Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.5V6 GDI] Sonda lambda
Autor Wiadomość
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2018, 15:31   [3.5V6 GDI] Sonda lambda

Witam mam pytanie odnośnie sondy lambda, ile ma być w tym modelu zamontowanych dwie czy jedna ? Jest to rocznik 2001
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2018, 16:01   

Automat powinien mieć dwie.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2018, 16:14   

No ja widzę tylko jedna sondę ta przed katalizatorem ( regulacyjna ) już taki kupiłem i nie wiem ładnie czy było coś tu z tą drugą kombinowane dlatego szukam pomocy ile ma być
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2018, 16:31   

Przejrzałem jeszcze raz manuala i znalazłem taki schemat, z którego wynika, że automat ma jedną.
Podaj mi vin auta na PW to sprawdzę jeszcze w ASA.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2018, 16:33   

JMBLYV75W1J002213
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2018, 16:42   

Wg vinu wychodzi, że masz tylko jedną o nr. OE MD369610.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2018, 16:46   

To muszę szukać innej przyczyny wysokiego spalania , zrobiłem remont generalny silnika wał korbowy, uszczelki, walki no wszytko nowe założone porucz obudowy silnika i spala mi 29 lit na 100 km i szukam co jest nie tak
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-02-2018, 16:53   

Może wtryski leją :? .
Check się nie pali, może ta sonda szwankuje.
Najlepiej skontaktuj się z moderatorem pajero Zbyszkiem z forum.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2018, 17:02   

Podejrzewam też że sonda bo nie świeci check i śmierdzi benzyna z wydechu i ja cisnę go to po 4000 obrotów dusi i szarpie , chyba dobrze wnioskuję tez że to sonda lambda?

[ Dodano: 14-02-2019, 11:39 ]
Bizi78, cześć rozmawialiśmy na temat szarpania Pajero przez obrotach powyżej 4000 , okazało się że to była drobnostka mały poziom oleju w skrzyni.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-02-2019, 16:54   

Jedlak27 napisał/a:
To muszę szukać innej przyczyny wysokiego spalania (...) Podejrzewam też że sonda bo nie świeci check i śmierdzi benzyna z wydechu i ja cisnę go to po 4000 obrotów dusi i szarpie , chyba dobrze wnioskuję tez że to sonda lambda?

Jakie napięcie generuje sonda i jak przebiega sinusoida?
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 14-02-2019, 18:57   

Sonda oryginał i nowa, ale dalej go tak dusiło, pojechałem do mechanika i po odpowiedzeniu mu co się dzieje powiedział dolej oleju do skrzyni biegów i tak zrobiłem i jak ręką podjęło przestało dusić i obroty wchodzą do końca 7 tys
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-02-2019, 19:24   

Czyli rozumiemy, że po dolaniu oleju do skrzyni przestał palić 29 litrów na 100 km i już nie śmierdzi benzyną z wydechu... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-02-2019, 19:55   

Trochę to naciągane że skrzynia stawiająca opór mogła by powodować nieprzepalanie paliwa. Wyższe spalanie mogło by być ale nie problem z nieprzepalaniem.
 
 
Jedlak27 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 27
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 14-02-2019, 20:14   

Piszę to co się działo, że nie mógł osiągnąć 4000 tys obrotów bo go dusiło jakieś SC kontroli checki włączały , a teraz po dolaniu oleju w skrzyni biegów wszystko działa w porządku.

[ Dodano: 14-02-2019, 20:19 ]
Nowa sonda lambda, przepływomierz, remont generalny silnika nowy wał korbowy , tylko stara obudowa silnika została a reszta nówka i dalej go dusiło,11 tys na remont wydałem bo sam robiłem i w końcu po dolaniu oleju dział jak ma działać

[ Dodano: 14-02-2019, 20:25 ]
Ja dopisałem w poście że w końcu doszedłem o szarpaniu przy 4000 tys obrotów , bo spalanie już mam normalnie i nie śmierdzi mi paliwem, było to jedna cewka i dwa wtryskiwacze wadliwe, zamawiane na aliexpresie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-02-2019, 22:57   

Lejące wtryski i niesprawna cewka to co innego, mogły jak najbardziej powodować problem z niedopalaniem paliwa. Sonda możliwe że była OK. Wielu mechaników na sondę zwala wszelkie problemy a najczęściej to ona sygnalizuje różne niesprawności które mechanicy - wymieniacze części nie potrafią rozszyfrować.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.