| 
		[MSS DID] SILNIK - lambda w diesel | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 advent  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: space star 1.9s did   rok 2003 
                  Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 7 Skąd: bolton uk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-04-2009, 11:13   [MSS DID] SILNIK - lambda w diesel
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               byłem na kompie i wyskoczył mi błąd P0032 według kompa sonda lambda nie działa po skasowaniu błędu błąd wyskakiwał na nowo. W poszukiwaniu części serwis mitsubishi powiedział że w tym silniku nie ma sondy lambda 
 
(1.9 DID) czy ktoś ma jakieś sugestie na ten temat? | 
             
						
				_________________ advent | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez JCH 08-06-2009, 22:02, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 cns80  		  
		 
         Mitsumaniak Forumowa łajza
  
  
                  Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 advent  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: space star 1.9s did   rok 2003 
                  Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 7 Skąd: bolton uk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-04-2009, 13:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wielkie dzięki za serwisówkę i za podpowiedz widzę że silnik powinien mieć około 20 stopni czyli zimny więc zabiorę się za te pomiary pod koniec tygodnia ale po kontroli napiszę jaki był wynik moich badań wielkie dzięki 
 
 
[ Dodano: 25-04-2009, 22:50 ]
 
witam ponownie dziś pobawiłem się przy autku i nic nie stwierdziłem pomierzyłem wtryskiwacze ale nie ma między nimi żadnej różnicy sprawdziłem też połączenia wszystko jest ok nawet zresetowałem komputer ale i to nic nie dało wolne obroty są podwyższone do 1100 i co jakiś czas słychać jakby stukał któryś wtrysk zwłaszcza pod obciążeniem a i auto straciło trochę na mocy nie wiem co mam o tym myśleć może ktoś miał coś podobnego proszę o pomoc | 
             
						
				_________________ advent | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kaem74 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-06-2009, 22:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               advent, poradziłeś sobie z problemem? W mojej cari mam obecnie to samo a już od dłuższego czasu słyszę podczas przyśpieszania terkotanie jakby od wtryskiwacza albo może próżniówki. Dodatkowo mam wrażenie, że turbina włacza sie później niż zwykle.
 
Przeczytałem całego posta od początku i spróbowałem też wymontować ten trójnik przy próżniówce, sprawdziłem jego drożność i nic tam złego nie zobaczyłem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 advent  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: space star 1.9s did   rok 2003 
                  Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 7 Skąd: bolton uk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-06-2009, 10:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witaj keam74  jeśli chodzi o ten trójnik to łatwo sprawdzić jego działanie wystarczy zdjąć ten cienki wężyk,odpalić silnik i zatkać ten króciec palcem powinno być wyczuwalne ssanie jeżeli nie to między cienkim a grubym króćcem jest malutki otworek taki na szpilkę może być zatkany -jeśli chcesz sprawdzić czujnik turbiny to musi ci ktoś przy zapalonym silniku naciskać na pedał gazu i patrzeć na obrotomierz, czujnik jest z tyłu silnika na turbinie jego praca jest wyczuwalna gołą ręką między 1500-2000 obrotów.Jeśli chodzi o ten stukot to mam go nadal byłem w serwisie w łodzi na Teresy i sprawdzili mi ciśnienia na wtryskach wszytko w normie wiem bo stałem i obserwowałem na monitorze ich pracę każdego po kolei ale te odczyty mogą mówić swoje a wtryski robić inaczej NIE WIEM.A co do błędu o którym pisałem wcześniej to i owszem był ale dotyczył on uszkodzonych świec żarowych (a nie sondy lambda) za jedną zaśpiewano mi 180zł a potrzebowałem dwie .Świeczki kupiłem w sklepie po 40zł i wymieniłem sam.Pozdrawiam i powodzenia. | 
             
						
				_________________ advent | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DIDCAR  		  
		 
         Nowy Forumowicz DIDCAR
  
                  Auto: SPACE STAR 1,9 DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 3 Skąd: Goldap 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-02-2019, 18:01   Błąd P0032 i niskie obroty na biegu jałowym
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam wszystkich i chciałbym odświeżyć temat byłem dzisiaj u mechanika podłączyłem pod kompa i błąd P0032 - wysokie napięcie w obwodzie sterowania grzałką sondy lambda  RZĄD 1 CZUJNIK 1 - objawy czy zimny czy ciepły raz obroty w okolicach 1000 a potem spadek do około 500 ma ktoś ma jakiś pomysł oprócz podpięcia pod komputer nic nie robiłem. Jest jeszcze jedna rzecz przedmuch na końcówce elastycznej wydechu ale czy to może mieć znaczenie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bizi78  		  
		 
         Mitsumaniak Reklamożerca.
  
  
                  Auto: MSS 1.3 family 01r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-02-2019, 20:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Z tego co się orientuję to w klekocie nie masz sondy lambda    .
 
Jeśli numer błędu się zgadza to może to być wtryskiwacz.
 
 
 
 
 
Niestety klekoty są uciążliwe w diagnostyce    . | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę     .
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DIDCAR  		  
		 
         Nowy Forumowicz DIDCAR
  
                  Auto: SPACE STAR 1,9 DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 3 Skąd: Goldap 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2019, 18:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W takim razie trzeba sprawdzić wszystkie wtryski i rozpoczynam eliminację mam nadzieję iż znajdę ją szybko. Dzisiaj rano obroty około 850 pod 900 przejechałem 20 km i po dojechaniu na miejsce pracy spadek 500 - 600. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bizi78  		  
		 
         Mitsumaniak Reklamożerca.
  
  
                  Auto: MSS 1.3 family 01r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2019, 19:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja bym zaczął od podpięcia pod lepszy komputer bo numery mogą się nie zgadzać. | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę     .
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2019, 19:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Diesle Mitsubishi to ciężki temat dla większości uniwersalnych skanerów więc dla pewności też polecam podpięcie pod sprzęt w ASO. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DIDCAR  		  
		 
         Nowy Forumowicz DIDCAR
  
                  Auto: SPACE STAR 1,9 DID 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Lut 2019 Posty: 3 Skąd: Goldap 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2019, 02:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam ponownie Panowie i Panie mój błąd biję się w piersi podłączyłem bestię pod komputer obroty mieszczą się w normie a efekty dźwiękowe które temu towarzyszyły spowodowane były bzdurą widocznie wjechałem w zaspę i podgięła się rura od webasto pod osłonę silnika i piszczało wniosek jest jeden jeździć dopóki koła nie odpadną    pozdrawiam i dziękuję za pomocne rady. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |