Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia automat
Autor Wiadomość
ferszta 
Nowy Forumowicz

Auto: P4 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018
Posty: 7
Skąd: Norda
Wysłany: 28-02-2019, 22:55   Skrzynia automat

Wyszukiwarka nic pomocnego z siebie nie wypluła wiec nowy wątek: P4, 3,2 long w automacie. Objawy wycie szum z okolic skrzyni lub wału na tylny dyfer tylko podczas odejmowania gazu. Od jakiegoś czasu też wrażenie, że leniwiej wchodzą kolejne przełożenia zwłaszcza te wyższe. Czy te objawy maja ze sobą związek? Proszę o jakieś diagnozy o ile to możliwe bez obejrzenia auta. Olej w skrzyni wymieniony 7tys temu. Z góry dziękuję.
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2019, 08:19   

Jaki ma przebieg i czy wcześniej był wymieniany olej w skrzyni? Co zostało wlane do skrzyni przy wymianie? Czy jak jest ciepło objawy ustają czy jest tak samo?
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
ferszta 
Nowy Forumowicz

Auto: P4 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018
Posty: 7
Skąd: Norda
Wysłany: 01-03-2019, 13:43   

Trochę się wyjaśniło: odgłos to raczej padła piasta (łożysko) w tylnym kole. Zmiany przełożenia, trochę idą opornie, czasem muszę odjąć gazu żeby skrzynia przerzuciła przełożenie. Jak pisałem zmiana oleju była 7 tys km temu, obecny przebieg 251 tys. Co wlano to nie sprawdziłem - pewnie w Parchowie leją właściwy olej. Wcześniejsza historia nieznana.
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2019, 17:21   

Też robiłem ostatnio oba łożyska z tyłu. Jak w Parchowie to raczej wiedzieli co wlać. Może skrzynia się przyucza bo podobno jest adaptacyjna chociaż ja ani trochę tego nie widzę :lol:
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
ferszta 
Nowy Forumowicz

Auto: P4 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018
Posty: 7
Skąd: Norda
Wysłany: 01-03-2019, 17:36   

Zdaje się, że to kwestia techniki jazdy. Dotąd jeździłem dość ostrożnie, ale jak docisnę gaz to ciągnie na jednym biegu do prawie 4 tys obrotów, przerzuca na wyższy jak odpuszczę. Jakiej firmy piasty/łożyska użyłeś?
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2019, 15:00   

Niestety nie wiem co mechanik założył.
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
ferszta 
Nowy Forumowicz

Auto: P4 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018
Posty: 7
Skąd: Norda
Wysłany: 03-03-2019, 15:49   

Może ktoś coś doradzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.