[EAxx] Problem z cykaniem... |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-01-2019, 15:37
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Ale gdybyś wymieniał, to nie wyrzucaj starych popychaczy - można je sprzedać, chętnie odkupię. |
Normalnie bizmesmen..... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-02-2019, 14:14
|
|
|
witam wszystkich
jestem posiadaczem gala 2.5 v6 2000 rok silnik 6a13 minelo juz 11 lat od zakupu
Zaczely mi grac popychacze auto ma przejechane 150tkm na gazie a razem 275tkm caly czas lany olej castrol 5w40 magnatek
nie wiem czy sie bawic w te wszystkie plukanki ,ceramizery ???
czy zabrac sie za gore i wymienic popychacze ?
przeczytalem prawie caly tan wontek nigdzie nie moge znalesc manuala shematu jak to powinna wygladac cala wymiana chcialbym to ogarnac sam
mozecie mi podeslac manuala lub poinfotmowac gdzie moge go znalesc
jakiej firmy popychacze polecacie i gdzie moge kupic sprawdzone i pewne ?
dzieki z gory wczystkim formulowiczom za pomoc |
|
|
|
 |
Maciejos
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant SE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 412 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-02-2019, 14:41
|
|
|
sylwester.kolan - Coś słabo szukałeś
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1525464#1525464 |
_________________ Przygoda z Mitsu nadal trwa
Mitsubishi Galant SE 2.5 V6 - 2015 - do teraz (first love...and the last...)
RIP - Nissan Primera P11 2.0 - od 2015 do 2015 (zostały żyletki)
RIP - Lancer CB4A - od 2014 do 2014 (zderzenie z dzikiem)
Colt GTi CA5A - od 2010 do 2013 ...ehhh..."No Gti No Fun" jak to mawiał Rafamalk...
Colt CA4A - od 2007 do 2010 - moje pierwsze auto...płakałem, gdy odjeżdżał w siną dal... |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 13-02-2019, 01:14
|
|
|
macie namiar gdzie moge kupic sprawdzonnych przez was sprzdawcow i z jakiej firmy popychacze do gala 2.5 v6 silnik 6a13
z gory dziekuje za pomoc
[ Dodano: 13-02-2019, 01:39 ]
znalazlem cos takiego
Popychacz zaworu
Producent części zamiennych: AJUSA
Numer produktu: 85004400
AJUSA
co o tym myslicie
[ Dodano: 14-02-2019, 17:39 ]
a jednak odpowiedni filtr oleju do gala 2.5 v6 2000r po numerze vin
W 811/80 MANN-FILTER FILTR OLEJU MAZDA HYUNDAI MITSUBISHI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 14-02-2019, 18:31
|
|
|
I co dałeś inny filtr olej i już nie cyka? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 14-02-2019, 22:44
|
|
|
Koledze się wątki pomyliły.
sylwester.kolan, skąd kolego wytrzasnąłeś ten numer filtra? Która stronka Ci to powiedziała?
Wejdź sobie na stronkę MANN'a i poszperaj w katalogu. Ten akurat jest bardzo fajny i przejrzysty.
W 811/80, owszem, pasuje do Galanta, ale nie jest przeznaczony do 2.5 V6, tylko do innych modeli z innymi silnikami. Ma zupełnie inną budowę.
W 610/3 to jedyny filtr MANN'a do 2.5 V6. |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 24-02-2019, 01:49
|
|
|
czesc
jasny gwint a ja zamowilem wlasnie ten W81 1/80 MANN-FILTER FILTR OLEJU MAZDA HYUNDAI MITSUBISHI
a mialem w koszyku ten W 610/3 MANN tylko jeszcze przedzwonilem zeby sie upewnic czy maja na stanie i facet sprawdzil po numerze vin i wyszedl mu ten W81 1/80 MANN-FILTER i tak zamowilem czy bedzie z tym filtrem problem czy wymienic
jeszcze nie wymienialem filtra ani oleju
czy ten filtr moze zaszkodzic w jakims stopniu
i co myslicie o tych popychaczach Numer produktu: 85004400
AJUSA
???
[ Dodano: 24-02-2019, 02:04 ]
ten filtr W 811/80 mann podchodzi do takich silnikow
2.0 (EA2A / W)
4G63
100
136
09/96 → 09/00
2.0 (EA2A / W)
4G63
98
133
10/00 → 10/04
2.4
4G69
116
158
10/03 →
2.4 GDI (EA3A / W)
4G64 GDI
110
150
04/99 → 09/00
2.4 GDI (EA3A / W)
4G64 GDI
106
144
10/00 → 10/04
2.5 V6 Twin-Turbo VR-4 (EA5A / W)
6A13
206
280
09/96 → 10/02 |
|
|
|
 |
-Fenek-
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2018 Posty: 172 Skąd: Opole
|
Wysłany: 24-02-2019, 14:20
|
|
|
W 610/3 jest do takich:
2.0 (EA2A/W)
4G63
100
136
09/96 → 09/00
2.0 (EA2A/W)
4G63
98
133
10/00 → 10/04
2.5 V6 24V (EA5A/W)
6A13
118
161
10/00 → 10/04
2.5 V6 24V (EA5A/W)
6A13
120
163
09/96 → 09/00

One są zupełnie inaczej zbudowane i jedyny rozmiar, jaki jest ten sam to gwint.
W610/3:
A 66
B 54
C 62
G M 20 X 1.5
H 90
W 811/80:
A 80
B 57
C 65
G M 20 X 1.5
H 75
Ja bym na Twoim miejscu nie ryzykował, nawet jeśli udałoby się go jakoś zamontować. To tylko około 20zł, może nawet uda Ci się zwrócić ten drugi filtr, zwłaszcza, że sprzedający popełnił błąd. |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-02-2019, 19:51
|
|
|
Weź ajusa za 28zl o ile
Pasuje do 2.5v6 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 26-02-2019, 20:36
|
|
|
z tego co tam pisza to ponoc tak jeszcze przy tych popychaczach ajusa jest podany kod silnika 6a13 czyli powinno byc ok
a wszystkie popychacze wydechowe i ssace sa takie same ??? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-02-2019, 21:07
|
|
|
sylwester.kolan napisał/a: | a wszystkie popychacze wydechowe i ssace sa takie same ??? | Tak. |
|
|
|
 |
sylwester.kolan
Forumowicz
Auto: mitshubishi galant 2.5 v6 160k
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2019 Posty: 53 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 26-02-2019, 22:20
|
|
|
to juz wszystko jasne dzieki
[ Dodano: 28-02-2019, 17:47 ]
nowe popychacze powinno sie odpowietrzac czy juz nie i sa gotowe do montzu
z gory dziekuje za odpowiedzi |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2019, 19:48
|
|
|
Wątpię żeby pływał w nich olej ale może się mylę. Jednak jak masz nowy popychacz w rękach to co za problem wsadzić go w olej i napełnić? Minuta roboty zakładając nalanie oleju do jakiegoś pojemnika:)
[ Dodano: 28-02-2019, 19:59 ]
Jeśli dobrze widzę w manualu na 11.pdf strona 52 to będzie 28-34Nm
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 28-02-2019, 22:11
|
|
|
Faza napisał/a: | Wątpię żeby pływał w nich olej ale może się mylę. Jednak jak masz nowy popychacz w rękach to co za problem wsadzić go w olej i napełnić? Minuta roboty zakładając nalanie oleju do jakiegoś pojemnika:) |
Odpowietrzamy w Oleju Napędowym..... zanurzony popychacz w ON wciskamy zaworek przez mały otwór spinaczem lub stępionym gwozdzikiem... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|