Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przełożenie a blokada mostu
Autor Wiadomość
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 10-02-2019, 12:22   Przełożenie a blokada mostu

Cześć,
Mam problem ze swoim miskiem, a dla ścisłości z blokadą tylnego mostu. Mosty mają przełożenie 4,625 (pajero II 2.5 td), w samochodzie jest zamontowany kompresor, sterownik i przycisk blokady R/D, rzecz w tym ,że samej blokady nie mam. Próbując ją zdobyć usłyszałem od handlarza, że nie ma blokad z tym przełożeniem :shock: . Teraz pytanie do bardziej obeznanych z tematem kolegów, czy rzeczywiście nie ma blokady do tego przełożenia (pominno całego osprzętu zamontowanego w samochodzie) czy po prostu handlarz nie wie o czym mówi i trzeba szukać dalej :?:
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 10-02-2019, 17:34   

Musisz chyba po VIN dojść czy twoja wersja miała blokadę.
Dla mnie jednak jak masz całą instalację pod blokadę to musiała on być fabrycznie.
Pewnie ktoś zmieniał most i założył bez blokady i tego typu historie.
Zobacz na masce jak podniesiesz do góry czy nie ma tabliczki bo tam też powinno być przełożenie mostów. To potwierdzi chociaż czy przełożenia są takie same jak powinny być w tym modelu.
Możesz też pogadać z Panami z www.e-pajero.pl wiedzą o tych autach wszystko i po VIN jak poprosisz to Ci sprawdzą przełożenia i całą resztę.
Pozdrawiam.
 
 
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-02-2019, 17:42   

Dzięki za odpowiedź.
Według tabliczki na masce przełożenie to właśnie 4,625.
W takim razie nie zostaje mi nic innego jak poszukiwanie pasującej blokady :wink:
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 11-02-2019, 20:48   

Blokady nie dokupisz do mostu. Trzeba cały most z blokadą. Sprawdź jeszcze raz na spokojnie lub się dowiedz czy twój model ja miał fabrycznie i czy ta twoja instalacja czasami nie była dorabiana.
Powodzenia.
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 15-02-2019, 22:21   

ROOK93 napisał/a:
Próbując ją zdobyć usłyszałem od handlarza, że nie ma blokad z tym przełożeniem


Blokada z takim przełożeniem występowała , bo ja miałem takie przełożenia i blokada była . Także teraz tylko taką znaleźć.

Ewentualnie zmienić przełożenia na 4.875 z blokada tego jest najwięcej. ok 2-3 godziny pracy i dobrze jak jest druga osoba do pomocy .
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2019, 07:52   

W nawiązaniu do posta kolegi AndrzejM22, czy mosty o przełożeniu 5,285 lub 5,29 będą pasowały w miejsce fabrycznych o przełożeniu 4,625?
 
 
AndrzejM22 
Forumowicz


Auto: Pajero II 2,5 TD Krótkie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 124
Skąd: Ełk -u okolice. :)
Wysłany: 22-02-2019, 18:51   

ROOK93 napisał/a:
W nawiązaniu do posta kolegi AndrzejM22, czy mosty o przełożeniu 5,285 lub 5,29 będą pasowały w miejsce fabrycznych o przełożeniu 4,625?


Tak będą pasowały
Ja osobiście z tyłu przełożyłem sama główkę , obudowa, półosie zostały stare , mniej pracy 30 minut jak dobrze idzie i po zabiegu :mrgreen: .

Z przodem jest drobny problem , bo lewą półoś musiałem zmienić bo moja stara okazała się być cieńsza,
ale na szczęście kupując mosty , sprzedający sprzedał mi z tą własnie półosią .

Wymiana kompletnego mosty , z przody nie jest trudna , ale wymaga 2 osób , bo most jest ciężki i trzeba go włożyć pod lekkim kątem . no ewentualnie można wyjąc lewą , wsuwana w mechanizm półoś ale trzeba rozpinać wahacze, a to dodatkowa praca .
Mi wymiana tez zajęła około 30 minut pracy dla 2 osób do odkręcenia jak dobrze pamiętam 17 śrub ( 4 od wału, 4 od półosi ,4 od podpory ramy i 3 od poduszek mostu ,o ile dobrze pamiętam bo już troszkę czasu maniło jak to robiłem )
_________________
Pajero 2,5 TD 33" Baja Claw TTC mosty 5.285 +jakiś lift + jakaś winda.
Pajero 3.5 V6 cywilne
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 23-02-2019, 08:39   

ROOK93

Jeśli będziesz szukał mostu z blokadą to możesz napisać do mnie priv.
Mam komplet z krótkiego 2.8, po lifcie 4,636 przebieg 83K MIL

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.