Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cooper STT Pro vs Goodrich MT
Autor Wiadomość
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 25-02-2019, 18:51   Cooper STT Pro vs Goodrich MT

Witam forumowiczów,

A więc jak w temacie, przyszedł czas na zakup nowych opon, celuje tym razem w stricte MT-ki, stanąłem przed wyborem pomiędzy Cooperami Stt Pro i Goodrichem MT, chętnie poznam Wasze opinie na temat ww. opon, to co mnie interesuje jako porównanie:

-mieszkanka gumy - które twardsze
-głośność na czarnym + zużycie
-wyważenie
-właściwości w terenie
-jazda w zimę

Z góry dzięki za każdą wypowiedź, G.
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 25-02-2019, 19:53   

To ja pierwszy, auto nissan patrol ,rozmiar 35 x12,5 r 15
1.coopery zdecydowanie bardziej miękkie, nawet po trzech sezonach czuć różnicę na plus w stosunku do GMT .
2.Głośność akceptowalna ,aczkolwiek jest to emtek i to słychać ,przelatałem z 50 tyś ,twarde, teren jeszcze żyją ale muszę myśleć nad zmianą (albo nowy kierownik niech się martwi)
3 Wyważenie jakoś bez scen się odbyło poprawiałem po 5 tyś i zawsze na wiosnę.
4. W terenie robi ,jak dla mnie GMT nie ma porównania, błoto ,kamienie , łąki i piach bez problemu. Zajebiście odporne boki na rozdarcia ,świetnie toleruje mocne obniżenie ciśnienia. Nie robi na mokrym asfalcie ale to żaden emtek nie jest mocny w tej konkurencji :shock:
5. Na zimę mam zimówki i się nie wypowiadam. Parę sporadyczny jazd po śniegu nie przekonało mnie do jazdy na emteku zimą.
Jak kupujesz w okresie jesienno zimowym to można w niezłej cenie wyrwać, ostatnio zaczęły drożeć. Stosunek jakości do ceny na 10 dam mocną 8. A i napis robi swoje, od razu plus sto punktów do szacunu na dzielni.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 26-02-2019, 00:09   

Dziękuję za odpowiedź i cenne rady. Mam do Ciebie pytanie bo piszesz że jeździsz Patrolem, ja też aktualnie ujeżdżam Y61 z nissanowskim 3 litrowym dieslem w automacie i mam ogromny dylemat nad rozmiarem w jaki go wyposażyć... czy iść w 33 cale czy w 35. Mam aktualnie na nim duratrac ale tylko 32 cale, opona fenomenalna ale wybieram się po Ukrainie pojeździć i obawiam się że to będzie za mało. Więc pytanie do Ciebie, jak się jeździ na 35 calach, jaki masz silnik, jak z mocą, jak po twardym się jedzie, bo jednak dojazdówki będą, no i czy miałeś taki dylemat jak ja w kontekście 33 a 35 cali?

Z góry dzięki, G

Ps. Mógłbyś wrzucić jakąś fotę jak auto na tej oponie wygląda?:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.