r., Qashqai II kupiony przez mojego wuja rok później. Nie widzę tego tak, że to jest inna liga. Może dwie przewagi QQ II, klimatyzacja dwustrefowa oraz nawigacja, przy czym ten drugi "ficzer" niweluje moja komórka z google maps (zresztą i tak używam sporadycznie, bo w 80% jeżdżę po stałych trasach i mam przyzwoitą orientacje w przestrzeni). 
 Poza tym, nie widzę żadnej realnej przewagi QQ II, mało tego, wuj uważa, ze ASX jest bardziej obszerny we wnętrzu. Nie zamieniłbym się, uważam ze w takim wariancie eksploatacji, jaki mnie interesuje (zakup na osobę prywatna, użytkowanie "do zajeżdżenia") Mitsu okaże się w długiej perspektywie bardziej niezawodny i mniej problemowy (obym się nie pomylił
  :). |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |